Keresés

Részletes keresés

D 20 Creative Commons License 2013.01.21 0 0 82950

Köszönöm.
A kombót gondolom írtad volna, ha módodban állna.

Előzmény: P.stephenson (82945)
BX-60-72 Creative Commons License 2013.01.21 0 0 82949

Köszönöm!

Előzmény: boz-021 (82944)
BPI-791 Creative Commons License 2013.01.21 0 0 82948

válaszokat köszönöm ...

P.stephenson Creative Commons License 2013.01.21 0 0 82947

Aztán Miskolcra került egy kereskedésbe.

 

P.s

Előzmény: Aron_son (82946)
Aron_son Creative Commons License 2013.01.21 0 0 82946

GMX-021 utolsó lelőhelye Isaszeg helyi volt, de már pár éve kidobták onnan.

Előzmény: BPI-791 (82936)
P.stephenson Creative Commons License 2013.01.21 0 0 82945

Én tuti láttam rajta fehér, unijós plakettet a vége felé. Persze az sem kizárt, hogy nem az övé volt, csak khhhm, rákerült.

 

P.s

Előzmény: LMB-706 (82940)
boz-021 Creative Commons License 2013.01.21 0 0 82944

Claudibus, Szombathely.

Előzmény: BX-60-72 (82943)
BX-60-72 Creative Commons License 2013.01.20 0 0 82943

Ezt az LPA-270-et hol lehet mostanában megtalálni?

Előzmény: HBweb hu (82937)
LMB-706 Creative Commons License 2013.01.20 0 0 82942

Akkor keresd vissza a hozzászólást. 

Előzmény: D 20 (82941)
D 20 Creative Commons License 2013.01.20 0 0 82941

/Dezinfo5000//Mintha anno olvastam volna fórumon.../

Előzmény: LMB-706 (82940)
LMB-706 Creative Commons License 2013.01.20 0 0 82940

Hmmm, ezt már akartam kérdezni: honnét veszed, hogy fehér rendszámmal lett leselejtezve? 

Nem mintha tudnék erről bármit is - épp azért kérdezem. 

Előzmény: D 20 (82939)
D 20 Creative Commons License 2013.01.20 0 0 82939

ExEVL-445-nek az eFeLeR-es rsz-a után állítólag még volt vmi fehér úniós plakettje is,

hogy mi azt majd esetleg valaki okosabb megírja.
Elvileg valahol a Konzervosztály egyik törzskocsija...

Előzmény: BPI-791 (82936)
norbee601 Creative Commons License 2013.01.20 0 0 82938
FKC-097 használva már évek óta nincs, ha még megvan akkor Nyúlon dekkol, de szerintem kidobta már.
Előzmény: BPI-791 (82936)
HBweb hu Creative Commons License 2013.01.20 0 0 82937

Csak egy pici kiegészítés, bár tudom, hogy a kérdés nem erre vonatkozott:

 

FKB-103: BY 07-60, ACC-921

GMX-021: BZ 28-18, BPV-036

FKB-107 új rendszáma: LPA-270

 

Előzmény: BPI-791 (82936)
BPI-791 Creative Commons License 2013.01.20 0 0 82936

Üdv. Érdeklődnék, hogy a következők meg vannak-e még,s ha igen merre fele:
FLR-581 (ex. EVL-445, Alba Volán, Dunaújváros)

FKB-103 (ex. ???-??? Tisza Volán)
FKB-107 (ex. BPO-080, BKV)
FKC-097 (ex. BPO-655 BKV) 

GMX-021 (ex. PK)

BHJ-962 Creative Commons License 2013.01.20 0 0 82935

Nem baj,jön ez még többször,nem véletlen adtam neki az Alagút II nevet :-)

Előzmény: BHJ-962 (82932)
Scatty29 Creative Commons License 2013.01.20 0 0 82934
Előzmény: Scatty29 (82933)
Scatty29 Creative Commons License 2013.01.20 0 0 82933

Már bedobtam a linket korábban , elkéstél :D

Előzmény: BHJ-962 (82932)
BHJ-962 Creative Commons License 2013.01.20 0 0 82932

Alagút II ! (csodálom,hogy még nem nyomta be senki :-))  ).

bovoar Creative Commons License 2013.01.20 0 0 82931

mail ment

Előzmény: GVM 281 (82930)
GVM 281 Creative Commons License 2013.01.20 0 0 82930

Engem érdekelnének az alkatrészek.

 

 

Írj légyszi egy emilt a  dr.bunhead@freemail.hu-ra.

HCA-758 Creative Commons License 2013.01.20 0 0 82929

bovoar Creative Commons License 2013.01.20 0 0 82928

Tisztelt IKARUS szeretők.

 

Első sorban is elnézést kérek, mert tudom hogy nem hirdetési oldal a fórum.

 

Hajdanán én is dolgoztam Ikarus-al, 250/59 tipussal, és voltak tartalék alkatrészeim.

Ezek most előkerültek,csupán pár db. A kérdésem az, hogy leírhatom e ide, milyen alkatrészeim vannak amit eladnék.

 

Köszönöm.

wszatyi Creative Commons License 2013.01.20 0 0 82927

Igy próbálták a szervókormányt 1964-ben.

Minimodel Creative Commons License 2013.01.20 0 0 82926

Igen, bocsánat, utólag én is észrevettem. Minden esetre nagyon szépen megcsinálták. Kár, hogy az első futóműve nem látszik. Jó lenne így az aknából fotózva.

Előzmény: zil130g (82925)
zil130g Creative Commons License 2013.01.20 0 0 82925

A 250 sosem volt laprugós!! A felújított busz egy 255-ös.

Előzmény: Minimodel (82924)
Minimodel Creative Commons License 2013.01.20 0 0 82924

Egy érdekességre bukkantam, szeretnék megerősítést kapni a feltevéseimhez. Mivel a 250, 255 és a 266 is egyaránt laprugós, ha már a 266-hoz futómű képem nincs kerestem 250-hez. Szóval a feltevésem az, hogy ezeknél a típusoknál a laprugók felett van az első és a hátsó híd és nem pedig alatta. A 266-os kezelési utasításban ugyanis így van a sematikus rajzon. Előszőr azt hittem hibás a rajz, de nem. Mert rábukkantam a Kalv kft. honlapjára http://www.kalv.hu Itt van egy gyönyőrű szépen felújított 250-es és a hátsó hídja szépen lefotózva. Az első híddal kapcsolatosan sajnos nincs kép, de már ez is nagy segítség. Amúgy ajánlom ezt a honlapot mindenkinek mert 260-280-as buszokról, felújításról is vannak képek.

 

A266-osba első hídnak találtam egy egészen jó alapot. Nevezetesen a Kamaz 5511-esét. Igaz azt át kell szerkeszteni, mert a laprugók a híd felett helyezkednek el. Még egy kérdés azonban fennáll: Ha a laprugókötegek a híd alatt vannak, akkor hogyan csatlakozik rá a lengéscsillapító?

 

Köszönöm.

siófoki35 Creative Commons License 2013.01.20 0 0 82923

Ezek a tedejiek kész buszmúzeumot működtetnek :)

Előzmény: bop308 (82922)
bop308 Creative Commons License 2013.01.20 0 0 82922

Hozzá kell tenni, hogy ez gyári állapotú, 1981-es.

Előzmény: siófoki35 (82921)
siófoki35 Creative Commons License 2013.01.20 0 0 82921
Előzmény: siófoki35 (82920)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!