Keresés

Részletes keresés

f.domino_ Creative Commons License 2014.09.16 0 0 90656

Van valakinek valami képe, rajza, (robbantott ábra, stb), arról, hogyan néz ki belülről egy bolygóműves véglehajtás? Vagy legalább pár kép szétszedett állapotban.
Lehetőleg az Ikarus szempontból érintett két típusról.

IKARUS.280 Creative Commons License 2014.09.16 0 0 90655

Valóban jó lesz Őt a 256-osok közé sorolni. Am sok sikert az oldalhoz, csak így tovább!!

Előzmény: Törölt nick (90653)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.16 0 0 90654

Nekem ez így nem jön át, tehát bármi lehet? 

Előzmény: automodell0909 (90627)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.16 0 0 90653

Szerintem jó munka, fejleszteni kell. Belenéztem kicsit, szerintem a 250-eseknél a JGD-329 az 256-os.

Ha esetleg tévednék akkor bocsi!

 

Üdv.

Előzmény: Törölt nick (90648)
masstransit Creative Commons License 2014.09.16 0 0 90652

Egész éjjel. Olyan éjféltől. Érdemes kilátogatni. Mert attól függetlenül, hogy kicsit elhanyagolt, még sugárzik róla a régi kor varázsa.

Előzmény: Törölt nick (90647)
SanyiM41 2187 Creative Commons License 2014.09.15 0 0 90651

A Keszthelyi Agrártudományi Egyetem busza volt.

Sajnos régi rsz-ról nincs infóm.

Előzmény: Pionyr (90637)
John Howard Creative Commons License 2014.09.15 0 0 90650

Ha folyamatosan világít, akkor a főkontaktor (hajtás 600V) ki van kapcsolva. Ha gyorsításkor-fékezéskor fel-felvillan, akkor működik (korlátoz) a Gyorsulás-Lassulás-Kontroller nevű automatika (automatikus gyorsulás-szabályozás), ha pedig bekapcsolod, akkor 100A menetárammal lehet töretni a jeges felsővezetéket. Ilyenkor szabályos időközzel villog (mellesleg hangjelzés is van).

Előzmény: Törölt nick (90646)
suraki1 Creative Commons License 2014.09.15 0 0 90649

OFF

A kapcsolat oldalad nem működik, így írhatnál nekem egy mélt a nickem kuk@c frímél húra.

ON

Előzmény: Törölt nick (90648)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.15 0 0 90646

Sziasztok.

 

A kérdésem az lenne hogy Ikarus 280.94T trolibuszban van egy kapcsoló ezzel a felirattal " Főkontaktor /GLK/ töretés kapcsoló " ez mit jelent.

norbee601 Creative Commons License 2014.09.15 0 0 90645

Az egyik Panorámás E98 a polgári csirketelep flottájába került:)

Előzmény: Razzini (90643)
masstransit Creative Commons License 2014.09.15 0 0 90644

H**-*** Ikarus 260 szerűség, de az osztálykirándulós típus, elől duplalámpás.

Előzmény: Törölt nick (90642)
Razzini Creative Commons License 2014.09.15 0 0 90643

Hi!

 

bocsi, hogy nem egy "mai" hozzászólásra reagálok, csak nyomozgattam, próbáltam kideríteni, hogy mi lett a Grand Tours korábbi buszaival. Így akadtam erre a postra.

 

Szóval a DUY-806 biztosan a Grand Tours tulajdonában volt, MAN alvázas, fehér, az oldalán a hátsó ajtó után csillagokkal volt díszítve. Ezzel utaztunk Spanyolországba, Tossa de Mar-ba 1998-ban. Akkor még ez volt a rendszáma.

1999-ben lett GRAND-2. Most így hirtelen csak ezzel a rendszámmal van róla grandos képem:

 

Nem tudom, mennyire aktuális még a 397/E97 típusok követése, de remélem tudtam segíteni.

Ha már erről a típusról van szó, van info arról, hogy mi lett a Panorama Tours sárga buszaival? Az iroda gondolom bezárt 2011. tájékán...

 

Köszi!

 

 

Üdv'

 

Előzmény: boz-021 (54605)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.09.14 0 0 90640

99%, hogy Magyarországról került át használtan. Semmi extra, bár a fényezése szép. 

Előzmény: Pionyr (90637)
Ikarus 280 fan Creative Commons License 2014.09.14 0 0 90639

Egy biztos, tavaly augusztus 20-án menetrendszerinti járatban volt Budapesten :)

Előzmény: Pionyr (90637)
masstransit Creative Commons License 2014.09.14 0 0 90638

A Dózsa György út P.F St. -hoz közeli részén a Syma előtt éjjelente szokott állni egy régi Ikarus busz.

Nagyon régi lehet, nincs valami jó karban.

Mikori gyártás lehet nem tudja valaki?

