Eredetileg a leállítóhengeré, de láttam már a légkürt, a hűtőventillátor, és a (padlóalatti motoros verziónál) hűtőzsalu működtetésére is beszerelve. Mindegy neki, mit vezérel, csak valamitől (jeladó, kapcsoló, nyomógomb) elektromos jelet kapjon.
Gondolom hülye kérdés, de mi a különbség a Rába-Man D2156 HM6 és a D2156 HM6U között? Ha jól tudom az útóbbi a fekvő, pláne mivel ha jól tudom az Ikarus 200-asokban azokat használták (meg a D10-eseket), de igazából nem tudom...
A VÁLASZ
:
HM6 csak farrészbe építhető volt , míg az U középre is építhető volt .
( a motor egyes alkatrészeit a tmotortömbáznál átkellett építeni egyik helyről a másikra )
mind a két változat soros fekvő helyzetű hengereket tartalmaztott .
Gondolom hülye kérdés, de mi a különbség a Rába-Man D2156 HM6 és a D2156 HM6U között? Ha jól tudom az útóbbi a fekvő, pláne mivel ha jól tudom az Ikarus 200-asokban azokat használták (meg a D10-eseket), de igazából nem tudom...