Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2012.12.12 0 0 82085
Hú, ezt kipróbálnám... :)
Előzmény: trlpx (82083)
trlpx Creative Commons License 2012.12.12 0 0 82084

Letette a lantot a wrocławi, egyben utolsó lengyel 417-es is.

http://phototrans.hu/14,593188,0,Ikarus_417_08_5000.html

trlpx Creative Commons License 2012.12.12 0 0 82083
Előzmény: CLY-802 (82080)
tga18.430 Creative Commons License 2012.12.12 0 0 82082

Csak nem, nagy ablak, szellöző... Vagy modernizálták?

Előzmény: CLY-802 (82080)
bandikaikarus Creative Commons License 2012.12.12 0 0 82081
Vègülis az AAT-227 is '79-es...
Előzmény: CLY-802 (82080)
CLY-802 Creative Commons License 2012.12.12 0 0 82080

Ha a lírás igaz akkor '73-as kocsi

http://fotobus.msk.ru/photo/794069/

IK 222 K 2 - BX-46-80 Creative Commons License 2012.12.12 0 0 82079

Sziasztok!

 

Érdekődni szeretnék,hogy az EVL-647-es, IK 415.26-os Zalás buszban,milyen váltó van pontosan?

 

Köszi a válaszokat előre is.

 

Atti.

Zefa Creative Commons License 2012.12.12 0 0 82078

Sziasztok!

 

Belebotlottam egy Ikarushoz épített kuplung robot néhány alkatrészébe, és egy rövid leírásba róla. Ilyet látott valaki működésben? Vagy megrekedt prototípus szinten?

Törölt nick Creative Commons License 2012.12.12 0 0 82077

Valóban  , MAN CR 160  néven  került  nyugati  érékesítésre a  típus, de  Jugoszláviába  újat  nem  adtak el,  használtan  került  oda ez , s lett  átfaragva  az  eleje.

Előzmény: P.stephenson (82073)
Pilács011 Creative Commons License 2012.12.12 0 0 82076
ujfigura Creative Commons License 2012.12.12 0 0 82075

Ez nem NDK-s, hanem az alapmodell ennyire nincs kidolgozva. Ha megnézed, bal oldalon az utolsó előtti ablak van kialakítva oly módon, ami az 1975-ig volt jellemző. Ehhez jön mellső kerék, aminek végképp semmi köze ehhez a szériához, és az első ajtóra sem volt energia az alsó üvegeket kialakítani. De nincs kidolgozva sok egyéb részlet, pl. ajtógumik színe, ami az eredeti modellen nem olyan zavaró, de ezzel az átfestéssel kimondottan gagyi.

 

Ez egy ilyen makett, arra jó, mindig a döglött ló: ha megkérdezik, hogy nincs-e otthon, ne kelljen azt mondani, hogy nincs.

 

Aki csak felszínesen érdeklődék a téma iránt, annak megfelel. És kereslete is lehet bőven, mert RedApple topiktárs nem adja fel, nyomja keményen az átfestéseket, ergo ezek szerint piaca is van.

Előzmény: P.stephenson (82074)
P.stephenson Creative Commons License 2012.12.12 0 0 82074

Szép a festése, de kár, hogy egy NDK-s 280-as lett átfestve. Ilyen busz nem volt a BKV-nál soha.

 

P.s

Előzmény: Votom (82072)
P.stephenson Creative Commons License 2012.12.12 0 0 82073

Igen, MAN típusjellel.

 

P.s

Előzmény: LMB-706 (82071)
Votom Creative Commons License 2012.12.11 0 0 82072

Sziasztok!

Egy ikarus 280 gyors 7-est valaki? 1:87 méretarány!

 

Emailben tessék érdeklődni!

LMB-706 Creative Commons License 2012.12.11 0 0 82071

Ilyen buszok az MAN helyi importőrén keresztül kerülhettek be Jugoszláviába? 

Előzmény: Mwin (82069)
BPO-105 Creative Commons License 2012.12.11 0 0 82070

Hű, de ronda.