Pionyr Creative Commons License 2014.09.14 0 0 90637

Üdv!
Mai fogásom.Egy román, kovásznai rendszámú Ikarus.
Tud róla valaki valamit? Ez gyári fényezése? Export típus esetleg,vagy van valami érdekessége a hazaiakhoz képest?
Amúgy elég szépen egyben van.

BPO-105 Creative Commons License 2014.09.14 0 0 90636

FKC-670-ről van valami hír?

Tourismo Creative Commons License 2014.09.14 0 0 90635

Egy email ment.

Előzmény: ckg471 (90618)
torqmatic Creative Commons License 2014.09.13 0 0 90634

Az azonos korban készült classic/hagyományos buszoknak csak a homlok- és a hátfala különbözik, oldalról ugyanolyanok.

Ami miatt általában sufnituningnak néznek ki az utólag classicosított buszok:

- maradt az osztott szélvédő és a régi típusú ablaktörlő

- a szélvédő alatti elem se az eredeti classicé, valamint általában a szürkítésekkel se foglalkoztak

- maradtak a régi oldalablakok a régi keretekkel

- sokszor a díszcsíkokat és az esőelvezetőt se cserélték

- néhány cég meghagyta az eredeti hidakat és az ajtókat is

 

Vannak szép példányok is (én az Alba Volánnál láttam ilyet), de itt tudtommal kb arról volt szó, hogy építettek egy zsír új buszt az Ikarusban, ami megkapta a régi rendszámát:

 

http://phototrans.hu/14,452258,0,Ikarus_280_47_AOA_330.html

Előzmény: Racilaci (90631)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2014.09.13 0 0 90633

Diplomamunkához kértek segítséget, nem egy Ikarushoz szóló szerelmeslevélhez...

Előzmény: masstransit (90632)
masstransit Creative Commons License 2014.09.13 0 0 90632

Azt hittem ez az Ikarus Fan Club.. -.-'

Racilaci Creative Commons License 2014.09.13 0 0 90631

Kérdésem lenne a fő szakikhoz: a Classic buszok oldalfala eltér-e bármiben is a 200-asok oldalfalától. A kérdést azért teszem fel, mert némelyik classicosított 200-as durván sufnituningnak látszik, kilóg a lóláb. Némelyikről meg nem lehet megállapítani első látásra, hogy eredetileg 200-as. 

 

Mi az eltérés oka? A jobban kivitelezett kocsinak az oldalfalához is hozzányúltak esetleg?

Racilaci Creative Commons License 2014.09.13 0 0 90630

Ja. Meg egyébként is...

Előzmény: Törölt nick (90629)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.13 0 0 90629

Ezt bízom benne közlöd a 412-ekkel is.

Előzmény: masstransit (90628)
masstransit Creative Commons License 2014.09.13 0 0 90628

Nem érdemes összehasonlítani a két gyártó modellét. Az Ikarus mérföldekkel jobb mindenben ami egy buszt tartóssá és elnyűhetetlenné tesz.

Előzmény: Juhász Péter 2. (90623)
automodell0909 Creative Commons License 2014.09.13 0 0 90627

Üdv!

 

Tegnap egy magyar sorozatban egy vidéki helyszínen forgattak, jól látom, hogy az ott a háttérben egy 180-as pótkocsija sufniként?

http://kepfeltoltes.hu/view/140913/n_vtelenasd_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

IKARUS.280 Creative Commons License 2014.09.13 0 0 90626

csak 1 db Ikarus 266.25 típust tartottak meg (AFF-622) felújítás után bemutatóbuszként, próbarendszámmal

 

https://www.facebook.com/pages/Ikarus-266/175564689162213?sk=info&ref=page_internal

 

ezt találtam őróla.

Előzmény: norbee601 (90625)
norbee601 Creative Commons License 2014.09.13 0 0 90625

Kisalföld AFF-622, 97-ben vonták ki, és megtartották  (bár úgy tudom eléggé megrágta az idő mára)

Előzmény: Törölt nick (90620)
Komlósfecskés Creative Commons License 2014.09.13 0 0 90624

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=99150187&t=9043237

 

Azóta kifutottak:

Hatvani - BPK-855 (1989-2011)

Vasi - AAT-389 (1989-2013)

Előzmény: Törölt nick (90620)
Juhász Péter 2. Creative Commons License 2014.09.13 0 0 90623

Üdvözöllek benneteket. Új tag vagyok. A diploma munkámhoz kellene "minden" fellelhető adat a BKV által jelenleg használt Ikarus buszokról. Ha valaki ugyan ilyen adatokkal rendelkezne a Mercedes Citarokról azt is nagyon nagy örömmel venném. Ezt a két buszt szeretném összevetni a szakdolgozatomban. Ha valaki segítene akkor jelentkezését a vasudvard@gmail.com-ra várom. Mindent előre köszönök.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!