Ők már lehet rájöttek,hogy a régi szemléletű vezetés,ami megy a Volánok többségénél,az a mai utazóközönségnek már derogál,így utálattal állnak a Volánokhoz.
----------------------
Ez mindaddig igaz amíg meg nem tapasztalják a volán helyett maszekok szolgáltatta színvonalat.
Mennyivel különb egy ilyen új Ikarus,mint egy Credo........................................
Írja benne,hogy az egyik legjobb banda a Borsod Volán. Ez csak a felsővezetőiktől függ minden cégnél.
Ők már lehet rájöttek,hogy a régi szemléletű vezetés,ami megy a Volánok többségénél,az a mai utazóközönségnek már derogál,így utálattal állnak a Volánokhoz.
Az a kérdés,hogy erre mikor fognak rájönni a vezetők,hogy nem 1980-at írunk.
Nem.Ez tényleg nem olyan régi dolog.Két motor készült a KÖTUKI laboratóriumában.Az egyik került egy IK211-be,a másikat külön kiállították.Mindez történt 1976-ban a BNV-n.Akkor mutatták be az IK254-et is.Meg egy olyan IK280 trolit amiben beépített 1500-as Lada motor is volt üzemzavar esetére.
Gondolom, a direkt tengely kapcsolás miatt?! A kisérleti járműben, gyakran meghibásodás lehetett a tengely vagy csap törés miatt. Azt hiszem ez lehet a kellő indok.
Tökéletes megfejtés:).Ez a "TV" motor,ami a nevét a feltalálói : Terplán Sándor,és Vígh Endre után kapta.Érdekes lenne megtudni vajon miért sülyedt feledésbe?
Talán csak nem az a bizonyos hajtókar nélküli, ahol a főtengely közvetlenül a dugattyú belső kulisszáin forgott? "TV-motor" volt, ha jól emlékszem, valóban Pannónia motorkerékpáron kezdte a pályafutását. Ezek szerint besz-verzió is épült belőle?
Tippelj újat.Az igazsághoz azzal jártál közel,hogy Magyar szabadalom.(Bár azt nem tudom,hogy levédték-e?)Illetve ebből is hiányzik egy alkatrész mint a Wankel motorból ,a hagyományos motorhoz képest.
Te jársz talán legközelebb a megoldáshoz.Még annyi segítség,hogy erről a motorról egy Pannóniás ismerősöm mesélt először,tehát az alapmotor egy motorkerékpárhoz készült először.