Rendben, köszi. Egy angol fórumon olvastam olyat is, hogy a kulcsot bedugva és elfordítva, majd néhányszor a gombokat megnyomkodva a távirányítón "megjavult". Kipróbálom nemsokára.
Sziasztok! 1.4-es Stiloban az ajtónyitás hirtelen lehetetlenné vált a távval (reggel még jó volt, fél óra múlva már nem ment). Elemet cseréltem a távban, nem az a gond. Lehet biztosíték? Valami tipp, hogy melyiket / mit nézzek meg? Köszi előre is.
A másik kérdés a hátsó híddal, a szilentekkel kapcsolatos: ezt szervizben nézik meg. Mostanában már minden gödörnél fémesen koppant - muszáj ránézni. Van itt vmi spéci dolog, amire figyelni kell, vagy magától értetődő a dolog? Amit hallottam, hogy eléggé be lehet "rohadva" adott esetben, és nehéz leszedni...
Azt nem én cseréltem, hanem a előző szerelő. Abból kiindulva, hogy miket csinált, nem hiszem hogy a legminőségibb rugókat rakta bele. Ezt még megpróbálom, köszönöm.
Sziasztok! Van egy 2002 évjáratú, 1.2 benzines stilom. Az a problémám, hogy olyan, mintha "orrnehéz" lenne az autó. Az első kerék és a sárvédő között nagyjából 3 cm, a hátsó keréknél pedig 8-9 cm távolság van. Van egy rosszabb útszakasz ahol élek, ott a kipufogóm mindig leért, egyszer el is tört, úgyhogy kicseréltem pár dolgot: első rugók, alsó lengőkarok, stabilizátor pálcák, toronycsapágyak, hátsó lengéscsillapítók szilentekkel együtt, hátsó rugók, segédalváz csapágy tengelytest. Miután ezek megvoltak, pár napig egyenesen állt az autó, majd újra vissza állt a régi orrnehéz állásba. Valaki járt már így?
Nem tart még a vészhelyzet vagy mifene, ami kitolja a műszaki vizsga határidejét? Mert akkor könnyebben találsz a bontóban, így, hogy több időd lesz rá.
Én cserélném a légzsákot, az életeddel ne játssz -- és jogilag is aggályos! (egyszer legyen csak baleset, ami után a bíróság vagy a lelkiismereted előtt kell elszámolj.....) Tudom, a 0 Ft-nál minden sokkal drágább, de....
Olyan kérdésem lenne felétek hátha valaki képben van.
Fiat Stilo 2005 3 ajtós, anyós oldali oldallékzsák kisebb koccanás hatására eldurrant így egy honappal műszaki előtt. Állítólag lehet hozzá rendelni egy kis elektronikát ami valójában egy fix értékkel bíró ellenállás. Na ezt keresgélek már egy ideje de nem túl nagy sikerrel.
Ha valaki esetleg tud tippet adni, hogy honnan tudok rendelni, avagy mekkora az ellenállás értéke azt megköszönném.
Tisztelt fórumozók! Elnézést kérek, hogy kívülállóként írok. Van ugyanis két darab, felesleges ülésem. Állítólag Fiat Unóba való. Sajnos az a topik jelenleg „nem él”. Ezért itt is felajánlom az üléseket: használhatók, apróbb hibával. Eger környékiek érdeklődését várom (nem vagyok gyakorlott ilyen nagy tárgyak postázásában).
Érdeklődnék, hogy Fiat Stilo 1,6 benzin, Multiwagon 2003 ~240.000 km futásteljesítmény után körülbelül mennyi az az olajfogyasztás, ami "elnézhető"? Futásteljesítmény évi 15ezer km.
Szeretnénk segítséget kérni,hogy hogyan tudnánk a hatsó hangszórót kicserélni. A kocsi Fiat Stilo 3 ajtós. Az elsőajtókban sikeresen kicseréltük a hangszórót. Hátsó részen hogyan? Válaszotokat előre is köszönjük.
Segítségeteket szeretném kérni. Megörököltem egy stilot. 1,6 benzin 16 szelep. Ami édesapámé lett volna csak sajnos meghalt. Az autó egy évig állt. Nagyon szép állapotban van.Sokat költöttem rá (fék rendszer, műszaki vizsga, Injektor… Stb.).
Egy hónappal ezelőtt nehezen indult, be kellet tolni. Utána kiírta: Engine Fault.
Szerelővel megnézettem: gyertyát cseréltettem, motorvezérlőt megnézettem javítottam, Gyújtó trafókat cseréltem.Sajnos semmi nem változott.
Szerelő sem sejti mi lehet a hiba. Hibakódnak elég sok mindent ír ki PL:
Coil mind a 4
Injektor mind a 4
Legyetek szívesek ha tudtok segíteni akár egy hozzáértő szerelővel. legyetek szívesek ha tudtok segíteni akár egy hozzáértő szerelővel.
Nagyon sokat jelent nekem ez az autó! Előre is köszönöm a segítséget
Van egy 2003-as 1.9jtd fiat stilom és olajcserénél észrevettem, hogy a levegőszűrőház alján lévő kamra alját az előző tulaj egy kis részen betörte, hogy kifolyjon az olaj belőle. Találkozott már valaki ilyennel? Megragasszam vagy hagyjam úgy?
Sziasztok. Van 1.4 16v 2004-es kocsim. Most vettem. A jobb ködlámpa nem jo. Jelzi a kocsi is. Új izzó. A sárga-piros kábel a biztitábláig nem szakadt. De a tábla alján a csatin néztem a lábkiosztást és a csati apa részén nem ott csipog a multiméter a relével összekapcsolva. Nincs valakinek lábkiosztásos rajza a bisztitábláról? Vagy máshol keressem a hibát? Pls help