Keresés

Részletes keresés

BPO-105 Creative Commons License 2013.01.08 0 0 82637

A hátsó lámpái nem gyáriak? Akkor az a két ex-VT-s GTZ-470/471 egyike lehet, de nem tudom, melyiknek építették át.

Előzmény: wackond (82636)
wackond Creative Commons License 2013.01.08 0 0 82636

Fóton nincs, kábé másfél évig láttam, eleinte még az AOA rendszámával (le is fotóztam), később kapta a sárgát. Jó ideje nem látom, de járt nálunk mindenféle jószág. Láttam Transman-csíkos 263-ast, azt mostanság is, de csak pár napig, és a hátsó lámpái nem gyáriak. Volt szürke-fehér 260-as is, de szerintem amióta van valami alacsonypadlós  Neoplan (vagy mi), azóta én csak a 412-est, a 268-ast, és azt látom helyiben. Szóval, így, zavarosan ennyi.

Előzmény: BPI-791 (82539)
ikarinátor Creative Commons License 2013.01.08 0 0 82635

Béke poraira, lángvágó általi halál. A nemzeti ÁVH hagyta elveszni. /az övék volt csepelen/ a kép illusztráció/

Minimodel Creative Commons License 2013.01.08 0 0 82634

Sikerült kikölcsönözni ezt a könyvet. Nézegettem, ha futómű laprugóval nincs is benne, de legalább a kötegek szerkezete, méretei benne vannak (lső, hátsó egyaránt. A többit összekombinálom valahogy.

 

Amúgy a lámpabúrát és a hangszórót próbáltam ma megfigyelni a helyi járaton (280-as ráncajtós) De csak viszonyítani tudom a méreteiket. Azért kissé feltűnő lenne a tömött buszon centivel méregetni. :-) A vészcsengő az pici, 1:24-ben meg pláne az lesz.

Minimodel Creative Commons License 2013.01.08 0 0 82633

Na ez szuper! Kb én is ilyen hátfalat szeretnék a gépkocsivezető mögé a 266-osba

Előzmény: gabesz919_II (82632)
gabesz919_II Creative Commons License 2013.01.08 0 0 82632

Ezt nézzétek, mit találtam: '75-ös 260-as Németországban.

 

norbee601 Creative Commons License 2013.01.08 0 0 82631

Lehet hogy konkrétan a legelső, nekem is így rémlik.

Előzmény: nemeza (82630)
nemeza Creative Commons License 2013.01.08 0 0 82630

Csak szólok hogy a világ egyik első full alacsonypadlós csuklósa.

Nem az első (szériában gyártott?) full alacsonypadlós csuklós?

Előzmény: norbee601 (82629)
norbee601 Creative Commons License 2013.01.08 0 0 82629

Nem egy technikai vívmányok ezek a 417-esek. Sok nyűg van velük.

 

Csak szólok hogy a világ egyik első full alacsonypadlós csuklósa.

Előzmény: Ikarus 260.03 (82627)
7-es troli Creative Commons License 2013.01.08 0 0 82628

és ha tényleg 96-ban épült, akkor hiába felújítás, azért nem tudna ez teljesen megfiatalodni... persze én enm bánnám ha valaki látna benne fantáziát, és hazahozná, megcsinálná, de err sztem kevés az esély.

Előzmény: Ikarus 260.03 (82627)
Ikarus 260.03 Creative Commons License 2013.01.08 0 0 82627

Kb. ugyanennyibe kerülne itthon még megcsináltatni. Nem egy technikai vívmányok ezek a 417-esek. Sok nyűg van velük.

Előzmény: trlpx (82626)
trlpx Creative Commons License 2013.01.08 0 0 82626

Hátha valakit érdekel:
Bruttó 25.000 zł-ért, kb. 1.750.000 HUF-ért eladó a wrocław-i 417-es.

http://phototrans.hu/14,593188,0,Ikarus_417_08_5000.html

Mihál Creative Commons License 2013.01.07 0 0 82625

2012. okt. 31-én áthelyezték Óbuda állományába. Így stimmel az óbudai selejtezés.

Előzmény: rally forever (82613)
HBweb hu Creative Commons License 2013.01.07 0 0 82624

Óbudára lett (legalább papíron) átcsoportosítva. Hogy valós valójában hol ették meg, nem tudom. 

Előzmény: P.stephenson (82612)
GARAZSMENET Creative Commons License 2013.01.07 0 0 82623

Erre én is kíváncsi lennék!

 

Van valaki aki tudja milyen függönysín van bennük? A régi típusú? (Ahol nem látszanak a csavarok, azokat a dekorit takarja.)

Előzmény: cdjbatyo (82622)
cdjbatyo Creative Commons License 2013.01.07 0 0 82622

Szia!

