Keresés

Részletes keresés

RIKA424 Creative Commons License 2012.06.09 0 0 79543

Ahogy sikerült.

 

Dícséretükre legyen mondva, megmentették, helyrehozták, néha használják is.

 

 

Előzmény: Törölt nick (79541)
IK55 Creative Commons License 2012.06.09 0 0 79542

Nagyobb eltérés a gépészeti részeknél volt.A 311-es erősebb 112-es furatú motort kapott.A váltó külön lett választva a motortól egy rövid kardántengely beépítésével.A kombinált olajos levegő rásegítéses fékrendszert levegősre cserélték.Külsőben talán csak a homlokfali irányjelzők,illetve a hátsó lámpáknál volt a fő eltérés. 

Előzmény: Oleever07 (79539)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.09 0 0 79541
A Kisalföld Volán 55-ösére mit mondasz? Mert az elég vegyes.
Előzmény: Mihál (79536)
Oleever07 Creative Commons License 2012.06.09 0 0 79540

mondjuk több Ikarusszal, mint külföldi veteránokkal.

Előzmény: masterboy69 (79514)
Oleever07 Creative Commons License 2012.06.09 0 0 79539

köszönöm szépen, ez mind rendben van, de én a 31-es és a 311-es típusok közötti apró különbségekről kérdeztem. :-)

Előzmény: Mihál (79534)
P.stephenson Creative Commons License 2012.06.08 0 0 79538

BPC-585:

Előzmény: BV-78-14 (79483)
GARAZSMENET Creative Commons License 2012.06.08 0 0 79537

Az aluöntvény az alján rendben van? Az a lényeg.

 

Szerintem Polgáron szeptemberben. Szeged felé mostanság nem fogok mennni.

Előzmény: ocsibusz (79517)
Mihál Creative Commons License 2012.06.08 0 0 79536

Még néhány kiegészítés az 55-ösök történetéhez:

 

A felső fényszórót becslésem szerint 57 közepétől alkalmazták, ekkor készült egy Ik-66 is (GO 318) melyen már az új (nem lefűrészelt) csillag látható a fényszórók között. Ekkoriban alakították át a régebbi gyártású és még meglévő kocsik homlokfalát is felső fényszórósra (lefűrészelt csillaggal).

 

A felső részen eltolható ablakok becslésem szerint 56 közepén jelentek meg. Kb ugyanakkor - de lehet, hogy még előbb - az eredeti dupla ajtó helyett szimpla ajtót, mellette kisablakkal, kezdtek alkalmazni, egészen 61-ig.

 

A hátsó rendszámtábla eredetileg az ablak alatt körbefutó díszléc megszakításában volt hátul középen, előrefelé ferdülően elhelyezve, világítása a díszléc kétoldalt kissé megemelt részei alá volt rejtve, 1957-ig. 58-tól 59-ig, még ugyanezen a helyen, a rendszámot 3 oldalról fémidommal vették körül, mint az ugyanekkor gyártott 602-esnél, mely helyet adott a rsz-világításnak is.

Előzmény: Mihál (79499)
BHJ-962 Creative Commons License 2012.06.08 0 0 79535

Mi meg itt : 79402

Előzmény: KisTamas28 (79531)
Mihál Creative Commons License 2012.06.08 0 0 79534

55-ös távolsági: nagyobb kényelem, nagyobb sebesség, kevesebb ajtó.

 

66-os helyközi-elővárosi: fentiek ellenkezője, az ajtók önműködőek. Városi kivitel: 3 ajtó.

Előzmény: Oleever07 (79501)
BPI-553 Creative Commons License 2012.06.08 0 0 79533

Arlón.

Előzmény: BPO-105 (79516)
KisTamas28 Creative Commons License 2012.06.08 0 0 79532

Nagyvárad tér, végállomás

 

KisTamas28 Creative Commons License 2012.06.08 0 0 79531

fortepan.hu-n találtam

 

Zsoltikarus Creative Commons License 2012.06.08 0 0 79530

És utána egy-két évvel selejtezték is őket.

Előzmény: BPO-105 (79528)
siófoki35 Creative Commons License 2012.06.08 0 0 79529

Jól sejtettem, kösz a válaszokat!

