Ma sikerült megint összefutnom az FIS-826-tal, és közelebbről is szemügyre vettem.
Amiről eddig nem tudtam, az az, hogy belül piros, a jellegzetes régi dísztárcsák alatt szovjet híd bújik meg, valamint van egy ajtó vésznyitója elöl. Viszont a gyári táblába 256.50 van beütve. Akkor ezek szerint ez is egy itthon maradt és átütött példány lenne? (Mellesleg kettővel van csak arrébb a BM-es múlttal rendelkező BFA-217-től, ami szintén ezen jellemzőkkel rendelkezik.)
GE 09-49 -> BU 09-49, Mező üe., 1981. január-1990. január. További sorsa számomra nem ismert, valószínűleg szögként, kalapácsfejként és egyéb hasznos dolgokként végezte azután vagy végzi ma is a munkáját.
Persze papíron még üzemel, de ezt gondolom nem kell részletezni, mindenki tudja/utána tud nézni annak, amiről beszélek.
Szerintem kb egy kezén megszámolhatja az ember, hogy hány 260.00 maradt meg, meglepődnék, ha pont ez lenne az egyik. Az mindenesetre tuti, hogy már nincs forgalomban.
Ma reggel felfigyeltem a 3-62 villamospótló BPO-469 hátsó rendszámtáblájára, amin a kis, hatszög alakú környezetvédelmi matrica kék volt. Hogyan lehetséges ez? Ezekben a 7-173 gyors 280-asokban nem sima D10-es motor van? Ha igen, akkor miért nem fekete matricás, mint a sima 280-as társai?
Üzemelhet még ez a IK260-as,vagy lehet már leselejtezték a buszt?.
Bár az első két számot a rendszámon,sajnos nem lehet teljesen kivenni mi is az, de a betűt és az utolsó két számot igen. GE ? - 49
A viszonylatjelző tábla az nem valós,mert régen a 70-es buszjárat járt, a XV. Rákospalota, Wysocki vs.
Dembinszky utca.1. megállóhely.
Idézem a netes oldalról :
És a jelenetben akkor ér oda egy busz - ami 4-es! Nem kell mondanom, hogy Rákospalotán sosem járt a 4-es busz, a film készítésekor a 70-es, ma a 125-ös áll meg ott. Valószínűleg a filmesek ismertebbnek gondolták a 4-est, mint a 70-est.