Nem vagy félre informált! Most már emlékszem, valóban Star alapokra építették. Egy "régi" Camion Truck magazinban olvastam egy cikket egy a Volánbusznál régóta dolgozó üzemegység vezető, mérnök, mittudoménmi (most hadd ne sorolja fel a titulusait) emberről, a nevét is tudom, de nem írom ki, mert IRL. A cikk is megvan, de a 11 éves gyűjteményemet most munka után nem volt kedvem feltúrni ezért a cikkért... Egy kép is volt róla, ott piros színe van/volt. Mind1, nagyon eltértünk a topic témájától, a lényeg h nem Ikarus gyártmány.
Tudtommal pedig ez egy repro jármű, amelyet a Volánbusznál építettek, talán a 80-as években. És mintha úgy emlékeznék, hogy Iveco gépészes, vagy alvázas... De erre már tényleg nem merek megesküdni.
Gondolom a volános téma amit említesz a korai időkből való. Amikor még a hagyományos 250-es forma élt.A jelenlegi kérdéskör bőven kései '80-as évek terméke, amibe az említerr ruszki kontingens bőven beleillik ezzel:
Én úgy tudom, hogy kintről csak az exdunai CLY-015 jött vissza (250.66), de az talán még itthon is van. Ez a zöld meg 250.60-as (ezt a táblán levő ülőhelyek számából állapítottam meg) és hiányzik belőle 9 forgatható fotel.Jól rémlik, hogy valaki tett már be echte magyar példányról is képet? Az is piros-fehér és valami honvédségi rendszám dereng nekem. (???)
Nem vagyok alvázszám szakértő és listám sincs. De ebből a kivitelből volt itt egy az alba volánnál, egy meg a tisza busz kft-nél (nem tudom ugyanaz-e a kettő). Ezekből készült, vagy volt további példány az ilyen tárgyalóbuszból.
Szinte ugyan onnan, majd egy évvel ezelőttről. A sofőr azt mondta, hogy ezt is az Ikarusban építették (aztán Olaszországban járt, ha jól rémlik), lehet tudni róla valamit?