Keresés

Részletes keresés

DVV-494 Creative Commons License 2012.03.24 0 0 77872
EKM-765 Creative Commons License 2012.03.24 0 0 77871

415

Előzmény: BPO-105 (77869)
hajdubus Creative Commons License 2012.03.24 0 0 77870

Ezt a vasat rendszámozták át tavaly arra, amit láttál.

Előzmény: gabesz919_II (77805)
BPO-105 Creative Commons License 2012.03.24 0 0 77869

414?

Előzmény: EKM-765 (77868)
EKM-765 Creative Commons License 2012.03.24 0 0 77868

Pont a sárgavész előtt szűnt meg, Citarót is csak egszer-kétszer lehetett látni, 260, 414, E94 volt a jellemző típus.

Előzmény: LMB-706 (77867)
LMB-706 Creative Commons License 2012.03.24 0 0 77867

Látod, erre nem is gondoltam, pedig pofonegyszerű logika. :D 

Előzmény: EKM-765 (77863)
EKM-765 Creative Commons License 2012.03.24 0 0 77866

Van. Amikor a Rába kitalálta hogy elkezdi gyártani ezeket a cuccokat, a Scaniánál magasabbra emelte az alváz árát. Így lesöpörte a piacról az akkor burjánzó E94-eseket, majd amikor rájöttek hogy önköltség alatt buszt gyártani nem jó buli, a piaci űrt elárasztották a nagy német gyártók Törökországban csóró országoknak gyártott típusai. A sok közül ez volt az egyik rúgás amivel tönkretették a világ legszebb buszait gyártó EAG-t.(szándékosan nem írtam hogy a legjobbat mert beázik, rohad, eltörik, elég, stb., bár ezzel nincs egyedül)

Előzmény: KPK-299 (77865)
KPK-299 Creative Commons License 2012.03.24 0 0 77865
Ezeknek a kocsiknak van valami közük az Ikarushoz?
Előzmény: KPK-299 (77864)
KPK-299 Creative Commons License 2012.03.24 0 0 77864
A 08:40 es 800-ast HDA-230 vitte.
EKM-765 Creative Commons License 2012.03.24 0 0 77863

Ha nem szűnik meg, akkor most járna finglong Esztergomba.

Előzmény: LMB-706 (77861)
D 20 Creative Commons License 2012.03.24 0 0 77862

W-SW703 et nájt anno 2003.

LMB-706 Creative Commons License 2012.03.24 0 0 77861

Hogyhogy "szerencsére"? 

Előzmény: EKM-765 (77843)
LMB-706 Creative Commons License 2012.03.24 0 0 77860

Ja, beírtad végül, jó. :) 

Előzmény: BPI-553 (77855)
LMB-706 Creative Commons License 2012.03.24 0 0 77859

Mert kapacitás-csökkentés volt a helyijáraton. 

Előzmény: EKM-765 (77835)
vt976 Creative Commons License 2012.03.23 0 0 77858
BPI-553 Creative Commons License 2012.03.23 0 0 77857

Egy Iveco gyártményú kisbusz.

Előzmény: EKM-765 (77856)
EKM-765 Creative Commons License 2012.03.23 0 0 77856

Az mi?

Előzmény: BPI-553 (77855)
BPI-553 Creative Commons License 2012.03.23 0 0 77855

Azért, mert a siófoki helyi járatok kihasználtsága alacsony, emiatt feleslegessé váltak a cég számára. Helyettük a JTR-892 lett beállítva a helyi járatokra.

Előzmény: EKM-765 (77835)
.NetRolller 3D Creative Commons License 2012.03.23 0 0 77854

Valóban, 2 hajtott futóműve van.

Előzmény: cooldogg1992 (77850)
Aron_son Creative Commons License 2012.03.23 0 0 77853

Nem evett meg, de igaza van ;)

Előzmény: KPK-299 (77852)
KPK-299 Creative Commons License 2012.03.23 0 0 77852

Ne egyél meg. :-)

Előzmény: Irizar ranger (77851)
Irizar ranger Creative Commons License 2012.03.23 0 0 77851

Üllés az egy település.

Egy helyesírási szótár nem ártana..

Előzmény: KPK-299 (77848)
cooldogg1992 Creative Commons License 2012.03.23 0 0 77850

PhotoShop.

Előzmény: .NetRolller 3D (77849)
.NetRolller 3D Creative Commons License 2012.03.23 0 0 77849

Erről meg tudja valaki mondani, hogy micsoda? Mert az igazi 293-as tudtommal bolygóajtós...

 

http://www.phototrans.eu/14,399924,0,Ikarus_293_.html

KPK-299 Creative Commons License 2012.03.23 0 0 77848

A GSZ-ekben szeretek utazni mert azokban tényleg jó az üllés. :-)

Előzmény: EKM-765 (77846)
EKM-765 Creative Commons License 2012.03.23 0 0 77847

Szép!

Minden elismerésem a munkátokért!

Előzmény: cdjbatyo (77845)
EKM-765 Creative Commons License 2012.03.23 0 0 77846

A GBS-ekben gyárilag ilyen ülés van. GLP,GLL magas támlás Halas, a GSZ meg tököm tudja hogy hívják típusú még kényelmesebb, az E94G meg Vogel Spot 600/1(ha jól tudom).

Előzmény: KPK-299 (77844)
cdjbatyo Creative Commons License 2012.03.23 0 0 77845

 

Sziasztok!

Elkészült az eredeti mintájára az új dísztárcsa.
A régi,eredeti,a gyárban több évig használt gép,és az akkoriban ezen a gépen dolgozó mester segítségével újraéledt ez a fajta dísztárcsa. Ez a fajta csak a kiállításokra vitt/szánt buszok némelyikén volt megatlálható.

 

 

 

Üdv.

KPK-299 Creative Commons License 2012.03.23 0 0 77844

A GSZ-352 kölönjáratozott is nem?

 

Ezeknek a VB-s E94-ek nek a nagy részük szenved alváz prblémával és azzal, hogy gyenge a motorja.

GBS-386 alváz gondal és motor erőtlenséggel lett selejt (1997-2009)

GSZ-352 is a gyenge motorral szenved egy ideje.

GBS-394 nek is gyenge a motorja és nem véletlen tartalék.

 

GBS-394 ilyen ülléseket kapott:

 

http://indafoto.hu/volvosjpg/image/14631119-966582b1

Előzmény: EKM-765 (77843)
EKM-765 Creative Commons License 2012.03.23 0 0 77843

352 volt a harmadik ami felénk járt. Na meg a Zsámbékiaktól is egy GSZ, GLP-858 meg valami GLL, de az a járat már megszűnt szerencsére.

Előzmény: KPK-299 (77841)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!