Tudom, hogy már volt ez a videó, csak 13:20 körül nekem nem világos az alábbi szöveg:
"Az Ikarus 266-os egyszerűbb változata a 260-as típusnak..."
Hogy lehet egyszerűbb változata, amikor szerintem teljesen eltérő konstrukció? Hiszen a 260-as középmotoros, míg a 266-os farmotoros, és - ha jól tudom - tulajdonképpen "új karosszériás 66-os".
Én pedig azt szeretném megkérdezni, hogy hová tűntek a képen látható ikarus 280-as, mátravolános buszok?
Nem tudom mennyi volt, de emlékszem, hogy nagy csodálattal néztem 5-6 éves koromban kb, mert itt, Gyöngyösön nem volt túl sok. (Vagy csak én kerültem el őket).
Akkor miért úgy írod az Ikarust, hogy I.K.A.R.U.S.? Ha képes vagy mozaikszóként leírni (ez még csak nem is mozaikszó, mert oda sem kellenek a pontok... [hagyjuk a nyelvtannáciságot]) akkor nem láttál még Ikarust., nem hogy rajongó vagy.
Jellegrajzról a helyedben nem vennék le kottázatlan méreteket. Inkább fényképekről és szemre! Ami nem volt kottázva, azt a rajzoló is ugyanúgy hasból rajzolta bele, miért hagyatkoznál Tóthné Mancika 50 évvel ezelőtti szemmértékére a sajátod helyett?!! Pláne, hogy Mancika nem is akart élethű buszt rajzolni, mert nem azért kapta a fizetését. És nem is állt rendelkezésére ennyi fotó, amennyit most pár kattintással elérhetsz.
Köszönöm a választ, érdekes volt olvasni! :) Akkor valószínűleg én is az erőhatárolót láthattam, amikor egy zsúfolt 412-esen az egyik ajtószárny előtt szerencsétlenkedett egy figura, majd miután arrébb tudott menni, az ajtó akkor sem nyílt ki, csak kb. 5 másodperc múlva.