Nekem az se tiszta, hogy a FIZ beillik-e a sorba, vagy az egy teljesen más kocsi. Szerintem utóbbi, mivel a fizben távolsági ülések lettek utólag betéve LYP-korára meg kivették volna?
Amit még persze kihagytam az előzőből: hogy ezek után nálam marha nagy átjavításokra lesz szükség, mert ezek szerint nemcsak a papír az AFF-é, hanem maga a busz is minden valószínűséggel az lehet. És amit nem értek, az az, hogy az ELK-708 akkor hogy keveredett be a buliba, ha se az okmány, se a busz nem az.
Én nem LPY-ként, hanem LYP-ként ismerem. Tudomásom szerint pedig az eredeti 260.32.1989.1455.
Továbbá az is stimmel, hogy nem az eredeti papírjaival futott - hanem egy valamikor FIZ-241 névre hallgató gépével. Ami pedig habár 2-0-2 ajtóelrendezésű, anno 260.06-ként kezdett a Kisalföld Volánnál (BY 07-37 -> AFF-568). Később átépítették, és Csornára került, innen adták el.
Így már összeáll a kép.
(Ami persze nem állt volna össze ilyen könnyen, ha megfelelő emberek megfelelő pillanatokban nem ejtenek el olyan mondatokat, amiket azonnal be lehet vésni a többek között e célokra szolgáló excel táblázatokba, de mindegy.)