Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.07.04 0 0 89975
Anno" T.I. a Sallaiban ideiglenesnek mondta ezt az állapotott, csak a pénz is elfogyott, T.I. is eltávozott!
Előzmény: toto92 (89974)
toto92 Creative Commons License 2014.07.04 0 0 89974

Igen, és mivel azzal a metszet busszal az önhordó szerkezet bemutatása a cél, így befejezettnek tekinthető.

Előzmény: Törölt nick (89973)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.04 0 0 89973
Bővebben ez mit takar? Nekem egy metszet busz van képben, ami az önhordó szerkezetett mutatja be.
Előzmény: toto92 (89971)
KLY-057 Creative Commons License 2014.07.04 0 0 89972
Akkor hajrá, te csinálhatod meg az elsőt! Ne a másikat kritizáljad, hanem tegyél le valamit az asztalra, ha ennyire nagy a szád.
Előzmény: Törölt nick (89946)
toto92 Creative Commons License 2014.07.04 0 0 89971

Az be van fejezve.

Előzmény: Törölt nick (89970)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.04 0 0 89970

Nem volna egyszerűbb a múzeumi Tr 3,5-ös buszt befejezni? 

Előzmény: norbee601 (89967)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.04 0 0 89969

Az én kedvenc Ikarus típusom, IK620/630, és volt hogy esély nem volt, hogy valaha  látok ilyet, és most gyarapszik a létszám, és vannak várakozások is. Most hozzákapcsolva a "faros" témához, csak annyit, hogy szeretnék látni már egy FAÜ csuklóst, de ha hetente bejelentik, hogy egy újabb faros készült el, annak meg azért örülök, mert mindnél több példány létezik az országban annál nagyobb az esély, hogy itt-ott beletrafál az ember, magyarán kis túlzással, de olyan laikusnak is gyakori látvány elem lesz, mint ha egy(két) darab van amit csak rendezvényeken lehet látni. 

RIKA424 Creative Commons License 2014.07.04 0 0 89968

2015. március 1-én lesz 100 éves a budapesti közforgalmú autóbusz közlekedés.

 

Gondolom (nem tudom) most ezerrel a Tr5 felújításának fogtak hozzá, hogy márciusban ott csillogjon az Andrássy út 1.szám előtt.

 

 

Előzmény: norbee601 (89967)
norbee601 Creative Commons License 2014.07.04 0 0 89967

Sokan megkérdőjelezik ma 200-asok, vagy akár a BKV 415-ös felújítását, hogy minek, mikor még mennyi van...

 

Ugyanezért nincs ma egy példány sem az általad említett típusokból.

 

Egyébként van igazság benne, hogy jó lenne ezeket is látni, valóban hiányoznak a palettáról.

 

A két Tr 3,5-ről terjedt itt olyan hogy érdekelné a BKV-t azzal mi a helyzet? Bár most megvették azt a házból kibontott Tr 5-öst:)

Előzmény: RIKA424 (89966)
RIKA424 Creative Commons License 2014.07.04 0 0 89966

Az Ikarus mániások egy részének (köztük nekem is) meg engedtessék meg az a magánjogunk, hogy jobban örüljünk majd az első felújított :

 

 - Tr 3,5-nek,

 - Ik-60-nak,

 - Ik-601/602-nek,

 - FAÜ csuklósnak,

 - Ik-620/630 csuklósnak,

 - stb.

 

mint 14. farosnak.

 

 

RIKA424 Creative Commons License 2014.07.04 0 0 89965

Mindenki annyi farost újítson fel, amennyire kedve/pénze van.

Előzmény: norbee601 (89964)
norbee601 Creative Commons License 2014.07.04 0 0 89964

Tehát ami maradék felújítatlan Faros  még megvan, az ott rohadjon el ahol van, van már belőle elég?

Előzmény: Törölt nick (89946)
BPO-105 Creative Commons License 2014.07.04 0 0 89963

Valamelyik 259-es kísérlet eredménye.

Előzmény: RIKA424 (89959)
toto92 Creative Commons License 2014.07.04 0 0 89962

A biblia szerint Ikarus 259.65, laprugós, orrmotoros, IVECO alvázas autóbusz, egyetlen példány készült el belőle.

