(Nagy általánosságban egyébként akármilyen emblémát,ha megterveztek, azt szerintem nem szokták tükrözgetni,azt mindig mindenhol úgy használják fel,függetlenül attól,hogy a járművek jobb,-vagy baloldalára kerül.Persze vannak kivételek...)
Azért jutott az eszembe, mert régen, Amerikában a Great Northern vasúttársaság címerállata, a hegyi kecske a kocsikon mindig balra nézett, de a gőzmozdonyokon mindig elôre!
Nagy tévedésben vagytok. Nem probléma miatt került sor a tulajdonosváltásra, hanem mert az eredeti tulajdonos úgy gondolta, hogy ennek Pécsen van a helye. De mivel egy projekt cég vette meg, és ők nem tudták összeszedni még az önrészt sem, az úniós pénzt meg nem kapták meg, ezért a jármű a 22-es csapdájába eset. A Pécsiek nem nyúlhattak hozzá, mert nem az övék, az új cég meg pénztelen maradt. Az EKF-en belül sok más minden is meghiúsult. Ma újra az eredeti tulajnál van, és bár még nem épül, de többé nem kerül dilettánsok kezébe. Mellesleg megjegyezném, hogy a fóti volán telepen az alábbiak tűntek el: szívósor, kipufogó leömlök, 1 db hengerfej, az összes himba, az összes szelep dekli, levegő gyüjtő dob, alu víz csövek, pár méter rézkábel.
Jut is eszembe: mi van ezzel a géppel? Évekig egy sashalmi telephelyen állt, aztán valami probléma miatt tulajdonosváltásra kényszerült, és kikerült a látószögemből. Van remény a talpraállítására?
Tudtok segíteni? Nincs valakinek képe az egyik első sorozatő 415-ös CKC-947 belsejéről? mert volt egy képem valamelyik oldalról csak már nem találom és már nincs meg.
Köszönöm mindenkinek a kutakodást,szerintem nagy valószínűséggel a keresztmintás,hivatalosan "piramisozott" minta lesz a nyerő,de még mindig nem 100%-os ezen feltevés megerősítése.