Modellezéshez kellene, nagyon pontos méret rajz, főleg az oldal falak, az ülés és kapaszkodók méretei főleg, egyébb kissebb dolgok mint lámpák, futómű hasonló...remélem van megoldás, hogy információkhoz jussak...:S
Ezek a ráncosok BKV-tól átvett első szériás 260-asok voltak, aztán volt még egy adag ami már a gyárból érkezett hasonló kialakítással (azok már bolygóajtósak voltak)
Apropó reptéri 260-as: gyerekként ültem rajta, de olyannyira kimentek a fejemből a részletek, hogy eddig csak gyanítottam, hogy egyáltalán 260-as volt. Arra tisztán emlékeztem, hogy a hátsó ajtónál táskáknak, bőröndöknek alkalmas polcokat alakítottak ki. De milyen ülések voltak ezekben a kocsikban?
Sziasztok! Én egy olyan kéréssel fordulnék hozzátok ((nem pénz kell)) :P csak az LGX-070-esröl szeretnék megtudni infokat. Jöhet bármi. Köszi elöre is a segítségeket.
30/2010.(VI.4.) Főv. Kgy. rendelet 49.§(1) bekezdése alapján
"Az üzemképtelen járművek közterület-használati hozzájárulás nélkül közterületen - a (2) bekezdésben foglalt kivétellel - nem tárolhatók. A gépjármű üzemben tartója az üzemképtelenné vált járművet saját költségén köteles haladéktalanul eltávolítani a közterületről. (2) Üzemképtelen gépjárművet közterület-használati hozzájárulás nélkül csak mellékútvonalon és legfeljebb 10 napig szabad tárolni. (3) A közterület-használati hozzájárulást a gépjármű üzemben tartója a tárolás helye szerint illetékes önkormányzattól kérheti. (4) A közterület-használati hozzájárulás főútvonalra és tömegközlekedés által járt útvonalra egyáltalán nem, mellékútvonalra csak határozott időre - legfeljebb 90 napra - a Fővárosi Közgyűlés vonatkozó rendeletei szerint, díj ellenében adható ki."