Előzmény: Zsoltikarus (79524)
BPO-105 Creative Commons License 2012.06.08 0 0 79528

De nem sokáig. Az átrendszámozáskor szépen betagozódott a Volánbusz rendszerébe...

Előzmény: FAV 20 (79526)
ocsibusz Creative Commons License 2012.06.08 0 0 79527

Tudom, hogy nem csuklóst hanem utánfutóst írtál. Több gyártó is készitett utánfutós és csuklós buszt, de nem lesz a sorozatban egy sem és eszt nagyon sajnálóm.

Előzmény: masterboy69 (79521)
FAV 20 Creative Commons License 2012.06.08 0 0 79526

A BKV jól gazdálkodott és 1980-1981 környékén eladta a régebbi, de üzemképes buszait. Volt ami kék fehér, de piros fehér szint is kaptak. Volt ami telibe sárgára volt festve. A hátsó ajtót megszüntették, és érdekes módon a rendszámuk az megmaradt.

Előzmény: siófoki35 (79520)
BPO-105 Creative Commons License 2012.06.08 0 0 79525

Igen, az M40 004 szedte ketté a későbbi Alba Volán egyik csuklósát.

Előzmény: Zsoltikarus (79519)
Zsoltikarus Creative Commons License 2012.06.08 0 0 79524

BKV eredetűek, átalakítva.

Előzmény: siófoki35 (79520)
ujfigura Creative Commons License 2012.06.08 0 0 79523

lehet akár egy bkv-tól vásárolt átalakított 260-as is

Előzmény: siófoki35 (79520)
masterboy69 Creative Commons License 2012.06.08 0 0 79522

Holnap felrakom az enyémeimet de nem de akarom mert le............! Majd leírom hogy hova.

Előzmény: ocsibusz (79515)
masterboy69 Creative Commons License 2012.06.08 0 0 79521

Nekem már 8 van! Én nem csuklósat írtam hanem utánfutósat de olyan sem lesz (sajnos).

Előzmény: ocsibusz (79515)
siófoki35 Creative Commons License 2012.06.08 0 0 79520

Ilyen 260-ast nem is láttam... olyasmi mint az NDK-s kocsik, de nem... vagy egy helyis kocsiból lett átalakítva?

Előzmény: Zsoltikarus (79519)
Zsoltikarus Creative Commons License 2012.06.08 0 0 79519

A Volánbusz (akkori 20. Volán) bérautóbuszainak volt ilyesmi színtervük.

 

A végén szereplő baleset pedig a Székesfehérvár-Szárazréti, 1982-ben történt.

Előzmény: 4ajtós (79518)
4ajtós Creative Commons License 2012.06.08 0 0 79518

Nem tudom volt e már? 

Van benne néhány Ikarus. 8:27-nél melyik volánnak volt ilyen színösszeállítása?

A végén egy baleset is sajnos. 280 vs vonat.

 

ocsibusz Creative Commons License 2012.06.08 0 0 79517

A kapaszkodot kioperálltam, szerintem hibátlan, egy kicsit retkes kis subicka után csillog villog. Majd magbeszéljük, hogy, hogyan, hól és mikor.

 

   

Előzmény: GARAZSMENET (78766)
BPO-105 Creative Commons License 2012.06.08 0 0 79516

Hm, jó kis gép!
Hol sikerült lekapni?

Előzmény: BPI-553 (79505)
ocsibusz Creative Commons License 2012.06.08 0 0 79515

Igaz, hogy nekem csak négy darabos a flottám, de azért néhány tipusnál hiányzik a utánfutó vagy a potkocsi. Eggyes gyártó csinált nagy sikerű csuklóst is ami hiányzik a kollekcióbol szerintem.

  

Előzmény: masterboy69 (79514)
masterboy69 Creative Commons License 2012.06.08 0 0 79514

Ja évi 13 akkor oké. Papíron 55 de modelben 66 nem tudom miért. A Mercedes 321 se utánfutóval fog jönni (sajnos)! Sokkal jobb összeállitást lehetett volna csinálni!

 

ON

 

Előzmény: Oleever07 (79502)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!