Nem tudom sajnos. Elvileg lehetséges,hogy új rendszámot kaptak,de a '76-42 pl.nagyon ramaty volt már az 1989-es utazásunkkor is,ahhoz,hogy új rendszámot kapjon pár év múlva,biztos,hogy nem kevés anyagi ráfordítást kellett,hogy eszközöljön rajta a tulajdonosa.
Kedves Mindenki, az Ikarus 260-as méretarányos modelljének elkészítésén dolgozom. Elég maximalista (meg mérnök) vagyok, és amennyire tudom nincs a piacon tökéletes modell, ezen szeretnék javítani. Az orrész és a tető adatai hiányoznak, kérdésem: tud-e valaki szabadban álló valamilyen 200-as buszt vagy be tud-e valaki vinni buszgarázsba, ahol 1-2 órát nyugodtan méricskélhetnék?
Bp-i vagyok, így ideális lenne itt a közelben, de ha kell utazok is!
Jut eszembe,a debreceni ÁG-nak volt még egy hasonló 250-ese,a BV-76-43 is,gondolom egyszerre vehették a '76-42-vel 1971-ben.(...Mi lehetett vajon a G betűs rendszámuk?)
Nekem 1989-ben volt szerencsém egy hasonló korú 250-essel utazni,Debrecen-Bécs-Debrecen útvonalon.BV-76-42 volt a neve a busznak,piros-fehér 1971-es 250.06-os volt.
Valamikor a debreceni Állami Gazdaság busza volt,emlékszem,1982-83 körül még olyan állapotában is láttam,akkor még olyan "rácsozott"első lökhárítója volt,mint a Te buszodnak.'89-ben már cserélve volt szokványos lemezlökhárítóra,ködlámpák már sehol,természetesen.Az oldallemezeken a rozsda okozta lyukak ocsmány módon voltak javítva,és az egész busz "ült" a "B" tengelyén.Útközben Bécsig kétszer kaptunk defektet...visszafelé majd meg fagytunk,mert fűtés az nem volt.Ennek ellenére nagy élmény volt számomra egy ilyen ős-250-essel utazni,a "B"-híd muzsikálása kárpótolt mindenért.'89-ben milyen más volt még minden,simán kiengedtek Bécsbe egy szakadt,18 éves öreg kocsit... : )))))))))))))))))
ikarus 280, trilexes, 4 ráncajtós, fehér kapaszkodós, régi vezetőfülkés, de osztott műszerfalas, kéziváltós, kék export táblás (orosz), a tetőn középen három magasságjelző, ahogy az oroszoknál szokás..
létezik (létezett) -e ilyen összeállítás, ha igen, akkor mi a típusszáma, és ha valós, akkor van (volt) -e esetleg itthon maradt példány..?
Sziasztok! A HAW-910-es frsz-ú IKARUS 396-osról szeretném megtudni a lehető legtöbb információt. Előélet, motor, váltó minden egyéb más dolog. Fontos lenne. Köszönöm előre is a segítséget.