Leinfóztad az olasz címet a google-ban? Lehet nincs is ilyen cím, azért fordította vissza azonnal a posta. Általában 1-2 hétig szokták letétben tartani és csak utána fordítják vissza, ha nem jelentkezik a címzett. Ha kamu a cím, akkor esélyes, hogy bosszúból történt az egész.
Azt vajon lehet-e tudni, hogy napok óta miért nem megy a paypal fizetés az ebay.com-on? Nem csak nálam, ismerősnél sem, eltérő gépeken, mobilon sem. Az ismerősnek a kanadai ebayen működöt.
Amire kíváncsi voltam, hogy mit lenne jó csinálni.
Semmi reakció azóta sem.
Nem érdekli, hogy nem kapta meg a cuccot, nem érdekli, hogy írnak neki, nem ugat, hogy kell vissza a pénze.
Mit akar az ilyen?
Ha egy negatívra utazik azt meg lehetne előzni most egy refunddal mert ugye abban a pll.-ban eltűnik a termék a megvásároltak közül így utána csak a személyes account-feedback-ben van lehetősége de milvel nullás hátha azt nem vágja.
Amire tudok gondolni, hogy volt pár hete egy angliai vásárlásom ahol sérült cuccot kaptam.
Most zárult le és negatívot adtam mivel gerinctelen volt az eladó és bár megígérte (azt írta nem tud küldeni shipping labelt de fizet) de miután visszakapta a cuccot nem fizette ki a return shipping-et, sőt onnantól abszolút nem válaszolt semmire.
A fura egybeesés, hogy időrendben 2 órával azelőtt vásárolta meg az Olasz a cuccot mielőtt az Angol refundolt.
Azt mondjuk nem tudom valakinek megéri e a fáradtságot Angliából csinálni egy Olasz account-ot (csak azért, hogy visszanegatívoljon) illetve egyáltalán megoldható e.
Lehet semmi köze a kettőnek egymáshoz de meg szoktam vizsgálni minden eshetőséget.
Olaszországban szeretik nem szkennelni a már a repülőtérre beérkezett dolgokat. Tuti ott van, csak még nem kezelték. Néha 2 hétbe is beletelik. A kiszállítást sem sietik el, gyakran 3-4 hét, míg kézhez kapja a címzett, de 2 hét alatt már nagyon jónak számít.