Keresés

Részletes keresés

M.VIII Creative Commons License 2013.06.03 0 0 85192

Ha utazol egy IC-n, és két órát késve érkezik az úticélodhoz, fogadni mernék, hogy ott dörömbölnél a pénztárban visszakövetelve a pótjegy árát! :D :D

 

De amúgy az hétszentség, hogy a fiaskó ellenére úgy volt kalkulálva, hogy 50000ft bevétel fedezze a fotóstúrát, különben a BKK úgy beint, mint a huzat. Tudniillik nosztalgia villamosos körörkben már azért terjedt el az, hogy érvényes napijegy helyett nosztalgia jegy a részvételi díj (mostanában 2000 körül van egy ilyen alkalomra), mert így nyoma van annak, mennyibe került, és a BKK kalkulál, hogy rentábilis-e, vagy nem. Ugyanis szeretnék követni, hogy a BKV az ilyen nosztalgia/fotósmenetekkel mennyire terheli a cég kasszáját (úgy, hogy a srácok ingyen vezetnek a saját szabadidejükben), különben bezárják a bazárt. Arról meg ne álmodozz, hogy az általatok "pórnépnek" nevezett (gratulálok...) nosztalgiázni vágyók, fotósok fogják kitermelni a busz felújításának költségeit. Az egy befektetés, egyrészt népszerűsíti a céget, másrészt illik megőzni a múltból legalább egy működőképes példányt. De akár hajthat hasznot is, bérbeadva rendezvényekre. Az itteni veteránosok ha nem is lesznek belőle milliomosok, de biztosan vállalnak esküvőket, túrákat, külföldi csoportok utaztatását, stb.

Előzmény: Törölt nick (85191)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.03 0 0 85191

A résztvevők az ezrest :D

Előzmény: 504LACI (85190)
504LACI Creative Commons License 2013.06.03 0 0 85190

Mit?

Előzmény: Ikarus 260.03 (85189)
Ikarus 260.03 Creative Commons License 2013.06.03 0 0 85189

Hallottál már olyanról, hogy visszaigénylik?

 

Előzmény: Törölt nick (85188)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.03 0 0 85188

Várok egy jogszabályi hivatkozást, hogy a BKV mióta mentesül adófizetési kötelezettsége alól...

Előzmény: Ikarus 260.03 (85183)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.03 0 0 85187

Az adózás összes szabálya vonatkozik a BKV ZRT-re is. Minden adózási szabály vonatkozik rá, ami más ZRT.-re.....................................

Előzmény: Ikarus 260.03 (85183)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.03 0 0 85186

A BKV-és bérezés kicsit másképp alakul az eltérő kollektív szerződések alapján (beleértve az üzemanyag elszámolást is), de mint a munkabérekből levonandó és azok után munkáltató által pluszban kötelező fizetendő az országos érvényű. A pluszban fizetendő vaskos rész már nem jelenik meg a bérlapon, azaz a bérköltségetek sokkal magasabb, mint amit a bérlapon láttok.

Előzmény: Cpt.Dave (85185)
Cpt.Dave Creative Commons License 2013.06.03 0 0 85185

igen, nem csak Tvezetésiből áll a fizetés, van rendelkezésre állás, mentésre várás, plusz az egyéb pótlékok, éjszakai, túlóra, stb, illetve ha a busz jól fogyaszt akkor megtakarítás is.

Előzmény: Törölt nick (85182)
Irisbus Creative Commons License 2013.06.03 0 0 85184

,,Hol beszélünk bruttóról, ha állami a vállalat?"

 

Itt a sokadik öngólod, látszik hogy fingod sincs az egészről.

Előzmény: Ikarus 260.03 (85183)
Ikarus 260.03 Creative Commons License 2013.06.03 0 0 85183

Hol beszélünk bruttóról, ha állami a vállalat?  Ne haragudj, de tényleg mesevilágban éltek, ahogy már pár hónappal ezelőtt megírták, hogy már csak ti írtok ide, akinek volt valami affinitása a dolgokhoz, már lelépett.

Előzmény: Törölt nick (85182)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.03 0 0 85182

A BKV nem Jóskapista Kft, ez a minusz üzemanyag a sofőrnek meg adunk egy ötezrest nagyon gyenge volt, többre nem is számítottam...

Először is a bevétel brutto, tehát abból le kéne vonnod még az adót, már a legelején elrontottad...

 

 

Előzmény: Ikarus 260.03 (85181)
Ikarus 260.03 Creative Commons License 2013.06.03 0 0 85181

Kié is a 260-as, mi van a forgalmiba beleírva, mint tulaj, és kik azok, akik rendelkezhetnek felette?

 

Hogyha mindenki olyan jótékony lenne az országban, akkor nem lenne például már jó pár éve ilyen helyzetben a BKV.

 

Kiadás:  Pontosan km-t nem tudok, de a sofőr pénze valószínű adott, mert nem erre az egy napra ült az autóra, így, ha ment 100 km-t, 15 000 Ft. saccra a gázolaj. Tehát akkor is maradt 30 tisztán.

 

Mennyien kaptatok számlát a jegyről?  Ha már megy a kötözködés?

Előzmény: Törölt nick (85171)
krepsz_zoltan Creative Commons License 2013.06.02 0 0 85180

Én is engedéllyel voltam, mert cikkhez készítettem fotókat.

Maradt LIAZ kukás, a 706 ROK is LIAZ, mert 1953-ban a "libereci részleget" leválasztották a Skodáról, de a 80-as évek közepéig a Skoda név is használatban maradt.

De szerintem nem erre gondoltál :-)

 

Köszi a 256-osról az infót.

