Keresés

Részletes keresés

Subaruwrxsti Creative Commons License 2014.04.16 0 0 88848

Valóban, ő lesz az ha jól látom. Belőle csak ez az egy darab készült ilyen kivitelben? Leginkább az orr rész elejére gondolok ezzel a kérdéssel... Egyébként érdekes hogy még a két kép között is van különbség a buszon, bár az is furcsa, hogy a viszonylatjelző egyik képen sem került fel a helyére, pedig gondolom nem véletlen tátong ott az a nagy üresség.

Előzmény: EKM-765 (88847)
EKM-765 Creative Commons License 2014.04.15 0 0 88847

FAÜ első 66-osa, GF-100.

Előzmény: Subaruwrxsti (88846)
Subaruwrxsti Creative Commons License 2014.04.15 0 0 88846

Ő milyen csoda lenne? Esetleg valami exportra szánt verzió (volt)?

Mihál Creative Commons License 2014.04.15 0 0 88845

1980-as gyártás. 09-28-ig.

09-29-től 81-es, eltolható ablakkal a hátsó peronon.

Előzmény: BPO-105 (88843)
EKM-765 Creative Commons License 2014.04.15 0 0 88844
BPO-105 Creative Commons License 2014.04.15 0 0 88843

1981 január 14-ei állományba vétel, de nem lehet, hogy még 1980-as?

Előzmény: lobbanórotor (88838)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.04.15 0 0 88842

Kevés kilométerrel szerintem nemigen megy bontóba. 

Előzmény: Törölt nick (88841)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.15 0 0 88841

A 12 db jármű hulladékvasnak eladó.

A 396-ost egyben árulják, de nem jó jel, hogy jó ideje áll és hiányos. Nagy valószínűséggel a tököli bontóba kerül.

Előzmény: Subaruwrxsti (88840)
Subaruwrxsti Creative Commons License 2014.04.15 0 0 88840

Ha esetleg valaki épp egy ilyet keres, akkor: BOZ-102 rendszámú 396.27-es Ikarus turistabusz eladó a BKV-nál. :) Sőt most nézem hogy ezen felül 12 darab 260-as, 280-as, és 415-ös is gazdára vár... :(

torqmatic Creative Commons License 2014.04.15 0 0 88839

Előzmény: torqmatic (88836)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.04.15 0 0 88838

1981-es. 

Előzmény: bi-02 (88837)
bi-02 Creative Commons License 2014.04.15 0 0 88837

 Az biztos, hogy a hátsó vészkijárati teleablak előbb eltűnt, mint a barna padló. 1982-es utolsó évjáratú fehér korlátos buszokban már nem volt teleablak, de barna padló és budiajtó még volt. Ha esetlag volt is keveredés, az max. a 82-83-as évjáratnál lehetett, előbb nem.

A 06-71 mikori is?

 

Előzmény: trlpx (88829)
torqmatic Creative Commons License 2014.04.15 0 0 88836

Van egy másik is... Majd este teszek be róla képet.

Előzmény: Szöszy13 (88834)
P.stephenson Creative Commons License 2014.04.15 0 0 88835

Béka Tóninak van/volt? egy romos méhész 311-ese.

Előzmény: Szöszy13 (88834)
Szöszy13 Creative Commons License 2014.04.15 0 0 88834

Szia!

 

A Hajdú Volán felújította a 311-et. Jóbarátom ott dolgozik, azt mondta nincs "maradékuk" a felújításból. De azért köszi.

Előzmény: torqmatic (88832)
Scaniás Creative Commons License 2014.04.15 0 0 88833

Üdv!

 

Találtam egy érdekességet. Nem tudom volt-e már.

 

http://www.hasznaltauto.hu/autobusz/ikarus/ikarus_30-7763132

 

torqmatic Creative Commons License 2014.04.15 0 0 88832

A Hajdú Volánnál van egy roncs, ha gondolod vedd fel velük a kapcsolatot, hátha eladják (szerintem nincs már rá szükségük).

Előzmény: Szöszy13 (88830)
BV-78-14 Creative Commons License 2014.04.15 0 0 88831

...nekem pl.a ködlámpák pótlása lenne igen nagy élmény a 06-71-en.Sokkal jobb képet vágna,kibontakozna a 200-asok igazi szépsége .Remélem sikerrel megoldják majd ezt a nem is oly nagy problémát .

Előzmény: norbee601 (88819)
Szöszy13 Creative Commons License 2014.04.15 0 0 88830

Jó Reggelt Mindenkinek!

