Elkezdtem összeírogatni az itthon eladott 263.10-eseket. Az egyik forrás szerint a VT Transmannál volt egy GTZ-470 rendszámú példány, amit valamikor eladtak. Lehet-e ez a MÁV-Raktáros példány, vagy az egy másik kocsi?
Benned bíztam, azt hittem, hogy akad valami ilyesmi a tarsolyodban. :)
Én csak homályosan emlékszem erre a feliratra, hogy szép piros volt, de se méret, se karaktertípus nem rémlik. Ha jól emlékszem -az "Ikarus" felirat alá volt festve, kb. a "VOITH automatic" tábla (mert olyan is volt rajtuk, szép domborbetűs!) mellett.
Teljesen OFF -legalábbis az előző folyamhoz képest, viszont valamennyire ON, de azért ide reagálok, mert Neked szól a kérdés.
-Tudnánk -e reprózni a BKV-s 260 -asok elejére piros sablonnal festett "TURBO" feliratot, ami akkor került rá egy pár kocsira, amikor megkapták a BME turbós motorjaikat?
Réges-régen rothasztják egy Balaton-felvidéki faluban valami raktárépületként... Ott voltam, megnéztem. Se hidak nincsenek alatta, se fődarabok, belseje rommá szedve, szétrohadva, nemigen hasznosítható már semminek...
Ezzel a pár rendszámmal segíthetek a gyűjtésben, ha gondolod ! Sajnos az altípus számát nem tudom, ezek voltak az első 260-asok Győrben: én úgy emlékszem ,hogy az első 260-asok ezekkel a rendszámokkal futottak( ezek még szürkék voltak,egenes műszerfallal,harmonikaajtóval, kisablakkal): GC 66-05 -től GC 66-19 -ig. Tehát 15 db. Következő : GC 80-71,72,73.Tehát 3 db. Utána GF 02-41 és 02-42 ( Ezek szerintem már sárgaként jöttek, nagy ablakkal, de még egyenes műszerfallal ) Sajnos csak ezeket tudom , a 280-asok akkor még nem érdekeltek !