Keresés

Részletes keresés

swat00121 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 82658

Úgy,hogy mindent elpusztítunk... :(:(

LMB-706 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 82657

Oké, de ez hogy jön a 290-eshez? 

Előzmény: swat00121 (82656)
swat00121 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 82656

Hogy lehetséges az a XXI. században, hogy egy mára már megszűnőfélben lévő világhírű Ikarus gyár, egy "világváros" tömegközlekedését lebonyolító Rt. - amely az Ikarus gyakorlatilag összes típusát használta- ne legyen képes megőrizni a jövő számára, legalább 1-1, híres, sok éven át futott típusát? Miért van az, hogy magánszemélyek küszködnek azzal, hogy sikerüljön nekik néhány Ikarus típust "életben "tartani?

Ezt amíg élek nem fogok meg érteni...:(:(

LKK-014 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 82655

Pártunk és Kormányunk általában az általa létrehozott hivatalok mozaiknevét a teljes nevéből vezeti le (pl.: NMHH). Kivételt képez az adóhivatal; Nemzeti Adó- és Vámhivatal, amely NAV nevet kapott. Ezt szokták Nemzeti ÁVH-nak becézni.

Előzmény: tga18.430 (82654)
tga18.430 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 82654

És kiket értesz nemzeti ÁVH alatt? TEK?

Előzmény: ikarinátor (82652)
tga18.430 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 82653

Régen egy ilyen volt Non-stop közért a Közvágóhídon, a hévnél, a 79-es mellett. Sajnálom. Nem értem én ezeket a dolgokat! Mindent elpusztítunk!!!

Előzmény: ikarinátor (82652)
ikarinátor Creative Commons License 2013.01.09 0 0 82652

Sajnos igen, de úgy látom nem izgatja a közvéleményt. Persze ha papírból lett volna....... .

Előzmény: tga18.430 (82643)
htibor Creative Commons License 2013.01.09 0 0 82651
Előzmény: Buszospist i (82649)
Mr.omnibusz Creative Commons License 2013.01.09 0 0 82650

aki keres. . . . .az talál

 

Előzmény: ik630 (82642)
Buszospist i Creative Commons License 2013.01.09 0 0 82649
Aron_son Creative Commons License 2013.01.09 0 0 82648

Nincs mit!

 

És szerintem ne foglalkozz a bámészkodókkal. Vagy a végállomáson kérsz a vezetőtől pár perc türelmet, leméred és kész :)

 

 

Előzmény: Minimodel (82647)
Minimodel Creative Commons License 2013.01.09 0 0 82647

Mindenkinek köszönöm a méreteket.

 

A hangszórót meg arányítással fotóról ki tudom kalkulálni majd.

Ha fordítva tartjuk a telefont ugyebár a kezünkben vízszintesen akkor remekül lehet plafont fotózni rajta minden szerelvénnyel. :-)

Előzmény: Aron_son (82646)
Aron_son Creative Commons License 2013.01.09 0 0 82646

Hossza (felül): 385mm;

Hossza (alul): 370mm;

Magasság: 40mm (ahogy írtad);

Szélesség (felül): 105mm;

Szélesség (alul): 90mm.

Előzmény: 4ajtós (82640)
daveszka Creative Commons License 2013.01.09 0 0 82645

Szerintem már csak volt, jó ideje nem láttam.

Előzmény: BENczúr utca (82638)
Buszospist i Creative Commons License 2013.01.09 0 0 82644

Tessék.

Előzmény: ik630 (82642)
tga18.430 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 82643
Előzmény: ikarinátor (82635)
ik630 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 82642

NAGYON SZÉP ÁLLAPOTBAN LÉVŐ IKARUS  211 -est keresek...

D 20 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 82641

Ezeket a műizéket be sem linkeltem; pont az ilyen anomáliák végett is.