Előzmény: RIKA424 (89959)
89Ádám Creative Commons License 2014.07.04 0 0 89961

Ezek a Troll-ok csak az érik el, hogy a tulaj majdan elzárkózik a nyilvánosságtól, nem szúrja ide be a felújításról a képeket, meg semmit.

 

Most komolyan arra megy a nyűglődés, hogy valaki szép faros Ikarus-t felújít, amit van oly j és meg is oszt a nagyközönséggel??

 

Személy szerint sok sikert kívánok a felújítóknak! Remélem a továbbiakban is értesülünk a fejleményekről! 

Előzmény: BPO-105 (89954)
89Ádám Creative Commons License 2014.07.04 0 0 89960

Nagy itt a feszkó, pedig értelmetlen.

 

Itt van egy nagy örömhír:

http://www.bkk.hu/2014/07/ujabb-15-magyar-ikarus-all-forgalomba-budapesten/

 

Újabb 15db Ikarus V127 Budapesten!

RIKA424 Creative Commons License 2014.07.04 0 0 89959

 

Hát Ő meg ki ?

 

Ez valami protótípus kezdemény ?

 

Vagy ez volt hírhedt óvoda busz ?

 

 

Grikon1985 Creative Commons License 2014.07.04 0 0 89958

Nekem van 10 :D

Előzmény: EKM-765 (89956)
EKM-765 Creative Commons License 2014.07.04 0 0 89957

Ja és ezek nem a "mi" buszaink hanem az "övék".

Előzmény: EKM-765 (89956)
EKM-765 Creative Commons License 2014.07.04 0 0 89956

Egyik farost üzemeltető cégnek/személynek sincs kettő üzemképes darab a tulajdonában, ezért sem értem ezeket a felháborodásokat. A tizenvalahány felújított régi busz nem egy flotta ami újabb és újabb farosokkal gyarapszik más típusokkal szemben.

Előzmény: BPO-105 (89954)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.03 0 0 89955

És oszt' ki tudná előre megmondani, hogy a faros után nem-e egy 60-ast vagy annak csuklós változatát építik-e meg egyszer cdjbátyóék. Azt gondolom, nem zárhatunk ki semmit. A jövőt bármit rejthet.

Előzmény: BPO-105 (89954)
BPO-105 Creative Commons License 2014.07.03 0 0 89954

Az tény és való, hogy nem ezt a hangnemet kéne megütni. Nem azért, mert idősebb, hanem azért, mert valahol mélyen elrejtve létezik ebben az országban az, amit egyesek kultúra néven emlegetnek.

Viszont az is tény és való, hogy a rendszeres olvasóknak már vagy ötödszörre, a nem rendszereseknek meg kb. előszörre vagy másodszorra forralja az agyát az, hogy a veteránjármű-ipar kívánságműsor-e vagy sem.

 

Most éppen én mondom el általánosságban, sokadszorra, és függetlenül a hozzászólásom közvetlen előzményétől: azt lehet felújítani, amit a bokorban találtunk, és amire időnk, pénzünk, valamint szaktudásunk van. Ha pedig nincs meg ezeknek legalább az egyike, esetleg a tulajdonos nem adja el, akkor ott marad a helyén, és ennyi volt. Lehet szép álmokat szőni eredeti tervek alapján készített replikákról, de az egyrészt vitatott dolog, másrészt még körülményesebb (amúgy én személy szerint nem verném az asztalt a dühtől, ha valaki a semmiből összerakna egy 60-ast, de ez most nem tartozik ide).

Ha akár ötven farost talál valaki egy alföldi tanyán félig beásva a földbe, akkor abból nem lesz se 601-es, se 30-as, se Tr5-ös, vagy a jó ég tudja, mi. Abból - már ha kiveszik onnan - faros lesz, vagy a következő babkonzerv, legalábbis ennek a kettőnek volna minimális értelme. Ha pedig valakinek megtetszik egy ilyen, és van rá ideje, pénze, elszántsága, akkor nem fogja otthagyni csak azért, mert már annyi van belőle, mint a hosszú fülű szőrös állat gömbölyű bogyója. Neki kell, és kész. Ha pedig ötvenen akarnak elvinni egyet-egyet, akkor ugyanezen indokkal el is fogják vinni mind az ötvenet. És ha majd unalomig töltődik farosból az ország, akkor se lesz nekik semmi közük ahhoz, hogy nincs se egy 60-as, se FAÜ-csuklós, se akármi. Majd ha olyanokat találnak, akkor ugyanazt végig lehet azokkal is csinálni, mint a tizenéve létező kommersz farosokkal. Aki nem hiszi, járjon utána.

