Igen, a famintás műszertáblák és erősítő burkolat, a krómozott mikrofon állvány, az ezüstkeretes kapcsolók meg az eloxált alaktörlő karok, típusidegen vp tükrök. A műszerek tökéletes cserealapot adhatnak egy egyenes műszerfalú márkatárssal. De ezek utólag is könnyen orvosolható szépséghibák.
A minőség az ami elvarázsolt. A fentiekkel tényleg tökély lenne.
Tényleg nagyon szép és aprólékos munka. Te jobban tudod, mint én -de ha 1982-es évjárat, akkor a műszertábla nem famintás kellene, hogy legyen? Úgy tudom, ez a fekete fólia a műszertáblán '85 -től jött -de ez csak kukacoskodás, ettől eltekintve tökéletes mestermű.
Szerintem meg látszik, hogy igen aprólékos pepecsmunka. Semmi nincs összegányolva, sehol egy felesleges festék- vagy bármilyen más folt. Minden a helyén, nem a végén van lefújva - amit tudunk kitakarunk, amit meg nem azt lefestjük, úgyse látszik módon - hanem rém precízen, mintha új lenne. Még a csavarok is fényesek.
A magam részéről ezt a minőséget tartom etalonnak, ha felújításról beszélünk. Bár én soha nem újítottam fel buszt, csak kritizálni tudok és véleményt formálni, az igét viszont szórom 'feszt. Ennek azért örülök, hogy mások is hasonlóan gondolkodnak sőt meg is tudják mindezt valósítani. Ez a busz a polák szaktársak munkáját is übereli, pedig ők sem piskóták. Komolyan le a kalappal!
Ha szexuálisan lennék olyan aberráns már rárecskáztam volna :D
Nem nem. Ez nem a BHG-652. Lehet, h amit Grimbi mond az lesz a helyes megoldás, annak viszont nem tudom a régi rendszámát. Ha megtudok bármit erről a kocsiról, mindenképp megosztom itt.
Igazad van, lehet hogy a gépészethez, hidakhoz hozzá se nyúltak csak lefényezték. Mondjuk a váz alul azért eléggé rendben van, meg ha megnézem elég sok minden azért ki lett újra cserélve (pl. levegőrendszer elemei).
Ő itt alighanem a Novabusz által - saját maguk részére,saját munkaként - felújított gépezet. A cég XV. kerületi telephelyén pihen, 2011-ben készült el és kizárólag száraz időben bújik elő. Ha jól tudom 1982-es és OT-vizsgára vár.
Üdv!
Ami esetenként még a helyi üzembe is besegített...
Na mindegy, jó kis cég volt régen a Hajdú az atomrégi NDK-s buszaival, öregebb 280.06-osaival meg a 280.33-asokkal. Szívesebben nézném Debrecenben a trilexes gépeket a Volvók és Alfaizék helyett, de ez úgysem kívánságműsor, hanem csak az idő halad előre...
egyet nem értek nézegettem ezeket a selejtes buszképeketvolt köztük egy DUA-667 szétvágva ami kék és van a hajdu volán honlapján az eladó buszok között egy ugyancsak DUA-667 rendszámú ami zöld és metánbusz van ráirva most hogyis van ez ? valaki elmagyarázhatná köszönöm.