Valóban, ő lesz az ha jól látom. Belőle csak ez az egy darab készült ilyen kivitelben? Leginkább az orr rész elejére gondolok ezzel a kérdéssel... Egyébként érdekes hogy még a két kép között is van különbség a buszon, bár az is furcsa, hogy a viszonylatjelző egyik képen sem került fel a helyére, pedig gondolom nem véletlen tátong ott az a nagy üresség.
Ha esetleg valaki épp egy ilyet keres, akkor: BOZ-102 rendszámú 396.27-es Ikarus turistabusz eladó a BKV-nál. :) Sőt most nézem hogy ezen felül 12 darab 260-as, 280-as, és 415-ös is gazdára vár... :(
Az biztos, hogy a hátsó vészkijárati teleablak előbb eltűnt, mint a barna padló. 1982-es utolsó évjáratú fehér korlátos buszokban már nem volt teleablak, de barna padló és budiajtó még volt. Ha esetlag volt is keveredés, az max. a 82-83-as évjáratnál lehetett, előbb nem.
...nekem pl.a ködlámpák pótlása lenne igen nagy élmény a 06-71-en.Sokkal jobb képet vágna,kibontakozna a 200-asok igazi szépsége .Remélem sikerrel megoldják majd ezt a nem is oly nagy problémát .
Így ismeretlenűl is segítséget kérek tőletek. Megvételre keresek egy Ikarus 311 típusú buszt, roncsot, vagy bármilyen állapotban fennmaradt maradványt. Amennyiben tudok valakit, akinek a tulajdonában van egy ilyen típus, vagy ismeri azt, akinek van, akkor az elérhetőségét küldjétek el a számomra. Cél, hogy egy ilyen típust teljesen restauráljunk. Segítségeteket előre is Köszönöm.
Az ajtók belsején az a kis fogantyú amit kölyökként, megrántva a téves leszállásjelzést töröltük, még mindig rossz részén van az ajtóknak?
Tényleg. Most, hogy mondod, valóban rossz helyen vannak. A szélső ajtólap belső felére kellene szerelni, és világos színűnek kellene lennie, de ez már szőrszál hasogatás. Az elhelyezés viszont könnyen orvosolható.
szerintem meg hozzátartozik a buszok hangulatához....
Ezt meg tudom érteni. :)
Azok a világosbarna dekoritok és ülések egyébként mennyire számítanak eredetinek? Mert én jóval sötétebbre emlékszem, de másoknak se rémlett ilyet, akikkel eddig beszéltem.
Nos, ezt sokan vitathatják. Szerintem, ha van is különbség az nem annyira szembetűnő, mert 'Vigyázat! a'83-as általános feketítés előtt járunk, ha jól sejtem. A famintás műszerfal, a famintás dekorit, a fehér korlátok és kiegészítők meg a pöttyöspadló két oldalán és a kerékdobokon levő burkolat nem fekete, hanem barna, úgyhogy a színvilág a barnával és általában a világos berendezésekkel harmonizált. Van aki ezt vitatja, de sztem nem volt akkoriban különbség a sárga és a kék buszok belső berendezéseinek színvilága között. Éppen úgy, ahogy a '83-as feketítés után sem.
Azok a világosbarna dekoritok és ülések egyébként mennyire számítanak eredetinek? Mert én jóval sötétebbre emlékszem, de másoknak se rémlett ilyet, akikkel eddig beszéltem.
De a kölök leszállásjelző az most wanted kategória.
Kérdés, hogy milyen állapot helyreállítása a végső cél. Ahogy a műszerfalat elnézem meg az egész összképet is, inkább a gyári új állapot felé halad a projekt. Nincs összajtó nyitó-záró plusz két csöcsgomb sem, meg gyerek jelző sem, ezek mind békávé sufnituning kategóriába tartoznak. Minden buszba belefaragták ezeket anno, de szvsz. sem ez, sem az nem hiányzik róla.
Anno a BKV-sok is mondták, hogy akkor az volt a fontos hogy egyben legyen, vizsgáztathatóan, aztán az apróságokkal majd foglalkoznak ahogy lesz cucc hozzá.