Szerintem mindenki nevében mondhatom, ahogy emailben is említettem: Jobbulást kívánunk! Az egészség az első.
Buszospist i: Elég érdekes hirdetés, nem tudom, hogy vajon a hirdető látott-e már az újabb fajta emblémából is egyáltalán egyet, mert hogy semmiben nem egyezik (max a méretében), az biztos...
Írtatok sokan. Előnyben részesítem a kollégákat, akik a saját buszukat szeretnék díszíteni, nekik természetesen félreteszek annyit amennyit gondolnak a buszra (előlre, hátulta mittudom én hová még).
Türelmet kérek... még ez a hét sem jó. Akiknek írtam azok tudják, hogy ennek EÜ. okai vannak... és most már kicsit komolyabb is mint eddig.
Amikor a nyárfákról jön a sok szösz az katasztrófális. Ezért is jobb a mostani idő. Csináljatok sot fotót, a festésről. Tartalék festéket meg az elején tegyetek el.
Itt sem izzadni munka közben,de festeni lehet.Nekünk az alja RAL 7034,a teteje pedig RAL 1014 lesz. Ti mit fogtok fújni,csak nem azt,aminek ugyanolyan a hátsó lámpája,mint a mi 31-esünké?
Pozsonyban március elején rossz műszaki állapota miatt az utolsó 412-est (#4141) is kivonták a forgalomból (eredetileg 3 volt belőle Pozsonyban).
Az első 412-es 1998-ban érkezett a városba, Pozsonyligetfalu városrész vásárolta a közlekedési vállalatnak, hogy a 370-es (iskolásokat kiszolgáló) vonalon szállítsa vele a mozgáskorlátozott gyerekeket - egészen 2011-ig szolgált ezen a vonalon. A másik két buszt 2001-ben vásárolta Pozsony. A Solarisok megjelenéséig (2006) az egyedüli alacsonypadlós járművek voltak a városban.
Hidd el sokkal rosszabb állapotban van, mint a 01-03. Azt a váz maradékot, ami a 156-ból megmaradt, ha elmozdítanánk a helyéről, szépen méterenként darabokra hullana. Az MTB82-es megmaradt váza "jobb" állapotnak örvend, mint előbbi... :/ Én is örülnék, ha legalább már arra lenne akarat, hogy reprodukálni lehessen - és olcsóbb lenne - egy volt autóbusz kasztnit felújítani és átalakítani 280.91-esre, mint a 156-os kocsit rekonstruálni. Nem beszélve arról, hogy szakmailag nem lenne teljesen korhű, mivel ZIU5-ös villamos berendezést a cégnél nem találsz már, legfeljebb egy ZIU9-es villanymotorját és segédüzemeit lehetne alávágni, igaz a hatás nagyjából ugyan az maradna.
Én pedig azt nem tudtam, hogy aranyárban mérik. Legalábbis az eladója. Aki esetleg még "versenyezne" érte, hétezernél jóval drágább. Én kiszáltam, ha esetleg van valakinek elfekvőben 7 ezret tudnék max adni érte.