Előzmény: Mwin (82069)
Mwin Creative Commons License 2012.12.11 0 0 82069

Ikarus 212/MAN CR160 eladó Szerbiában:

 

http://www.polovniautomobili.com/oglas2677266/man_cr160/

 

tga18.430 Creative Commons License 2012.12.11 0 0 82068

Értem nincs gond. Remélem nállad sem. Lehet lemaradt a szmájli. :-)

Előzmény: LMB-706 (82058)
siófoki35 Creative Commons License 2012.12.11 0 0 82067

Ez klassz, hogy így magmaradt :) Gondolom ő is felvonulási épület volt :)

Előzmény: Blindmouse (82065)
boz-021 Creative Commons License 2012.12.11 0 0 82066

Így hirtelen a DUD-788 ugrott be...

Előzmény: Komlósfecskés (82064)
Blindmouse Creative Commons License 2012.12.11 0 0 82065

Vó't má'?

Attachmentnek még menthető lehet valami IK 60 mögé ha egyszer lesz. :)

 

http://www.expressz.hu/ikarus-buszpotkocsi-1957-44039770/

Komlósfecskés Creative Commons License 2012.12.11 0 0 82064

Az igénytelen hirdetések netovábbja, egy dolog, hogy képet nem tettek fel, de Ctrl+C-vel így odanyomni a szöveget...

Legalább tényleg '97-es .42-esük van?

http://aprod.hu/hirdetes/ikarus-256-42-IDEl53.html#2212f9e5b9;r:;s:

heggla Creative Commons License 2012.12.11 0 0 82063

A kép bonyhád után a dombóvári úton készült.

Előzmény: IK55 (82045)
P.stephenson Creative Commons License 2012.12.11 0 0 82062

Wow, köszönjük! Hány ilyen dolog lehet még, ami egy régi tévedés miatt hibásan rögzült és vonult be a köztudatba...

 

P.s

Előzmény: Abrantes2000 (82049)
BV-78-14 Creative Commons License 2012.12.11 0 0 82061

...XD

Előzmény: Törölt nick (82055)
RIKA424 Creative Commons License 2012.12.11 0 0 82060

Bizonyára igen, valamilyen irattárban.

 

Bár egyszer más ügyben keresgéltem és rájöttem, hogy az iratok selejtezésének akkori rendje szerint, amennyiben a irat selejtező bizottság nem minősítette fontosnak, öt év után megsemmisíthető kategóriába sorolták az iratok többségét.

 

 

Előzmény: negyesi_pal (82047)
RIKA424 Creative Commons License 2012.12.11 0 0 82059

Ez volt a Budapest - Lourdes - Budapest menetrendszerinti járat busza.........:-)))

 

Persze nem Budapestről indult hanem leginkább Nógrád megyéből de valóban több tucatszor megtette ez az Ikarus-280-as az említett távot oda vissza, pedig csak oda 2100 km.

 

 

 

(zarándok járat. A hátsó tratusban hálóhelyekkel. a naógrád megyei öregasszonyok közül hej de sokan ülték/feküdték végig az utat ebben a buszban a '90-es években)

Előzmény: tga18.430 (82042)
LMB-706 Creative Commons License 2012.12.11 0 0 82058

Nem érted a célzást. Az esztergomi, drapp-fehér helyijárati fényezés teljesen független volt a '70-es évek jellemző volán-arculatától, ugyanis az egy későbbi találmány. A képen látható 280-as akkor kapta meg, amikor hazahozták az NDK-ból, tehát már bőven a '90-es évek közepén. (Aztán jó 10 éve ez a fajta arculat meg is szűnt ott.) 

A 260-ast pedig aligha lehetne NDK-s nevezni, ugyanis az a 260.06, a magyar verzió. Örülök persze, hogy helyre lett állítva, de attól még meg lehet jegyezni, hogy nem korhű, és az egész busz úgy mókusvakítás, ahogy van. Ez nem ócsárlás, ez egy megjegyzés. 

Előzmény: tga18.430 (82057)
tga18.430 Creative Commons License 2012.12.11 0 0 82057

Engem nem zavar! A színről lett kijelentve, hogy 1982 után nem volt drapp-fehér, csak sárga. A nem korhű buszról, meg csak annyit, hogy lehetne több ilyen. Örülni kell ennek is. (Ennyi erővel, az a 260-ast "ex-NDK- nak is lehetne nevezni.) Megközelítés kérdése...

Előzmény: LMB-706 (82056)
LMB-706 Creative Commons License 2012.12.10 0 0 82056

Nem zavar, hogy egy NDK-s eredetű busz van a képen? 

Előzmény: tga18.430 (82053)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!