A Csepeli strand területén a 80-as években áltt egy csuklós Ikarus büfének volt használva. Gyerekként láttam, mindig tetszett hogy egy Ikarusból szolgálnak ki :)
A színére nem emlékszem, arra sem hogy volt-e rajta azonosító vagy rendszám. Nyilván egy azonosítóból könnyen kideríthető lenne, hogy hol szolgált a busz.
A busz egyszer csak eltűnt ... olyan hiányérzetem lett, hogy elment a kedvenc büfém :)
Ugyanott van, ahol a képeken. Egy tanpálya a Hoffher Albert utcában, a 194-es busz vonalán. Hétköznap simán besétálsz, és lefotózod, a kutyát se fogja ott érdekelni.
Nem reklámozok, de ha a gyakorikérdések.h-n megkérdezed Dj Kangyal-t, ő többet tud róla. (Remélem ez így még belefér a fórumozás keretei közé) Ha jól tudom, még megvan, de sajna még a BKV kezében van, és jelenleg 11 éve rohad ott.
Bocs ez tényleg kiment a fejemből,de a telefonos beszélgetésünk után ez nem csoda,nem találtam szavakat az űrgére,két 405-ös lengéscsillapítót akart cserébe a fotózásért!!
Tévedés! Az 55ösök zöme itthoni, nem mellesleg sokkal reménytelenebb állapotú kocsikból lett "feltámasztva", mint az a 3-4db exNdk-ból re-importált gép.
Az is érdekes hogy 30/31/311-ből mennyi megmaradt telkeken, tsz-ekben, stb, még most is akad nem egy aminek neki lehetne állni, Farosból meg felújítható roncsot se igen találni itthon. Ami fel van újítva azoknak a nagy részét is kintről kellett hazahozni.
Hozzáteszem eddig sem lehetett, rajtunk kívül álló okok miatt.
Múltkor beszélgettem a nagyecsedi 250-es vezérével mikor Különjáratban volt Kecskeméten, ő mondott egy általam még soha nem hallott verziót, hogy egyesek miért bizalmatlanok a fotózással kapcsolatban. Ez a tag egy közismertt dolog miatt nem támogatja a fotózást.