Van. Amikor a Rába kitalálta hogy elkezdi gyártani ezeket a cuccokat, a Scaniánál magasabbra emelte az alváz árát. Így lesöpörte a piacról az akkor burjánzó E94-eseket, majd amikor rájöttek hogy önköltség alatt buszt gyártani nem jó buli, a piaci űrt elárasztották a nagy német gyártók Törökországban csóró országoknak gyártott típusai. A sok közül ez volt az egyik rúgás amivel tönkretették a világ legszebb buszait gyártó EAG-t.(szándékosan nem írtam hogy a legjobbat mert beázik, rohad, eltörik, elég, stb., bár ezzel nincs egyedül)
Azért, mert a siófoki helyi járatok kihasználtsága alacsony, emiatt feleslegessé váltak a cég számára. Helyettük a JTR-892 lett beállítva a helyi járatokra.
A GBS-ekben gyárilag ilyen ülés van. GLP,GLL magas támlás Halas, a GSZ meg tököm tudja hogy hívják típusú még kényelmesebb, az E94G meg Vogel Spot 600/1(ha jól tudom).
Elkészült az eredeti mintájára az új dísztárcsa. A régi,eredeti,a gyárban több évig használt gép,és az akkoriban ezen a gépen dolgozó mester segítségével újraéledt ez a fajta dísztárcsa. Ez a fajta csak a kiállításokra vitt/szánt buszok némelyikén volt megatlálható.