Előzmény: GA 96 00 (85135)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.02 0 0 85179

Jó, de itt buszokról van szó...

Előzmény: Dj Aty (85178)
Dj Aty Creative Commons License 2013.06.02 0 0 85178

A tiszta munkakörnyezet szakma,és hobbifüggetlen dolog.

 

Előzmény: Törölt nick (85170)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.02 0 0 85177

Értem...

Előzmény: LMB-706 (85176)
LMB-706 Creative Commons License 2013.06.02 0 0 85176

Egy hangyafasznyi karcolást valóban találtak az egyik Alfabuszon, a többi viszont költészet. 

Előzmény: Törölt nick (85175)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.02 0 0 85175

Az lehet, nem voltam ott, az a srác mesélte, aki a Ikarus 180-assal volt kint.

Előzmény: LMB-706 (85174)
LMB-706 Creative Commons License 2013.06.02 0 0 85174

Jól hangzik mindezt sokadjára is felsorolni, de szerintem a fele sem igaz. 

Előzmény: Törölt nick (85168)
Villámhetes Creative Commons License 2013.06.02 -1 0 85173

Amúgy ez nem a bevételről szól,de ebbe nem megyek bele.

Előzmény: Villámhetes (85172)
Villámhetes Creative Commons License 2013.06.02 -1 0 85172

Segítek neki:30-60 év.

Előzmény: Törölt nick (85171)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.02 0 0 85171

Én meg szeretném megkérdezni tőled:

Bevétel: 50.000 HUF

Kiadás: ???

Legyél szíves egy közelítő számítással alátámasztani, az alábbi rosszindulatú kijelentésed:

"Nekik csak a profit számít, visszaakarják szerezni a belefeccölt lóvét."


Előzmény: Ikarus 260.03 (85169)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.02 0 0 85170

Az általam ismert busz és közlekedés barátok minden esetben rendbentartják a munkaeszközüket. És nem véltlenül írtam buszt, mert van aki nyergest, van aki mikro jellegű buszt, van aki pedig taxit, HÉV-et, metrót hajt. Van olyan BKV-és ismerősöm, akinek nincs állandó kocsija, szinte mindennap másik kocsival dolgozik és minden műszakjáz azzal kezdi, hogy kitakarítja a munkahelye környékét.

Előzmény: Ikarus 260.03 (85169)
Ikarus 260.03 Creative Commons License 2013.06.02 0 0 85169

Szeretném megkérdezni, hogy közületek mennyien is űzik hivatásszerűen az autóbuszvezetést, és ha vezet, akkor milyen szinten tart rendben egy autóbuszt?

Előzmény: Törölt nick (85163)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.02 0 0 85168

"Akik itt voltak annak idején tudják, miért lett vége a tatai találkozóknak."

 

Arról a pár fős söröző, dél környékére matta részeg társaságra gondolsz, akik közül az egyik illető az egyik veterán buszt okádta össze, és feltehetőleg a társaság tagjai firkáltak össze egy szinte nulla kilométeres buszt, egy másik ugyszint null kilométerest meg összekarcoltak?

Előzmény: Törölt nick (85163)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.02 0 0 85167

Akik itt voltak annak idején tudják, miért lett vége a tatai találkozóknak. Ingyenes találkozón is csak a gennyeskedés... Felesleges itt bármit is felújítani és bemutatni...

 

Nem véletlen, hogy egyetlen találkozóra sem mentem el, pedig meg szerettem volna nézni sokmindent, amit rég nem láttam már.

Előzmény: Törölt nick (85163)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.02 0 0 85166

Na, akkor hamarosan tényleg megint kimerészkedhet az utcára, kárpótolva lesznek azok, akik alatt a technika megadta magát, és a világ visszatér a normális kerékvágásba. :)

Előzmény: Villámhetes (85147)
norbee601 Creative Commons License 2013.06.02 0 0 85165
Jellegzetesen a buszos találkozókra jellemző ez a tudálékoskodó ócsárolás, olyanoktól akik életükben még egy anyát nem csavartak ki egy veteránjárműben.

A márkaklubos találkozóink szó szerint baráti piknikek, nyoma nincs ennek a rosszindulatúságnak. Igaz oda nem járnak ezek az úgynevezett "közlekedésbarátok"

Sajnos a buszos találkozókat tényleg sújtja a probléma.
Előzmény: Törölt nick (85163)
EKM-765 Creative Commons License 2013.06.02 0 0 85164

Nem felesleges, csak jobban jár aki belevág ha csak saját örömére használja és nem engedi közel hozzá a pórnépet. A felújítás értéke akkor is hatalmas.

Előzmény: Törölt nick (85163)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.02 0 0 85163

Ülj le, egyes.

Ez bizony egy eleve ráfizetéses móka volt, látom fingod nincs a költségekről. Bizonyára veszteséggel fogják visszaszerezni a belefeccölt milliókat... Ez a busz a büdös életbe nem fogja visszahozni a ráköltött pénzt (hacsak nem rakják ki forgalmi kocsinak, hogy lepusztuljon).

Részemről főhajtás azok előtt, akiknek bármi érdeme van ennek a busznak a felújításában. És sajnálom, hogy az érdemért nagyrészt gusztustalan gennyeskedést kapnak. És sajnálom azt is, hogy a normális Ikarus buzik jelentős részét összemossák a nem csekély ingyenért akarunk gennyeskedőkkel.

Akik itt voltak annak idején tudják, miért lett vége a tatai találkozóknak. Ingyenes találkozón is csak a gennyeskedés... Felesleges itt bármit is felújítani és bemutatni...

Előzmény: Ikarus 260.03 (85161)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!