Keresés

Részletes keresés

RIKA424 Creative Commons License 2013.06.09 0 0 85243

260-as betegszállításra átalakított hordágyas belső teréről vannak valakinek képei? (ugye ezt a képességet valaha minden 260 magában hordozta)

Illetve még kérdésem hogy ehhez megvannak még a cuccok valahol?

 

------------------

 

Kettő gyártmány volt erre alkalmas Mo.-n.

 

 - Ik-260,

 - Sokda SM/SL-11

 

Az Ikarus-260-k közül kb. 400 db-hoz volt meg az átalakító készlet az akkor még létező Magyar Néphadsereg "M" Sebesült szállító zászlóaljanál.

 

A Skodák közül kb. 200-hoz.

 

A készletek - szerintem - már rég nincsenek meg.

Mivel ezeket az "M" zászlóaljakat az elsők között oszlatták fel a '90-es évek legelején, a készleteiket eladták, elajándékozták.

 

 

Előzmény: norbee601 (85207)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.09 0 0 85242

Ilyen, a MÁV-os keresztbeszámozásokra hasonlító, mint a 03-21 és 06-66 esetében?

Előzmény: HBweb hu (85241)
HBweb hu Creative Commons License 2013.06.09 0 0 85241

A napokban lesz ennél lényegesen czifrább is a BéKáVé-nál. Még a fejemet vakarom, hogy miként is kéne bevezetnem a táblázatomba...

Előzmény: D 20 (85238)
P.Box Creative Commons License 2013.06.08 0 0 85240

Sok öreg 20 év után is képtelen kezelni a csuklóst és sok fiatal pedig csípőből vágja hogy kell vele tolatni pl. Manapság már elég idejét múlt ez a kor alapján vezessünk buszt szemlélet! Ha fiatal és érzi akkor miért ne mehetne vele? Ha meg öreg és balf*sz akkor nyugodtan leszállhat róla.

Előzmény: Irisbus (85228)
Irisbus Creative Commons License 2013.06.08 0 0 85239

10 éve ott van már az a kék ráncos, majd egyszer biztos az lesz belőle.

Előzmény: jzv-693 (85236)
D 20 Creative Commons License 2013.06.08 0 0 85238

Na, az ilyen átszámozások miatt sem lesz soha  normális lista... :)

Előzmény: HBweb hu (85219)
D 20 Creative Commons License 2013.06.08 0 0 85237

Nem csak ott van az, hogy szinte azonnal csuklósra kerül az újonc...

 

Az meg hogy muszály átülni egy OFF kocsira, amire nem is akar, azt sem a sofőr dönti el többnyire...

Előzmény: Irisbus (85228)
jzv-693 Creative Commons License 2013.06.08 0 0 85236

hali.cegléden a busz bontóban mintha láttam volna egy kék 260-as ráncost .mi lesz vele,ő is  kanál?de ahogy lestem vannak ott eag-ok is.

Cpt.Dave Creative Commons License 2013.06.08 0 0 85235

A döntésem nem emiatt történt. Ezt csak érvként hozták fel. Nyilván más az ha 18m-rel mögötted vagy 5m-rel mögötted duruzsol a motor, de ettől még nem mondanék igent csak ezért.

 

Irisbus:

Gondoltam hogy lesznek a háttérben olyanok akiknek ez nem tetszik. Erre nem tudok mit mondani.  Pontosabban tudok, de azt max privátban neked.

 

extopictárssal már dumáltunk azóta, meg is lepődött hogy a volán már ennyire tud róla. :) Ami a legszebb hogy a gombás buszozást meg az AVE-992 előző gazdája veszi át.

Előzmény: EKM-765 (85233)
Irisbus Creative Commons License 2013.06.08 0 0 85234

Nem rosszmájúskodom, csak hallom mit beszélnek, szolgálaton kívül persze. Sokaknak szemet szúr ez.

 

De sok sikert egy újabb (ex) topiktárs karrierjének az Agria Volánnál, kíváncsi vagyok, hogy "lépked" felfelé. Vége a gombás-buszozásnak.

Előzmény: Cpt.Dave (85231)
EKM-765 Creative Commons License 2013.06.08 0 0 85233

mikor a MAN csendesebb, újabb

 

Más előnyét tapasztalod, mint vezető?