A selejtezett 260-asoknak mi lesz a sorsa? 
(ment egy mél)


Üdv! 

Előzmény: P.stephenson (82612)
daveszka Creative Commons License 2013.01.07 0 0 82621

HB infói elég sokszor nem megbízhatóak...

Az meg, hogy el lett cseszve nem az én bajom.

Előzmény: P.stephenson (82612)
daveszka Creative Commons License 2013.01.07 0 0 82620

Elvileg odakerült Óbudára hivatalosan is. Szóval onnan. :)

Előzmény: rally forever (82613)
LMB-706 Creative Commons License 2013.01.07 0 0 82619

Jól tippeltél: 

 

Rendszám: mgh-613
Gyártmány: IKARUS
Típus: 365.00
Szin: FEHÉR
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Forgalmi adatok: -
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van

Előzmény: JLW-470 (82617)
htibor Creative Commons License 2013.01.07 0 0 82618

Nyugodtan lehet közelebb is menni és esetlegesen gyári táblát nézegetni az ajtó környékén, ha még nem szedték ki/burkolták be :)

Előzmény: JLW-470 (82617)
JLW-470 Creative Commons License 2013.01.07 0 0 82617

Fehér szín,tippre azt mondanám,hogy Ik 365(még nem tudtam rendesen megnézni,mindig megzavart valaki,amikor láttam).

Előzmény: LMB-706 (82616)
LMB-706 Creative Commons License 2013.01.07 0 0 82616

Milyen típus? Egyéb jellegzetesség? 

Előzmény: JLW-470 (82615)
JLW-470 Creative Commons License 2013.01.07 0 0 82615

Az MGH-613-as rendszámú Ikarus nem tudom mennyire ismert itt,jelenleg Pécsett egy autósiskola oktatóbusza.

Oleever07 Creative Commons License 2013.01.07 0 0 82614

Óbudán selejtezték, de hosszú ideig Kelenföldön állt.

http://forum.index.hu/Article/jumpTree?a=122995734&t=9176949

Előzmény: P.stephenson (82612)
rally forever Creative Commons License 2013.01.07 0 0 82613

Óbudáról, de nekem nagyon gyanús, hogy Kelenföldi állományból. (Mivel ott útban volt, átvitték Óbudára tovább rohadni)

 

R.

Előzmény: P.stephenson (82612)
P.stephenson Creative Commons License 2013.01.07 0 0 82612

A Cinkotás infó a hbwebről van, a BKV buszosban is szóvá tették, de amikor rákérdeztem a helyes megoldásra, akkor csesztek válaszolni. Végülis sokkal könnyebb fikázni, mint segíteni.

De most komolyan, ott az email címem, mennyibe telne jelezni. Persze sokkal jobb poén itt röhögcsélni rajta.

 

Tehát akkor ismét kérdezném, honnan selejtezték a 17-59-et? Ha kapok választ, azonnal javítom.

 

P.s

Előzmény: daveszka (82608)
Minimodel Creative Commons License 2013.01.06 0 0 82611

Találtam egy orosz LIAZ hidat, a 677 M-ét, de végképp nem tudom jó lesz-e.

innen való a kép: http://www.baltkam.ru/auto-parts-liaz/liaz-677/perednyaya-podveska/avto-katalog_/favto.java?P218;76;218

Van itt még 260-280-as robbantott ábrás alkatrészkatalógus is. De a lényeg benézek majd a könyvtárba, ugyanis létezik egy kötet az Ipari szakkönyvtár sorozatban, ami a buszokkal foglalkozik, hátha lesz benne laprugós melső futómű is.

 

Addig is elkezdtem tervezni a tetővázat. Ehhez szeretnék egy kis mérést kérni.

a szofita izzós utastérlámpa, a hangzsóró, valamint a vészjelző csengő átmérőjére lenne szükségem.

 

Köszönöm előre is.

trlpx Creative Commons License 2013.01.06 0 1 82610

Tuningolt ukrán 255-ös :-) A hátsó hídra érdemes egy pillantást vetni!

http://gortransport.kharkov.ua/photobase/3630/

BPI-791 Creative Commons License 2013.01.06 0 0 82609

Járt ő Cinkotán, csak nagyon rég, valamikor 2002-2003 körül talán és viszonylag rövid ideig. Asszem akkoriban a 00-24, 00-30 és más cinkotások voltak Délpesten cserébe. 

Előzmény: daveszka (82608)
daveszka Creative Commons License 2013.01.06 0 0 82608

Szokásos IHO cikk..megkockáztatom, hogy BPI-759 életében nem járt Cinkotán. Méghogy onnan selejtezték...

Előzmény: swat00121 (82582)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!