Én nagyon sokat utaltam a Raiffeisennel ezen a netbankon keresztül németeknek, de két nap múlva a pénz ott volt. Egyszer valami nem volt tiszta az ügyintézőnek, hívtak telefonon. Nagyon korrekt bank minden téren egyébként.
A közeljövőben szeretnék eladással is foglalkozni az ebay-en.
Nagyjából átolvastam a feltételeket, meg a dijakat.
Pár kérdésem lenne a hozzáértőkhöz.
Lehet valahogy a listázás költségét mérsékelni? ( az ebay.com-on vagyok regisztrálva) Egyáltalán ott lehet shop-ot nyitni? (én nem találtam lehetőséget)
6-50$ között lennének a termékek és ugy 30-100-as tételben lennének fent.
A listázás dij igy ennyi termékre elég soknak tűnik. Hátha van valami olyan megoldás amit még nem tudok.
Valamint pár jótanács is jólenne az eladással kapcsolatban, akár mail-en is.
Előre is köszi
Snake
Ui: A tárgyak feltételével és egyéb dolgokkal nincs gondom (egyenlőre), inkább a praktikus költség csökkentő megoldások érdekelnének.
Na a Raiffeisen netbankján keresztül átutaltam. Eddig simán ment minden, majd figyelem, hogyan tovább. Ha értelmes költséget számol fel a Raiff., akkor nem mondom, hogy sűrűn, de ha látok jó árban valamit, és csak átutalással lehet fizetni, lehet néha használom ezt a Raiff. netbankot.
Nem biztos hogy megszüntette a regisztrációt, lehet hogy csak felfüggesztették mondjuk tartozás miatt.
Szerintem írj neki az ebay-en keresztül egy üzenetet és érdeklődd meg mi történt, és hogy elküldte e amit nyertél, ha válaszol akkor csak átmeneti lesz a gond, ha nem akkor kezdhetsz izgulni.
Amugy 10 napig nem is tudsz disputot nyitni (én legalábbis nem tudtam ugyanilyen esetben), mert annyi időt hagynak arra hogy esetleg megérkezzen a cucc.
Joparszor utaltam mar errol a "formanyomtatvanyrol" en is. Volt olyan, hogy nem volt meg a teljes bank cim, de az iban es a swift igen. A hianyzo mezobe ?-et tettem. Ennek ellenere mindig celba ert a penz. Ha annyira fontos nekik keressek ki ok, igy is nagyon draga az atutalas, csinaljanak is valamit cserebe. Amugy eddig ha valami gond volt (barmi amit nelkulem nem tudtak megoldani) a szerzodeskoteskor megadott telefonszamon utolertek es tajekoztattak.
Megtaláltam!!! 40625 Düsseldorf Deutsche Bank AG Filiale Düsseldorf-Gerresheim BLZ: 30070024 Filialnummer: 300639 SWIFT-Code: DEUTDEDBDUE Benderstraße 8 40625 Düsseldorf Deutschland
Ha nagyon fontos az a banknev es cim akkor en azt szoktam csinalni hogy a swift kodra keresek neten es esetleg meg a varosra is. Meg szokott lenni legtobbszor pontosan. Amugy szerintem beirod a banknevet a nevre a varos meg a cimre es csok.
Itt egy csomo dusseldorfi bank, de kene a swift a pontosabb beazonositashoz: http://web2.cylex.de/suche/deutschland/ort-duesseldorf/plz-/l1cy1-d_ort1cy1-d%C3%BCsseldorf-plz1cy1-_name1cy1-bank-s1.html
Megnyertem egy aukciót, Paypallal ki is fizettem. Most látom, hogy a többezer feedbackes, 98.7 %-os eladó megszüntette regisztrációját. Mennyi idő után tanácsos dispute-ot indítani ?
Holnap ki szeretném próbálni a Németországba való utalást Raiffeisen netbankon keresztül.
Igazából minden adatom megvan, kivéve a bankfiók pontos címe. Arról csak annyit tudok, hogy Deutsche bank Duesseldorf. De megvan SWIFT, IBAN, minden ami kell. Szerintetek így el fog menni?
Nekem a problémám épp az, hogy anno a németre reggeltem be. De most szeretném hogyha átkerülnék az angolra mert a sors úgy hozta hogy angolul jobban beszélek mint németül. Tudom hogy mindegy mert mindkét oldalt lehet használni, de engem zavar hogyha levelezek akkor németül jönnek a levelek bizonyos részei. A feedback -jeimet viszont szeretném megtartani. Szóval szerintetek ez megoldható? Ha igen hogyan?
Amerikai ebayen nem küldenek "hagyományos" levelet (csak emailt), azt érdemes próbálni, ha nem jön össze a német. Mindegy, hogy melyikre vagy bejelentkezve.
már egyszer megpróbáltam bejelentkezni egy másik címemen aug 20-a előtt azóta vártam a kódot és semmi nem történt, így ma újra megpróbáltam hátha vmit rosszul csináltam
Segítsetek nagyon kezdő ebay-s vagyokregisztráltam a német ebayra. Ők írták postán küldenek egy kódot amivel teljessé válik a regisztráció. Küldtek egy emailt amiben üzleti szabályzat van, s megköszönték a regisztrációt. Ezzel az emaillel van valami teendőm, vagy csak várjam postán a kódot, ahhoz hogy vásárolni tudjak
Én a dispute nyitást tartom egy lehetőségnek.... Wrong payment please refund szöveggel.....talán még annyit hogy i will send ......@.... és itt beírod hogy hova kellett volna küldened.