Előzmény: Cpt.Dave (85232)
Cpt.Dave Creative Commons License 2013.06.08 0 0 85232

Én anno kategorikusan kijelentettem, hogy amíg ezt nem selejtezik addig nem szállok le róla.  Sokan hülyének néztek miért ragaszkodok ehhez a 24 éves buszhoz mikor a MAN csendesebb, újabb. Én mint Ikarust szerető ezt nehezen tudom egy olyannak megmagyarázni akinek ez csak munkaeszköz. A vezetőség ajánlott engem a leendő kollégámnak és egyszer már mondtam nekik nemet akkor a V134re. Már csak azért is mert ha igent mondok a fél volán kiutál éppen amiatt hogy kis idő alatt hova jutottam.

Előzmény: hajdubus (85229)
Cpt.Dave Creative Commons License 2013.06.08 0 0 85231

Amíg nem itt dolgozol a cégnél és nem látod mi zajlik hogy zajlik addig ne legyél már okosabb.

Előzmény: Irisbus (85228)
éjszakás tartalék Creative Commons License 2013.06.08 0 0 85230

Kár ezért a rosszmájúskodásért, pedig semmi alapja sincsen.

Előzmény: Irisbus (85228)
hajdubus Creative Commons License 2013.06.08 0 0 85229

Most, hogy szépen rendbe raktad kár érte. Gondolom nem önként szálltál le róla.

Előzmény: Cpt.Dave (85225)
Irisbus Creative Commons License 2013.06.08 0 0 85228

A jókor, jó helyen érvényesül. Mások még csak álmodni se mernek csuklósokról, a topiktárs viszont igen hamar "eljutott" odáig...

Előzmény: nemeza (85226)
Cpt.Dave Creative Commons License 2013.06.08 0 0 85227

Isten ments. Ott még nem tartunk. :)

Előzmény: nemeza (85226)
nemeza Creative Commons License 2013.06.08 0 0 85226

Selejtezik a kocsit?

Előzmény: Cpt.Dave (85225)
Cpt.Dave Creative Commons License 2013.06.08 0 0 85225

A sors úgy hozta hogy júliustól más technikán kell dolgoznom. (MAN)  Szerettem ezzel a busszal dolgozni , sokat foglalkoztam vele és ezt kevés meghibásodással hálálta meg.  Ha már utolsó délutáni műszak, összehoztunk páran egy esti fotót. Köszönet a sofőrnek Dávidnak és a fotósnak Krisztiánnak. :)

http://phototrans.hu/14,628033,0,Ikarus_280_06_992.html

BPO-105 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 85224

Nem tudom, asszem több 255-ösre is ráillik ez.

Előzmény: vt976 (85222)
pumukli89 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 85223

Nem mindegy?Elvitték.

Előzmény: vt976 (85222)
vt976 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 85222

Erről a járgányról volt korábban szó, hogy Németországba adták el?

Előzmény: CLY-802 (85220)
ckg471 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 85221

Jaa, annyira nem mélyedtem bele.

Meg én egyébként is ilyen infókért inkább a cipőboltba járok. :)

Előzmény: HBweb hu (85216)
CLY-802 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 85220
HBweb hu Creative Commons License 2013.06.07 0 0 85219

BX 59-96 » BX 65-95 » BPO-059. 

1986.12.31-2013.04.30

Előzmény: D 20 (85217)
D 20 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 85218

Akkor esetleg Dújv-ban a -még működő- vasgyár és a papírgyár, stb. végett lehet a flotához mérten nagy tartalék állomány(?)

Előzmény: Irisbus (85208)
D 20 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 85217

Az 59-96 valahol egy 260-as tömb tagjaként szerepel,

habár voltak már akkor is érdekességek a rsz. kiadásban...

Előzmény: HBweb hu (85216)
HBweb hu Creative Commons License 2013.06.07 0 0 85216

Hátöö...

Vannak ottan igen vad dolgok. 

Csak egy párat ragadok ki:

 

BPO-487     (BX 71-20)    >>  GAS-175

BPO-482 Ikarus 280.40A Állományba vétel:  1999.10.16

BPO-483   (BX 59-96)

 

Csak ránézésre. 

Előzmény: ckg471 (85209)
D 20 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 85215

Persze.
Az is egy dolog, hogy pl.: fél évvel később jött az eggyel kisebb rendszámú cucc...
A rendszámok már akkor sem teljesen a rendről szóltak... :)

Előzmény: ckg471 (85209)
norbee601 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 85214
Privátban el tudnád küldeni? Köszi!
Előzmény: suraki1 (85213)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!