Javítási könybe mi lehet. : -Kanbika behorpasztotta a jobb első sárvédőt -Az oroszlán letépte a fél abroncsot, igaz a durranástól az állat szája szét szakadt, ezért elpusztult. -A sofőr fűtés bedöglött, mert véletlen belesűlt pár denevér.... -Az fényezést egy gepárt színesítette ki ... stb... x'Đ
A Transport în comun România bukaresti szekciója szerint a régi pofásakból 500 db (4100-4599), a face liftesekből 600 db (4600-4999, 6200-6299) került állományba (az aktuális helyzetről kimutatást nem találtam).
Ilyenkor sajnálom, hogy (többek között) Romániából nincs annyi adat, mint pl. a lengyelektől buszok adatai, nyomonkövethetőseg szempontjából. (De ez az OFF vasútra is ugyanígy igaz.)
Itt 851-ről írnak, holott, ha jól tudom, ezret vettek.
Köszönöm szépen, ezzel tisztában vagyok. Nem tudom, érezhető volt-e az irónia a hozzászólásban! :-)
De ez érdekes. Van már selejtezett Citarojuk, aminek rátették a homlokfalát, vagy a Merci szimplán ilyen szinten beszállt a helyi géppark karbantartásba?
Azt nem tudom, BPO topiktárs pontosan mire gondol, de hogy értsd a lényeget: az M41 2143-as mozdony az első korabeli színtervek szerint lett (retro jelleggel) lefestve 2003-ban, noha az már abban a korban érkezett, amikor már a később használatos színek voltak a gépeken.