Keresés

Részletes keresés

bi-02 Creative Commons License 2012.01.05 0 0 76043

Te is jól tudod, ne szerénykedj :P.

 

Igen, a famintás műszertáblák és erősítő burkolat, a krómozott mikrofon állvány, az ezüstkeretes kapcsolók meg az eloxált alaktörlő karok, típusidegen vp tükrök. A műszerek tökéletes cserealapot adhatnak egy egyenes műszerfalú márkatárssal. De ezek utólag is könnyen orvosolható szépséghibák.

 

A minőség az ami elvarázsolt. A fentiekkel tényleg tökély lenne.

 

 

Előzmény: Tector (76040)
Tector Creative Commons License 2012.01.05 0 0 76042

Zokszó nélkül elmennék vele mondjuk holnap reggel különjáratozni. :)))

Előzmény: Feri BPO-576 (76041)
Feri BPO-576 Creative Commons License 2012.01.04 0 0 76041

Mintha most gyártották volna :)

Előzmény: trlpx (76028)
Tector Creative Commons License 2012.01.04 0 0 76040

Tényleg nagyon szép és aprólékos munka. Te jobban tudod, mint én -de ha 1982-es évjárat, akkor a műszertábla nem famintás kellene, hogy legyen? Úgy tudom, ez a fekete fólia a műszertáblán '85 -től jött -de ez csak kukacoskodás, ettől eltekintve tökéletes mestermű.

Előzmény: bi-02 (76039)
bi-02 Creative Commons License 2012.01.04 0 0 76039

Szerintem meg látszik, hogy igen aprólékos pepecsmunka. Semmi nincs összegányolva, sehol egy felesleges festék- vagy bármilyen más folt. Minden a helyén, nem a végén van lefújva - amit tudunk kitakarunk, amit meg nem azt lefestjük, úgyse látszik módon - hanem rém precízen, mintha új lenne. Még a csavarok is fényesek.

 

A magam részéről ezt a minőséget tartom etalonnak, ha felújításról beszélünk. Bár én soha nem újítottam fel buszt, csak kritizálni tudok és véleményt formálni, az igét viszont szórom 'feszt. Ennek azért örülök, hogy mások is hasonlóan gondolkodnak sőt meg is tudják mindezt valósítani. Ez a busz a polák szaktársak munkáját is übereli, pedig ők sem piskóták. Komolyan le a kalappal!

 

Ha szexuálisan lennék olyan aberráns már rárecskáztam volna :D

Előzmény: trlpx (76036)
P.stephenson Creative Commons License 2012.01.04 0 0 76038

Eze? :-)

Előzmény: bandikaikarus (76037)
bandikaikarus Creative Commons License 2012.01.04 0 0 76037
Nem nem. Ez nem a BHG-652. Lehet, h amit Grimbi mond az lesz a helyes megoldás, annak viszont nem tudom a régi rendszámát. Ha megtudok bármit erről a kocsiról, mindenképp megosztom itt.
Előzmény: robbanómotor (76035)
trlpx Creative Commons License 2012.01.04 0 0 76036

Igazad van, lehet hogy a gépészethez, hidakhoz hozzá se nyúltak csak lefényezték. Mondjuk a váz alul azért eléggé rendben van, meg ha megnézem elég sok minden azért ki lett újra cserélve (pl. levegőrendszer elemei).

Előzmény: Törölt nick (76030)
robbanómotor Creative Commons License 2012.01.04 0 0 76035

Csak nem a BHG-652? 

Előzmény: bandikaikarus (76031)
Törölt nick Creative Commons License 2012.01.04 0 0 76034

Ha az, akkor az a gazdagréti templomos busz, amit a papp vezetett, aki pár éve elhunyt.

Előzmény: bandikaikarus (76031)
trlpx Creative Commons License 2012.01.04 0 0 76033

Ejha, szép!

Előzmény: bandikaikarus (76031)
T 6 Creative Commons License 2012.01.04 0 0 76032

Ez engem is érdekelne, de szerintem te a 222-esre gondolhattál.

