Keresés

Részletes keresés

BP-02-25 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 77977

Igen ez rendben is van de ha visszaolvasol mi az első tetőn lévő husszúságjelzőkről beszélgettünk ami kiváltotta az IK 180-asok elején a tetőn középen elhelyezett háromszöget.

Előzmény: D 20 (77952)
Tector Creative Commons License 2012.03.29 0 0 77976

Hát a Volvókon -a mieinken- ez az egységes Pözsó-Fiat-Citroen hátsólámpa van, abban meg benne van a macskaszem. De hogy nem szúrt ez szemet a "szigorú" vizsgáztatóknak, meg akik kiadták a típusbizonyítványt...? :)))))))

Előzmény: EKM-765 (77974)
BV-78-14 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 77975

Lehet,hogy kötelező,de a Hajdú Volánhoz pl. majdnem az összes felújításon átesett 280-as kerek hátsó prizmával jött vissza,csak tippelek,kb. 2005-től kezdve.(Biztos van aki jobban tudja pontosan mikortól)

Előzmény: Tector (77973)
EKM-765 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 77974

Elvileg, de pl a Volvókon nincs.

Előzmény: Tector (77973)
Tector Creative Commons License 2012.03.29 0 0 77973

Nálunk Magyarországon még mindig a háromszög alakú fényvisszaverő kötelező a csuklós hátulján.

 

(Javítsatok ki, ha tévedek.)

Előzmény: D 20 (77952)
BV-78-14 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 77972

Classisbus? Nem tudom hová tenni még most sem,hogy ki csinálta,mindenesetre szívesen elnézegetném ezt a gyönygyszemet pár óra hosszáig,sőt,még jobb lenne,ha itt lenne az én asztalomon : )

Előzmény: =D Doma (77970)
bi-02 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 77971

Szerintem ha mindkettő gyári kialakítású lenne, akkor igen. Valamiért elsőre nekem a sötét gép átépítésnek hat. Nem tudom miért, de zsigerből azt mondom, tuti nem gyári.

 

Ettől viszont nem biztos hogy igazam van.

Előzmény: BPO-105 (77953)
=D Doma Creative Commons License 2012.03.29 0 0 77970

nem, classicbus.. viszont fém :D

Előzmény: BV-78-14 (77955)
Törölt nick Creative Commons License 2012.03.29 0 0 77969

De imádtam ezeket a gépeket! De a kedvencem a DZA-051 263-as volt, ráncajtóval, Érd-Törökbálint járaton ahol van egy jó hosszú lejtő, jóóó hosszú bubuval..... Na ott megvolt a hangulat:)

Előzmény: rally forever (77963)
EKM-765 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 77968

Sűrű a ködbér....

Előzmény: zsitvica (77967)
zsitvica Creative Commons License 2012.03.29 0 0 77967

Mivel a szerződés Citerára vonatkozik és egyébb tipusok ködbérkötelesek igy sose járt ott, mert ha egy járatot potolnak az nem jelenti azt hogy ott jár a busz! Csak azért javítalak mert látom pontos szeretsz lenni :)

 

-------------------

 

Amikor a butaság nagyképűséggé lényegül.....................:-(((

 

 

rally forever Creative Commons License 2012.03.29 0 0 77966

A remény hal meg utoljára :o)

Sztivi: Volánbusz... :o)

 

R.

Előzmény: EKM-765 (77964)
P.stephenson Creative Commons License 2012.03.29 0 0 77965

Ebben az a vicces, hogy régebben voltak háromajtós 260-asok a Volánbusznál, de mivel nem kellett nekik a középső ajtó befalazták. Aztán amikor megnyerték a 88-as vonalat, akkor már nem volt háromajtós, akkor a kétajtósokba vágtak egy harmadik ajtót.

 

P.s

Előzmény: rally forever (77963)
EKM-765 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 77964

Hagyd, reménytelen.

