kösz - csak azért kérdeztem, mert nálunk nem volt ilyen felső ablakos, csak az egyik kollégá járt másodállásban ilyennel, valamelyik sport egyesület busza volt, úgy hogy nem igazán tudom miben tértek el a beredezések..........viszont multkoriban a padláson belebotlottam egy csomagtartó maradékba, onnan jutott most eszembe, hogy végignézegettem a hsz.-eket, meg a képeket, amiket beraktál idáig........további jó munkát - irigyellek benneteket !
BPO-001-nek van valami különleges múltja (vagy bármilye) a számán kívüll? Ma láttam az Örsön, gyönyörű, de megfogalmazódott bennem a kérdés, hogy vajon hogyhogy 00-01-es, és akkor hol lehet a 00-00? Mert elvileg utóbbi nem létezik.
Nem tudom, hogy milyen volt gyárilag a gépháztető kárpítja, de a 620-asé tudom, hogy kockásra volt varva. Békazárak voltak rajta, arra is emlékszem. Igy nem tudok állástfoglalni, hogy jó e. Ránézésre szép.
Valaki tudna nekem ebben segíteni?(első sorban használtat, olcsón) Annyit tudok, hogy Ikarus E94-E95ben illetve neoplanokban van ilyen. Legalább egy párra lenne szükségem(jobb-bal)
Akkor módosítok: lehetséges, hogy azé a cégé, amely jelenleg fekete classic pofásokkal és 1-1-0-s 250-essel rohangászik, tetszőleges rendszámokkal, mert a P-s rendszáma 03114 és a 03115 már többször is feltűnt a feketéken.
Sajnos nem igazán van mit tisztelned, hozzátenni nem nagyon tudok, 99%-ban csak olvasok.
Nem én írtam be a vasutas rövidítést, csak a megfejtést közöltem a topictárssal, pont azért mert sejtettem, hogy az Ikarusfanok jó része nem ismeri ezeket.
Részemről nincs probléma, de ha az OFF félmondatom megjegyzés nélkül marad, nem születeik ezzel együtt több felesleges hozzászólás.
Akiket érdekelnek a modellek, makettek, elkészült egy FB oldalam, mostantól nem csak a makettinfo-n tekinthetőek meg: https://www.facebook.com/pages/Petikarus/482386608511317?ref=hl
Jelenleg még sértetlenek, talán el is lesznek adva. Kérdés, milyen áron hirdetik meg, kellenek-e még valakinek. (emlékezetes, hogy évekkel ezelőtt a 280-asokat is kb. kétszeres áron akarták eladni)