Előzmény: danika5654 (76024)
bandikaikarus Creative Commons License 2012.01.04 0 0 76031
Ő itt alighanem a Novabusz által - saját maguk részére,saját munkaként - felújított gépezet. A cég XV. kerületi telephelyén pihen, 2011-ben készült el és kizárólag száraz időben bújik elő. Ha jól tudom 1982-es és OT-vizsgára vár.
Üdv!
Előzmény: trlpx (76028)
Törölt nick Creative Commons License 2012.01.04 0 0 76030

A képekből nekem nem jön le a műszaki tartalom:)

Előzmény: trlpx (76028)
BPO-105 Creative Commons License 2012.01.04 0 0 76029

Semmit. Csak ámulunk és bámulunk.

Előzmény: trlpx (76028)
trlpx Creative Commons License 2012.01.04 0 0 76028

Erről a műszakilag és esztétikailag gyönyörűen rendbehozott 255-ösről tudtok valamit?

http://www.kalv.hu/?page_id=694

siófoki35 Creative Commons License 2012.01.04 0 0 76027

Jól beragadt... és még az Ikarus 140* se tudott segíteni.

 

Fél 280-as :D

Előzmény: masterboy69 (76026)
masterboy69 Creative Commons License 2012.01.04 0 0 76026
robbanómotor Creative Commons License 2012.01.04 0 0 76025
danika5654 Creative Commons License 2012.01.04 0 0 76024

Üdvözletem! :)
Érdeklődni szeretnék, hogy a pár éve fellelt 242-essel azóta hogy sikerült haladni? Nagyon kíváncsi lennék rá. :)

Dani

BPO-105 Creative Commons License 2012.01.04 0 0 76023

Mielőtt valaki szót emelne ez ügyben: igen, az ELR pont nem atomrégi NDK-s.

Előzmény: BPO-105 (76021)
ckg471 Creative Commons License 2012.01.04 0 0 76022

És a hűtővíz beötőnyílásának homlokajtaja meg volt cserélve a DUD-764-ével. :)

Előzmény: robbanómotor (76018)
BPO-105 Creative Commons License 2012.01.04 0 0 76021

Ami esetenként még a helyi üzembe is besegített...

Na mindegy, jó kis cég volt régen a Hajdú az atomrégi NDK-s buszaival, öregebb 280.06-osaival meg a 280.33-asokkal. Szívesebben nézném Debrecenben a trilexes gépeket a Volvók és Alfaizék helyett, de ez úgysem kívánságműsor, hanem csak az idő halad előre...

Előzmény: robbanómotor (76018)
robbanómotor Creative Commons License 2012.01.03 0 0 76020

Vázcsere. 

Előzmény: 50A villanytelep (76019)
50A villanytelep Creative Commons License 2012.01.03 0 0 76019

egyet nem értek nézegettem ezeket a selejtes buszképeketvolt köztük egy DUA-667 szétvágva ami kék és van a hajdu volán honlapján az eladó buszok között egy ugyancsak DUA-667 rendszámú ami zöld és metánbusz van ráirva most hogyis van ez ? valaki elmagyarázhatná köszönöm.

Előzmény: hajdubus (76017)
robbanómotor Creative Commons License 2012.01.03 0 0 76018

8 db volt a cégnél, 2004-2007 között selejtezték le őket. 

De az igazi nagy szám az egyetlen darab 263.01-ük volt. :) 

Előzmény: EKW-531 (76015)
hajdubus Creative Commons License 2012.01.03 0 0 76017

Húú b+ ez a kép egy pillanatra szíven ütött, de aztán hamar rájöttem az igazságra. :))

Előzmény: BPY-097 (76005)
Tector Creative Commons License 2012.01.03 0 0 76016

Üdv!

2156-2156, az igaz, de az 566-osé álló -bár ez a jeladó helyzetén és működésén nem sokat módosít.

Lehet, hogy nem egyféle jeladó van a motorokhoz? (Ez részemről is kérdés...)

 

Próbáld meg itt megkérdezni, az ottani kollégák jobban otthon vannak Csepelben. :)

Előzmény: ferike1985 (76006)
EKW-531 Creative Commons License 2012.01.03 0 0 76015

Megnéztem a többi albumot. Nem is gondoltam, hogy 2005-ben ennyi IK260.43 volt a Hajdúnál...

De jó kis cég volt...

Előzmény: BPY-097 (76005)
SZEGECS Creative Commons License 2012.01.03 0 0 76014

Köszi a választ mindkettőtöknek! Azt hittem ez az újévi meglepi a HV részéről :D

Előzmény: torqmatic (76013)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!