Előzmény: rally forever (77963)
rally forever Creative Commons License 2012.03.29 0 0 77963

Szerintem is jártak ott 260-asok. JárTAK, nem most járNAK, hanem járTAK. Ekkor még NEM volt CITARO-ja a Volánbusznak.

 

   

 

   

 

R.

Előzmény: Törölt nick (77960)
Slam Jr. Creative Commons License 2012.03.29 0 0 77962

Ködbért mikor kell fizetni, ha nagy ködben közlekednek a buszok? :)

Előzmény: Törölt nick (77960)
EKM-765 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 77961

Jó.

Előzmény: Törölt nick (77960)
EKM-765 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 77959

Nem véletlenül írtam múlt időben.

 

http://indafoto.hu/csuklosbusz/image/3283727-b66e9cbd/130047

Előzmény: Törölt nick (77958)
EKM-765 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 77957

Nem tudok róla hogy a Volánbusznak lett volna három ráncajtós 260-asa, de ezzel az emblémával biztosan nincs. Csinálj inkább bolygóajtóst régi emblémával, olyan járt a 88-ason.

Előzmény: Törölt nick (77956)
BV-78-14 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 77955

Nagyon pofás ez a makett,ez DOKA,jól tévedek?

Előzmény: =D Doma (77951)
KPK-299 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 77954

Rákattant mindenki az AKD-ra.

A "B" tengelynél valami nagyon régóta zúg, nem egésséges ez a hang. Reggelente behallatszik az épületbe a hangja. :-)

Előzmény: Tector (77949)
BPO-105 Creative Commons License 2012.03.28 0 0 77953

Ezt már rég meg akartam kérdezni, de mindig elfelejtem: ez a két gép azonos altípus lenne?
http://www.hajdubus.weboldala.net/magan/magan_BFD-462_01.jpg

http://www.phototrans.eu/14,340803,0,Ikarus_260_BRC_602.html

D 20 Creative Commons License 2012.03.28 0 0 77952

Csuklóson jó ideig a háromszögforma prizma volt kötelező a hátsó lökős alatt;

ennyiben megmaradt a "csuklósjelző" háromszög.

Mostanában raknak, amit érnek...

Előzmény: BP-02-25 (77937)
=D Doma Creative Commons License 2012.03.28 0 0 77951

hát az évjárat az ugyanolyan kérdéses, mint az altípus..

írottbetűs ikarus felirat, gumicsukló.. 

 

Előzmény: bi-02 (77939)
suraki1 Creative Commons License 2012.03.28 0 0 77950

Kellett ez nekem így estére? Így fájdítani a szívem... Már akkor el akartam kapni, amikor még havonta többször láttam Hatvanban a vonatból... Egyszer megpróbáltam, akkor se jött össze. :(

Előzmény: Tector (77949)
Tector Creative Commons License 2012.03.28 0 0 77949

Most már én is beszállok ebbe az AKD-612 dologba...

 

 

Úgy szól a hátsóhídja, hogy még. :)

BPY-097 Creative Commons License 2012.03.28 0 0 77948

Debrecenből és Vámospércsről.

Ik211:CKG-413,Ik280:BRS-318,IkC56:HZE-121,Ik256:FIS-262

BPO-105 Creative Commons License 2012.03.28 0 0 77947

Ejnye, az a 260-as kissé világosabb kék...:)

Előzmény: Slam Jr. (77934)
vt976 Creative Commons License 2012.03.28 0 0 77946
Előzmény: Minimodel (77944)
BPO-105 Creative Commons License 2012.03.28 0 0 77945

205.

1 415T proto: Tallinn, ott selejt.

200 sorozatgép: Bukarest, min. két szállításban.

3 sorozatgép: Galac, a bukarestiekkel megyegyező gépek.

1 415T Dinamo: átépítve busszá (Alba Volán).

Előzmény: masterboy69 (77940)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!