Előzmény: BPO-105 (82590)
4ajtós Creative Commons License 2013.01.08 0 0 82640

      

 

Szia. Ezeket a méreteket találtam felírva a jegyzeteim között.

Mintha keresztirányban is szűkülne kicsit, vagy csak optikai csalódás, már nem emlékszem pontosan, mindenesetre a 100-on kívül más méret nem volt felírva. Ha addig nem tisztázódik kb. 2 hét múlva pontosan le tudom neked mérni.

Előzmény: Minimodel (82634)
M.VIII Creative Commons License 2013.01.08 0 0 82639

Hali!

 

Én az OFF HÉV ablakkeret belső méreteket hazafele vettem le utazás közben. Volt nálam egy beméretezett rajz, csak be kellett írni az értékeket. Nem mondom, néztek rendesen, de nem érdekelt. :))

Előzmény: Minimodel (82634)
BENczúr utca Creative Commons License 2013.01.08 0 0 82638

GTZ-470 van ott.

Előzmény: BPO-105 (82637)
BPO-105 Creative Commons License 2013.01.08 0 0 82637

A hátsó lámpái nem gyáriak? Akkor az a két ex-VT-s GTZ-470/471 egyike lehet, de nem tudom, melyiknek építették át.

Előzmény: wackond (82636)
wackond Creative Commons License 2013.01.08 0 0 82636

Fóton nincs, kábé másfél évig láttam, eleinte még az AOA rendszámával (le is fotóztam), később kapta a sárgát. Jó ideje nem látom, de járt nálunk mindenféle jószág. Láttam Transman-csíkos 263-ast, azt mostanság is, de csak pár napig, és a hátsó lámpái nem gyáriak. Volt szürke-fehér 260-as is, de szerintem amióta van valami alacsonypadlós  Neoplan (vagy mi), azóta én csak a 412-est, a 268-ast, és azt látom helyiben. Szóval, így, zavarosan ennyi.

Előzmény: BPI-791 (82539)
ikarinátor Creative Commons License 2013.01.08 0 0 82635

Béke poraira, lángvágó általi halál. A nemzeti ÁVH hagyta elveszni. /az övék volt csepelen/ a kép illusztráció/

Minimodel Creative Commons License 2013.01.08 0 0 82634

Sikerült kikölcsönözni ezt a könyvet. Nézegettem, ha futómű laprugóval nincs is benne, de legalább a kötegek szerkezete, méretei benne vannak (lső, hátsó egyaránt. A többit összekombinálom valahogy.

 

Amúgy a lámpabúrát és a hangszórót próbáltam ma megfigyelni a helyi járaton (280-as ráncajtós) De csak viszonyítani tudom a méreteiket. Azért kissé feltűnő lenne a tömött buszon centivel méregetni. :-) A vészcsengő az pici, 1:24-ben meg pláne az lesz.

Minimodel Creative Commons License 2013.01.08 0 0 82633

Na ez szuper! Kb én is ilyen hátfalat szeretnék a gépkocsivezető mögé a 266-osba

Előzmény: gabesz919_II (82632)
gabesz919_II Creative Commons License 2013.01.08 0 0 82632

Ezt nézzétek, mit találtam: '75-ös 260-as Németországban.

 

norbee601 Creative Commons License 2013.01.08 0 0 82631

Lehet hogy konkrétan a legelső, nekem is így rémlik.

Előzmény: nemeza (82630)
nemeza Creative Commons License 2013.01.08 0 0 82630

Csak szólok hogy a világ egyik első full alacsonypadlós csuklósa.

Nem az első (szériában gyártott?) full alacsonypadlós csuklós?

Előzmény: norbee601 (82629)
norbee601 Creative Commons License 2013.01.08 0 0 82629

Nem egy technikai vívmányok ezek a 417-esek. Sok nyűg van velük.

 

Csak szólok hogy a világ egyik első full alacsonypadlós csuklósa.

Előzmény: Ikarus 260.03 (82627)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!