Teljesen OFF -legalábbis az előző folyamhoz képest, viszont valamennyire ON, de azért ide reagálok, mert Neked szól a kérdés.
-Tudnánk -e reprózni a BKV-s 260 -asok elejére piros sablonnal festett "TURBO" feliratot, ami akkor került rá egy pár kocsira, amikor megkapták a BME turbós motorjaikat?
Réges-régen rothasztják egy Balaton-felvidéki faluban valami raktárépületként... Ott voltam, megnéztem. Se hidak nincsenek alatta, se fődarabok, belseje rommá szedve, szétrohadva, nemigen hasznosítható már semminek...
Ezzel a pár rendszámmal segíthetek a gyűjtésben, ha gondolod ! Sajnos az altípus számát nem tudom, ezek voltak az első 260-asok Győrben: én úgy emlékszem ,hogy az első 260-asok ezekkel a rendszámokkal futottak( ezek még szürkék voltak,egenes műszerfallal,harmonikaajtóval, kisablakkal): GC 66-05 -től GC 66-19 -ig. Tehát 15 db. Következő : GC 80-71,72,73.Tehát 3 db. Utána GF 02-41 és 02-42 ( Ezek szerintem már sárgaként jöttek, nagy ablakkal, de még egyenes műszerfallal ) Sajnos csak ezeket tudom , a 280-asok akkor még nem érdekeltek !
Nem biztos, hogy megoldatlan marad, nekem a 280-as külső jegyei alapján van három tippem, és én - amennyiben a fotó eredetileg is digitális - a középsőt érzem a legerősebbnek:
Azért nem semmi, hogy azon a földön van pár busz...266-is. MIkor készülhettek a képek? Az a 280-as igazi ritkaság lehet, ha ilyen sofőr fallal van ellátva. Érdemes lett volna megmenteni.
Most azonnal kéne nekem egy Ikarus 435 fenékváz rajz! Nagyon köszönöm a segítséget! Erre a címre küldje el nekem legyenszíves akinek van: kengyelkristof@gmail.com