valamelyik öltönyös szivarnak megtetszett. Elhanyagolttatta, majd jöher a selejtezés és 480 000-ért kap egy buszt, amit egy kicsit beállítgat, és ott a tuti kocsi.
Miért hanyagoltatná el ha kell neki? Selejtezteti és viszi ha kell.
De most ott van megint még 7 db 280-as ezenkívül, szerintem ha viszed a pénzt, már oda is adják bármelyiket.
BPO-447--augusztusan vett részt egy nagyon kedves motorcserében. De akkor miert nem újítják fel, ha egyszer a motort cserélik vagy akkor dobják ki a 3,14csáb@ és ne tegyenek bele 2 hónappal a selejtezés előtt jobb motort. És vajon ezt a jelenlegi motorját kiveszeik, vagy bezúzzák, mert nem euro6-os. Az már mindegy, h a többi d10-eshes képest szinte új...
Én ezt nem értem.
Viccet félretéve: tegnap 7E volt.
BPI-729--ez egy nagyon zsivány óbudai szerkezet. 2 évvel ezelőtt ismertem meg az 5-ösön, akkor még 1.oszt.-ú kocsi volt. Látszott rajta a gondos sofőrjének munkája és műszaki tökéletessége. Rozsdát nem sokat látott. A 859 mellett óbuda zászlóshajójának tartottam/tartom. Ám az utóbbi fél évben leromlott az állapota, (sztem sofőrt cseréltek rajta.) Egyszerűen elhanyagolták. Úgyhogy egyet tudok megint mondani, valamelyik öltönyös szivarnak megtetszett. Elhanyagolttatta, majd jöher a selejtezés és 480 000-ért kap egy buszt, amit egy kicsit beállítgat, és ott a tuti kocsi. Komolyan mondom, arra is gondoltam, h ez benn lesz 4 év mulva az utolso 10 db 280-as között.
Semmit nem tudok róla. A befalazott ajtó tuti, a budiajtó és a Szu-híd miatt erősen valószínű, hogy gyárilag ráncos volt. Érdekes az ablakok közötti fekete rész is, meg a homlokrácsba épített ködlámpa.
Maradjunk annyiban, hogy amit én mondtam, annak van némi alapja. Törvényi hivatkozással természetesen az sem tudott előállni, akitől tudom, de egy nagyon praktikus példával igazolható az állítása.
Ez viszont nagyon OFF lenne az IFC-ben, úgyhogy inkább ne menjünk bele.
Halál mindegy. Ez csak egy ötlet volt, nem kidolgozott koncepció. Nem az volt a lényeg, hogy konkrétan mi, írhattam volna AL 00-01-et is, vagy akármit, csak szemléltetés végett mondtam ezt. Mondjuk ez esetben egy szó sem volt a régiek megtartásáról, szóval kétszeresen is tökmindegy, hogy azelőtt a TA egy 1981-es kezdetű személyautósor, új teherautósor, vagy éppenséggel a tavaszi szél.
(Amúgy azt nem értem, miért kell megtiltani, hogy egy viszonylag egyszerű logika alapján szétválasszák a közúti járműveket kategóriák szerint, de úgyis találok majd egy csodás oldalt, amin szépen leírják ezeket.)
Szerintem inkább a közúti közlekedésről szóló bécsi egyezménnyel lesz az kapcsolatos, mint magával az EU-val.
(Ennek köszönhető az is, hogy nálunk csak a sorozatrendszámokon kötelező az Euroband, a kék sáv használata, a többi fajtán viszont opcionális és többnyire nem is használatos.)