Ezeket tudtam az elmúlt pár napbam feltölteni és most itt számotokra közzé tenni. Remélem egyik kép között sincs olyan ami bármilyen problémát eredményezne, ha mégis akkor bátran jelezzétek felém.
Kicsit olyan amorf formája van, mintha nem tudták volna hova tenni a lámpákat, meg az egyéb dolgokat és csak úgy feldobálták rá. Ezek a kisszériás buszok (Csepel Union, és a társaik) olyan furán sikerültek...
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, egy Ikarus 266.25-öst építek 1:24 méretben. A következő belsőtérrészletekre lenne szükségem: sofőr mögötti terület első ülés elötti terület, hátsó ajtónál lévő terület. Gugli jóbarát sem segített, a fellelhető összes 266-os belsőtér fotóm megvan a netről. ... vagy mégsem? Köszönöm előre is. Valamint keresek elfekvőben ALMEX kézi jegykiadót.
A Kaposvári Egyetemnek (akkor még PATE-ÁTK) 2 is volt (az egyik talán 2003-ig(?)). Én kívül csak a dísztárcsákból ismertem föl, hogy melyik melyik (rendszámukat sose jegyeztem meg). Belül viszont észrevehető volt a különbség. Az egyikben fix karfás és lábtartócső nélküli ülések voltak, a másikban fölhajtható karfák voltak, de az ablaknál egyáltalán nem voltak kartámlák ebben.
Az egri képes útikönyv megvan. Pár évvel azután fedeztem fel benne amikor nálunk kivonták a farosokat és egri kiruccanással nyúztam a családot mert ott még csupa farosbusz jár. Persze akkor már biztosan ott sem voltak.
Mindig elcsodálkozom a hasonló kategóriájú országokban fotózott Ikarusokon,hogy a fészkes fenébe lehet ilyen gyalázatos módon lepusztítani és elcsúfítani egy járművet.