Nyilván mindenki azt csinál a saját buszával, ami akar, de én személy szerint sajnáltam volna egy első generációst (amiből a beírásoddal ellentétben nincs több száz az országban, csak ez az egy) ilyen módon átalakítani.
De mivel már kabrió állapotban lett felllelve, ezért az egész tárgytalan.
Szerintem legyen már jóga eldönteni, hogy milyen járművet szeretne, ha már megment egyet. Ne legyen mindig görcsös OT" állapot, marad épp elég 200-as ez látható.
Ha az szétbaszásnak számít, hogy megmenekült a lángvágótól a már amúgy is kabrió és régi mivoltára egyáltalán nem hajazó jármű, akkor lelked rajta, ítélkezz! :)
Ez most komoly? Szétbaszni egy elsőszériás 73-as 260.00-ást, amiből nem is nagyon maradt fent több példány, és csinálni belőle egy sosemvolt busz replikáját? Erre a célre miért nem megfelelő egy sima BKV-s, 260.45-ös? Nemrég selejteztek ilyenből egy tucatot.