 

Remélem, érthető volt. Remélem, utoljára kellett leírni.

 

Ui: egyébként - mint ahogyan azt úgyis sokan tudják -  volt 60-as, 602-es, még MÁVAG M5-ös is, de vagy nem volt meg hozzá az, amit mondtam, vagy pedig a korlátlan emberi hülyeség áldozatául estek. Ilyen egyszerű az egész.

Előzmény: 504LACI (89950)
BPO-471 Creative Commons License 2014.07.03 0 0 89953

Jaa és kihagytam, hogy elég a veszekedésekből, értelmetlen beszólásokból.

VISSZA A SZERETETT BUSZAINKHOZ!!!

Előzmény: BPO-471 (89952)
BPO-471 Creative Commons License 2014.07.03 0 0 89952

Teljesen igazad van a fórumozókkal kapcsolatban, de azért had jegyezzem meg, h 1-2 olyan alak van itt, akik nem idevalóak, őrültségeket beszélnek és csak b@sztatni tudnak másokat. Alapvetően jó a közösség és azzal, hogy a normálisak beszélgetnek és megosztanak egymást közt dolgokat, kiszorítjuk innen azokat , akiknek élvezet a másik figurát hülyíteni.

Úgyhogy nem ez a megoldás, hogy nem osztjuk meg egymás közt a dolgokat, mert csak magunk alatt vágjuk a fát, ez nem jó ötlet, de az sem jó, hogy oldalakon keresztül küldjük el egymást melegebb éghajlatra. Valamit ki kell találni a "keménymagnak" a trógerek ellen.

Előzmény: Törölt nick (89951)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.03 0 0 89951

Amilyen hangnem, és stílus tapasztalható volt néha itt, nemcsodálom, hogy a múltban nem szívesen osztotta meg, mindenki mindenbe belekötött volna..

Előzmény: GARAZSMENET (89949)
504LACI Creative Commons License 2014.07.03 0 0 89950

Tisztelettel beszélj az idősebbel, a gyereke annyi idős mint te.

Előzmény: toto92 (89947)
GARAZSMENET Creative Commons License 2014.07.03 0 0 89949

Látom lesz vele munka bőven.

 

Engem érdekelnének a lakatolás részletei is. Most nem képekre gondolok, hanem felhasznált anyagok mennyisége, mennyi vashulladék jött ki belőle?

Mivel hegesztitek? CO, AWI?

 

Ez a rész nagyon hiányzik ebből a fórumból.

Előzmény: cdjbatyo (89911)
torqmatic Creative Commons License 2014.07.03 0 0 89948

Jól is néznénk ki, ha minden művész, politikus, újságíró, mérnök, stb. egyből felhagyna a tevékenységével és sírva elvonulna a sarokba, ha valami idióta beszól neki állnéven... :) Ennek a mimózalelkűségnek semmi értelme nincs, max annyi, hogy a troll jót nevet rajtad, és elégedetten tér nyugovóra.

Előzmény: BPI-145 (89943)
toto92 Creative Commons License 2014.07.03 0 1 89947

Oszt' mi a fasz közöd van hozzá, hogy a saját pénzét ki mire költi?

 

Akkor nem lenne trollkodás amit művelsz, ha egy múzeum csinálna magának egy x+1. farost.

Előzmény: Törölt nick (89946)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.03 0 0 89946

Ha  már  meg lettem szólítva.

 

Nincs  üzemképes  Rába  Special, TR3.5,   , Mávag Harcsa, TR5,  60, 601, 620  csuklós, 190, 212, 664,  3  ajtós  66, 

 

Ott rohad a  556 emeletes, 254, PALT, ...

 

De  nekünk az  n  +  1  Bözsi kell , mert  abból   még  egyeseknek kevés  az eddigi  létszám.

Előzmény: BPI-145 (89943)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!