A banki belső tanácsadót meg qvára nem érdeklik a vélemények.
Sőt.
A Fórumokról se tud. Se erről a topikról, se a többiről.
Ez így van rendjén. Azt pedig nem kötik a fórumozók és senkinek az orrára, hogy mit mondott valójában a "banki tanácsadó". A tiedre sem. Azt sem, hogy milyen tárgyalások folytak a hitel igényléséről. Még az árát se találtam meg egy 10 perces kereséssel a Citaroknak.
Sziasztok!!!! Önkéntes embereket keresek IKARUS BUS megmentésére!! Én már 4 buszt mentettem meg most is tudok 2-tőt ha valakinek van kedve csatlakozni akkor az kérem jelezze( Budapest s környéke)!! Vagy ha tud valahol vesződő buszt persze csak IKarust s nincs rá esetleg keret akkor nagyon segítek!! Szállitás,alkatrész,szerelés,stb,stb . Kérek mindenkit hogy csak komoly szándékú ember keresen!! farkaslacika@citromail.hu
Válság nem csak volt, hanem van is. Ezért nagyon nehezen tudnak hitelt kihelyezni, egy ilyen buszbeszerzés pedig igencsak tuti és zsíros falat...
A mesekönyvben a következő fejezet, hogy csak és kizárólag egy bank volt hajlandó hitelt adni és csakis a Mercire, mert egyik bank sem szereti a tuti és zsíros falatot...
Nyisd ki a nagy mesekönyved és mesélj arról, hogy milyen nevenincs főegységekből állna az Ikarus, mondjuk motor, váltó, futómű...
Én nehezen tudnám elképzelni, hogy szőke nők vásárolnak buszokat, akik csak annyit néznek egy buszon, hogy dejujj piros, bepisilek, azonnal vegyük meg.
Majd a használt Mercikre mint a sas rárepül egész Nyugat-Európa, persze... Használtan ugyanannyi lehet az értéke, mint a használt Ikarusnak, tekintettel, hogy a használt Mercinek a felvevő piaca is ugyanott lesz, ahol a használt Ikarusé lenne.
-------------------
Hamis.
Hamis érvelés.
Ahhoz, hogy 6-8-10 év múlva amikor valamilyen indokkal el kell adni a mostani Merciket (tételezzük fel, hogy lesz rá vmilyen indok) akkor egyforma eséllyel lehetne eladni 10 éves használt Citarót és 10 éves használt Ikarus-187-et...............nos ez hamis látásmódra, a használbusz piac ismertéségének teljes hiányára mutat.
Ahhoz, hogy 10 v múlva (2023-ban) bárki megvegyen 75 vagy akármennyi , akkor 10 éves használt Ikarus-187-et ahhoz a kocsit ismernie kell.
De nem tudja mert nincs ilyen, ha csak azt a nyamvadt egy darabot nem számítjuk ami itt a 7-sen kóvályog.
Ha pedig az Ikarus most legyártana 75 db-ot Budapestnnek és többet senkinek, akkor megint ott tartunk, hogy a piac, használtpiac is, bizalmatlan lenne vele mert senki sem ismeri.
Ejj, ejj, már megint ez az álmodozás. Ha lenne is Ikarus, 200-ast már csak ESETLEG az orosz piacra gyártanának, kivétel talán a C56, ami néhány változtatással még eladható lenne városközi buszként. Városi busznak meg valószínűleg még ma is 412-417 jellegű buszok készülnének... Vagy valami újabb modell. De végeredményben mindegy, mert az alacsonypadlós kocsik messze nem olyan tartósak, mint a 200-asok, sajnos ez a konstrukcióból adódik. Azt pedig ne hidd, hogy új 200-asok rajzanának szanaszét az országban, mert az EU-ban előírások vannak lépcsőmagasságra, városi busz esetén padlómagasságra, ezeknek a 280-as kapásból nem tud megfelelni. Az Ikarus sajnos elmúlt, feléleszteni pedig közel ugyanannyiba kerülne, mint egy új gyárat alapítani. Ha erről bővebben szeretnél olvasni, javaslom ezt a hozzászólásomat: http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=112222820&t=9117898
Félre ne érts, én is sajnálom, hogy már nincs Ikarus, de nem álmodozok, mert nincs értelme.
Az az Ikarus megszűnt mindörökre. Ami most létezik Ikarus néven, az csak megvette a nevet, attól még egy teljesen más cég. Egyébként azt, hogy miért nem gyárt az ARC buszokat a tenderekre, lentebb már leírták elég részletesen.
Majd a használt Mercikre mint a sas rárepül egész Nyugat-Európa, persze... Használtan ugyanannyi lehet az értéke, mint a használt Ikarusnak, tekintettel, hogy a használt Mercinek a felvevő piaca is ugyanott lesz, ahol a használt Ikarusé lenne. Ez egy jól kitalált propaganda mese, hogy miért pont Mercedest kell venni. Ha ezt a mesét jó 5 évvel ezelőtt találták volna ki, akkor vajon nem egy skandináv gyökerü márkáról szólna a Merci helyett? Szerintem.
Ez csak a magyar kormány zsigeri s...ggnyalási mentalitása, rohadtul nem érdekli a Mercedest hogy ide adja el a 159t vagy máshova.
Amiért a német idejön az a 300 euróért dolgozó magyar.
Kecskemétet is "gazdaságos" módon építették fel, más gyárakból összekukázott lehasznált gyártóberendezésekkel, stb. Abszolút másodvonalbeli telephely. Ellentétben a győri Audival, ami sokkal komolyabb beruházás és sokkal fontosabb pozíciója van a cégben.