Persze,ez így igaz...csak amikor egyedül tartasz el még három embert magadon kívül,akkor inkább ennivalót veszel,nem Ikarust,akárhogy is fáj a szíved a bontóba küldendő öreg Vasakért.
Meg aztán nem is az az igazán sok amíg megveszed,hanem ami utána jön,ahogy már írták is itt egy páran.
Ha összeáll egy csapat,ami erre hivatott,hogy megmentsen öreg Ikarusokat,akkor benne vagyok,de egyedül számomra reménytelen az ilyesmi.
Bár már nem sok lehetőségem van, de ellőttem rá egy keresést:
Rendszám: AVD-708 Gyártmány: IKARUS Típus: 255.70 Szin: KRÉMFEHÉR A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van
Egy szombat délután fujtam rá. Amikor meglátta A Főnökség majdnem lelőttek. Azt kérdezték,hogy miez a narancs az oldalán. Két hónap után átfujtam sárgára az egész kocsit. Gyors hid,gyors váltó volt alatta. Sebes busz volt.100-110 fölött toltam hatodikba. Az autópályát szerette. Leninváros- Budapest ,autópályán végig szinte belső sáv. Amikor műszakos voltam ,este meglóditottam. Anyám mindig meleg vacsorával várt. A csöndes éjszakába messze énekelt a hádsóhidja. Jó anyám mindig tudta hogy mere csalingálok az éccakába.:-))
Soha sem volt volános. Új korában a Forradalmi Őrezredé volt, majd Hódmezővásárhelyre , Szikáncsra került a Hódagró Mgtszhez, melyből később Hódcsillag Kft lett.
Az egyik a záhonyiak egyedi Púpos-fényezése volt. Az első széria két megmaradt tagja 003-as és a 006-os kapta meg a piros alapra sárgával festett, a zöld korszak fehér csíkjaival egyező mintázatot (kivételt ezalól csak a homlokfalak jelentettek). Egy darabig így üzemeltek, ám felsőbb utasításra vissza kellett festeni őket full pirosra. (Őszintén szólva, bírtam volna, ha maradnak ilyenek, akár különleges engedéllyel, a mai werbelokok világában már simán elférne bármilyen egyedi színű jármű, az időközben Záhonyra került 113-assal pedig lehetne pár jó együttállást fotózni...)
A másik már gumikerék, és még ezüst csík is: pár éve Cinkotán valaki, akit megáldottak egy kis kreativitással és legfőképpen jó sok szürke öntapadós szalaggal, mintázatot készített a 01-04 és 01-11 buszok elejére. Már nem emlékszem, milyen volt, szóval véleményt sem tudok mondani róla, de valami hasonló lehetett, mint a BHP-195-nek. Amúgy ha koncepcionálisan, pár rajzot előre elkészítve megcsinálják több buszra is, szerintem nem lett volna rossz. A sorsuk ugyanaz lett, mint a mozdonyoknak: egy-két héttel később leszedette a helyi vezetés.