Sok öreg 20 év után is képtelen kezelni a csuklóst és sok fiatal pedig csípőből vágja hogy kell vele tolatni pl. Manapság már elég idejét múlt ez a kor alapján vezessünk buszt szemlélet! Ha fiatal és érzi akkor miért ne mehetne vele? Ha meg öreg és balf*sz akkor nyugodtan leszállhat róla.
A döntésem nem emiatt történt. Ezt csak érvként hozták fel. Nyilván más az ha 18m-rel mögötted vagy 5m-rel mögötted duruzsol a motor, de ettől még nem mondanék igent csak ezért.
Irisbus:
Gondoltam hogy lesznek a háttérben olyanok akiknek ez nem tetszik. Erre nem tudok mit mondani. Pontosabban tudok, de azt max privátban neked.
extopictárssal már dumáltunk azóta, meg is lepődött hogy a volán már ennyire tud róla. :) Ami a legszebb hogy a gombás buszozást meg az AVE-992 előző gazdája veszi át.
Én anno kategorikusan kijelentettem, hogy amíg ezt nem selejtezik addig nem szállok le róla. Sokan hülyének néztek miért ragaszkodok ehhez a 24 éves buszhoz mikor a MAN csendesebb, újabb. Én mint Ikarust szerető ezt nehezen tudom egy olyannak megmagyarázni akinek ez csak munkaeszköz. A vezetőség ajánlott engem a leendő kollégámnak és egyszer már mondtam nekik nemet akkor a V134re. Már csak azért is mert ha igent mondok a fél volán kiutál éppen amiatt hogy kis idő alatt hova jutottam.
A sors úgy hozta hogy júliustól más technikán kell dolgoznom. (MAN) Szerettem ezzel a busszal dolgozni , sokat foglalkoztam vele és ezt kevés meghibásodással hálálta meg. Ha már utolsó délutáni műszak, összehoztunk páran egy esti fotót. Köszönet a sofőrnek Dávidnak és a fotósnak Krisztiánnak. :)
Persze. Az is egy dolog, hogy pl.: fél évvel később jött az eggyel kisebb rendszámú cucc... A rendszámok már akkor sem teljesen a rendről szóltak... :)