EKM-765
2014.10.19
0 0
91183
Eddig nem sokat láttam a képekből de lehet hogy rossz helyen kerestem.
Milyen volt az a 260-as? Ajtó-, üléselrendezés? Erőátvitel? Fülke? Szín?
Meddig járt hozzánk(Esztergom)?
Előzmény: trizs77 (91181)
trizs77
2014.10.19
-1 0
91181
Fotó ?
-----------------------
Nem nagyon mertünk akkor fotózni.
Garázsban tilos volt, igen kemény büntetés járt érte annak aki megtette.
Kint az utcán szabad volt, de nem volt elterjedt szokás.
Én magam csak pár fotót és 2 db diát csináltam.
P.Stephenson olvtársnak adtam ezeket, aki (talán ??) már fel is tette valahová.
(??)
Előzmény: EKM-765 (91178)
IKARUS.280
2014.10.19
0 0
91179
Tényleg, 260.43 , ezt a 2-t mindig keverem.
Igen a leggyakoribb motorokkal tisztában vok, de ezzel a 2356-ossal nemigazán.
Igen a LE vhol ott mozoghat, de talán 220 mégis.
Köszi a segitseget!
Előzmény: trizs77 (91176)
trizs77
2014.10.19
0 0
91176
Tehát egy 260.32-es.
Nem.
------------------------
De a 2156-osak már a 180-asokban és 556-osokban is voltak.
Igen.
---------------------
De az 1. 250-es is 2156-os szívó volt, nem??
Igen.
A 250, 255, 260, 256, 266, 280, mind 2156-os szívó motoros volt.
Ezért volt nagy szám akkoriban az első 2356-os motor érkezése.
Fejből már nem tudom, de talán 230 LE-s volt ?
Előzmény: IKARUS.280 (91172)
trizs77
2014.10.19
-1 0
91175
a GF 31-98-ról beszélek, ami a Volánbusznál egyedi autóbusz volt.
Egyedi 260-as.
Nem mástól vásárolták.
Gyári új kocsi volt.
260-as.
2356-os motorral.
1980.01.10-én érkezett és a Budapest-Dorog-Esztergom vonalon dolgozott egyetlen szólóként a csuklósok között.
Nagyon ment.
Sajnos egyetlen Budapest-Süttő-Budapest kanyart mentem vele.
Nem tudom mi lett a sorsa.
--------------------------------------------------
Különbözött minden más volánokhoz került 260-tól.
IKARUS.280
2014.10.19
0 0
91172
Tehát egy 260.32-es.
Hát lehet, én nem tudom.
De a 2156-osak már a 180-asokban és 556-osokban is voltak. De asszem változtatták őket a 200-as családra. De az 1. 250-es is 2156-os szívó volt, nem??
Előzmény: trizs77 (91171)
trizs77
2014.10.19
-1 0
91171
A VolánBuszhoz vagy 1979-ben, de inkább 1980-ban jött az első 2356-os motor.
Egy két ajtós Ik-260-ba volt beszerelve, amiből akor egy db volt az egész országban lévén 2-2-0 ajtó képletű helyközi kivitel volt.
IKARUS.280
2014.10.19
0 0
91165
Én is erre tippeltem.
Akkor még Csepel 5 fokozatú váltóval van szerelve?
A szívómotorban szinte biztos vagyok. Vagy esetleg D2156 HM6UT? Vagy MT6U? Vagy 2356-os?
Előzmény: bi-02 (91164)
Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!