 

Így ismeretlenűl is segítséget kérek tőletek. Megvételre keresek egy Ikarus 311 típusú buszt, roncsot, vagy bármilyen állapotban fennmaradt maradványt. Amennyiben tudok valakit, akinek a tulajdonában van egy ilyen típus, vagy ismeri azt, akinek van, akkor az elérhetőségét küldjétek el a számomra. Cél, hogy egy ilyen típust teljesen restauráljunk. Segítségeteket előre is Köszönöm.

 

trlpx Creative Commons License 2014.04.14 0 0 88829

A barna padló meddig volt szerinted? Az korábban vált feketévé mint 83, nem?

Előzmény: bi-02 (88828)
bi-02 Creative Commons License 2014.04.14 0 0 88828

 Bocsánat, ezt akartam harmadiknak.

Előzmény: bi-02 (88827)
bi-02 Creative Commons License 2014.04.14 0 0 88827

Az ajtók belsején az a kis fogantyú amit kölyökként, megrántva a téves leszállásjelzést töröltük, még mindig rossz részén van az ajtóknak?

 

Tényleg. Most, hogy mondod, valóban rossz helyen vannak. A szélső ajtólap belső felére kellene szerelni, és világos színűnek kellene lennie, de ez már szőrszál hasogatás. Az elhelyezés viszont könnyen orvosolható.

 

szerintem meg hozzátartozik a buszok hangulatához....

 

Ezt meg tudom érteni. :)

 

 Azok a világosbarna dekoritok és ülések egyébként mennyire számítanak eredetinek? Mert én jóval sötétebbre emlékszem, de másoknak se rémlett ilyet, akikkel eddig beszéltem.

Nos, ezt sokan vitathatják. Szerintem, ha van is különbség az nem annyira szembetűnő, mert 'Vigyázat! a'83-as általános feketítés előtt járunk, ha jól sejtem. A famintás műszerfal, a famintás dekorit, a fehér korlátok és kiegészítők meg a pöttyöspadló két oldalán és a kerékdobokon levő burkolat nem fekete, hanem barna, úgyhogy a színvilág a barnával és általában a világos berendezésekkel harmonizált. Van aki ezt vitatja, de sztem nem volt akkoriban különbség a sárga és a kék buszok belső berendezéseinek színvilága között. Éppen úgy, ahogy a '83-as feketítés után sem.

 

  

 

boz-021 Creative Commons License 2014.04.14 0 0 88826

Semennyire... Sokkal sötétebb árnyalat volt.

Előzmény: torqmatic (88825)
torqmatic Creative Commons License 2014.04.14 0 0 88825

Azok a világosbarna dekoritok és ülések egyébként mennyire számítanak eredetinek? Mert én jóval sötétebbre emlékszem, de másoknak se rémlett ilyet, akikkel eddig beszéltem.

Előzmény: bi-02 (88822)
siófoki35 Creative Commons License 2014.04.14 0 0 88824

szerintem meg hozzátartozik a buszok hangulatához....

Előzmény: bi-02 (88822)
Blindmouse Creative Commons License 2014.04.14 0 0 88823

Az ajtók belsején az a kis fogantyú amit kölyökként, megrántva a téves leszállásjelzést töröltük, még mindig rossz részén van az ajtóknak?

Előzmény: bi-02 (88822)
bi-02 Creative Commons License 2014.04.14 0 0 88822

De a kölök leszállásjelző az most wanted kategória.

 

Kérdés, hogy milyen állapot helyreállítása a végső cél. Ahogy a műszerfalat elnézem meg az egész összképet is, inkább a gyári új állapot felé halad a projekt. Nincs összajtó nyitó-záró plusz két csöcsgomb sem, meg gyerek jelző sem, ezek mind békávé sufnituning kategóriába tartoznak. Minden buszba belefaragták ezeket anno, de szvsz. sem ez, sem az nem hiányzik róla.

Előzmény: siófoki35 (88820)
BPO-105 Creative Commons License 2014.04.14 0 0 88821

Nemcsak a plafonon. De aki ilyesmikre figyel, annak gondolom nem kell említenem...

Előzmény: bi-02 (88818)
siófoki35 Creative Commons License 2014.04.14 0 0 88820

Ez a műanyag kupak a plafonon már-már perverziónak minősül :))

 

Tudom, de ez meg a gyerekkorom emléke, hogy sose értettem ezeket az izéket a buszokon :D

 

De a kölök leszállásjelző az most wanted kategória.

Előzmény: bi-02 (88818)
norbee601 Creative Commons License 2014.04.14 0 0 88819

Anno a BKV-sok is mondták, hogy akkor az volt a fontos hogy egyben legyen, vizsgáztathatóan, aztán az apróságokkal majd foglalkoznak ahogy lesz cucc hozzá.

Előzmény: bi-02 (88818)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!