Keresés

Részletes keresés

siófoki35 Creative Commons License 2012.02.17 0 0 77047

Én úgy emlékszem, hogy a narancssárga épület kijáratánál volt, de csak egyszer voltam ott, szóval lehet hogy rosszul emlékszem...

Előzmény: LMB-706 (77045)
LMB-706 Creative Commons License 2012.02.17 0 0 77046

Jé, tényleg, a leendő AAU-070 van a képen. :) 

Előzmény: BPO-105 (77042)
LMB-706 Creative Commons License 2012.02.17 0 0 77045

Miért, hol lett volna? 

Előzmény: siófoki35 (77044)
siófoki35 Creative Commons License 2012.02.17 0 0 77044

Viszont a buszforduló emnlékeim szerint nem itt volt! (vagy itt is voltak megállók?)

Előzmény: siófoki35 (77043)
siófoki35 Creative Commons License 2012.02.17 0 0 77043

Ez Köki akaródzik lenni? A háttérben a vasúti peronokat, meg a régi forgalmi irodát vélem felfedezni:

http://www.vasutallomasok.hu/show.php?az=kobk&num=1

Előzmény: Törölt nick (77039)
BPO-105 Creative Commons License 2012.02.16 0 0 77042

Ó, ez a gép később Gyulán kötött ki...

Előzmény: Törölt nick (77039)
LMB-706 Creative Commons License 2012.02.16 0 0 77041

Mikori kép ez? 

Előzmény: Törölt nick (77039)
blue_screen Creative Commons License 2012.02.16 0 0 77040
Érdekes a felemás ablaktörlő.
Előzmény: Törölt nick (77039)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.16 0 0 77039

blue_screen Creative Commons License 2012.02.15 0 0 77038

Azt kifelejtettem, hogy 260/280-ashoz kellene.

blue_screen Creative Commons License 2012.02.15 0 0 77037

Egy modellhez szükségem lenne két adatra, ha léteznek ilyenek:

 

- kormányzott kerék elfordulásának szöge

- kormányzott tengely forgásponttól való távolsága

V43-1181 Creative Commons License 2012.02.15 0 0 77036

4:48-nál a legelső szériás 260-as is felbukkan. Hosszú üveges ráncajtóval.

Előzmény: wszatyi (77010)
akosssz Creative Commons License 2012.02.15 0 0 77035

Köszönöm a segítségetek! :) Az információk alapján módosítottam az aukciót remélem nem baj. 

Zefa Creative Commons License 2012.02.15 0 0 77034

Ilyesmikre gondoltam én is, illetve még az ajtónyitásra, de ezekszerint az mással van megoldva.

Előzmény: Tector (77033)
Tector Creative Commons License 2012.02.15 0 0 77033

Eredetileg a leállítóhengeré, de láttam már a légkürt, a hűtőventillátor, és a (padlóalatti motoros verziónál) hűtőzsalu működtetésére is beszerelve. Mindegy neki, mit vezérel, csak valamitől (jeladó, kapcsoló, nyomógomb) elektromos jelet kapjon.

Előzmény: Zefa (77031)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.15 0 0 77032

Szép napot. Ikarus 30 jellegrajzot keresek a busz mind az öt oldalárol (alváz nem szükséges).

Köszönöm a segítséget!

Zefa Creative Commons License 2012.02.15 0 0 77031

3/2 utas EP szelep. Nem tudom pontosan milyen funkcióra használják, talán többre is. 5000-7000 Ft körül szoktak gazdát cserélni.

Előzmény: akosssz (77030)
akosssz Creative Commons License 2012.02.15 0 0 77030

Sziasztok!

 

Van egy ilyen alkatrész a tulajdonomban:

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_haszongepjarmu/villamossagi_alkatresz_elektronika/ikarus_levegonyomas_magnesszelep_uj_1550279063.html

 

Nem nagyon vagyok ebben jártas ezért gondoltam hogy megkérdezek valaki olyat aki ért talán hozzá picit. :)

Szóval, vadonat új és el szeretném adni de nemtudom egészen pontosan mi is ez és mennyit ér. Szerintetek?

 

Ákos

Törölt nick Creative Commons License 2012.02.14 0 0 77029
Jóóóééég.
Előzmény: siófoki35 (77024)
LMB-706 Creative Commons License 2012.02.14 0 0 77028

02-06

Előzmény: 603-1961 (77018)
Bzmot332 Creative Commons License 2012.02.14 0 0 77027

Köszönöm a válaszokat!

BPO-105 Creative Commons License 2012.02.14 0 0 77026

Jézusom. A ZIU (vagy tudja fene, milyen szabvány szovjet) ablak odab...szóval üt.

Van Csepelen egy 211-es, aminek hasonló módon alakították át a hátulját...

Előzmény: siófoki35 (77024)
BPO-105 Creative Commons License 2012.02.14 0 0 77025

Utóbbi. De már amúgy is írták...

Előzmény: 603-1961 (77018)
siófoki35 Creative Commons License 2012.02.14 0 0 77024

http://fotobus.msk.ru/photo/90879/

Kapososban linkelték, de muszáj ide is... :)))))

Mwin Creative Commons License 2012.02.14 0 0 77023


mind a két változat  soros fekvő helyzetű hengereket tartalmaztott .

 

 

Mind a két változat soros, 6 hengeres. Pont.

A HM6-os ÁLLÓ motor.

 

a hengerfejek osztottak .

 

egy hengerfej 3 hengert zár le .

 

 

Valamennyi Rába motor jellemzője, ez nem különbség.

 

 

Előzmény: miskolci_munkacsoport (77021)
Mwin Creative Commons License 2012.02.14 0 0 77022

Az U (Unterflur -padló alatti), és ezen kívül még egy sor egyéb.

Más a szívócső, olajteknő, olajszívattyú, adagolómeghajtás, adagoló, generátor, stb.

A HM6 egy álló, szívó teherautó (hajó, kompresszor, traktor, stb) motor.

Előzmény: Bzmot332 (77020)
miskolci_munkacsoport Creative Commons License 2012.02.14 0 0 77021

Gondolom hülye kérdés, de mi a különbség a Rába-Man D2156 HM6 és a D2156 HM6U között? Ha jól tudom az útóbbi a fekvő, pláne mivel ha jól tudom az Ikarus 200-asokban azokat használták (meg a D10-eseket), de igazából nem tudom...

 

 A VÁLASZ

 

:

 

HM6 csak farrészbe építhető volt , míg az U középre is építhető volt .

 

( a motor egyes alkatrészeit a tmotortömbáznál átkellett építeni egyik helyről a másikra )

 

 

mind a két változat  soros fekvő helyzetű hengereket tartalmaztott .

 

 

a hengerfejek osztottak .

 

 

egy hengerfej 3 hengert zár le .

 

Előzmény: Bzmot332 (77020)
Bzmot332 Creative Commons License 2012.02.14 0 0 77020

Üdv!

Gondolom hülye kérdés, de mi a különbség a Rába-Man D2156 HM6 és a D2156 HM6U között? Ha jól tudom az útóbbi a fekvő, pláne mivel ha jól tudom az Ikarus 200-asokban azokat használták (meg a D10-eseket), de igazából nem tudom...

ikarinátor Creative Commons License 2012.02.14 0 0 77019

Szia, ebből nem tudnál fénymásolatot készíteni?

Előzmény: Zefa (76979)
603-1961 Creative Commons License 2012.02.14 0 0 77018

BX 02-04, vagy 06 volt a rendszáma !

Előzmény: Dtomesz (77017)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!