Válaszolt a második képküldésemre. Elnézést kért, azt mondja, a csomagoló kolléga elügyetlenkedte. Kérdezi, hogy kérem-e vissza a pénzt, vagy újraküldést kérek? Végül is nagyon korrekt volt. Az volna a kérdésem, hogy ha az újraküldést kérem, akkor mi a menete? Mert ugye mire ideér az új cucc, addigra tényleg lejár az összes reklamációs határidő. Érdemes inkább visszakérni a stexet?
Ja, és mi van ilyenkor az értékeléssel? Mert hát ugye teljes mértékben segítőkész a faszi.
Azt azert nem art tudni, hogy a kinaiak tulnyomo tobbsege sose latta az arut, amit arul.
Hirdeti, sokszor lopott fotoval, aztán ha megvetted, akkor vagy megveszi attol, akinek tényleg van, vagy igazabol annak dolgozik, es csak jelzi neki, hogy kuldheti. Es nem attol kapod, akitol vetted.
Igy aztán persze, hogy nam latja a kulonbseget.
Bonuszkent eleg hulyek is, biztosíthatlak rola, hogy neki ez a 2 termek tokeletesen egyformának szamit.
Egyébként ma írt a feladó, hogy visszament reggel a postára és állítólag még ott volt a csomag, úgyhogy sikerült átállítani az országot. Állítólag. Hát nem tudom ilyen lehetséges-e egyáltalán?
Én úgy tudtam, hogy záráskor induló levél/csomag nem maradhat postán. Bár a tracking szerint sem mozdult még, és ott Oroszországban amúgy is bármit el tudok képzelni.
A probléma itt is az egyébként, hogy ami a dobozban van az elég ritka és inkább az kellene nekem mint a pénz vissza.
Az a fura, hogy az, amit küldött két kategóriával alacsonyabb értékű, mint amit rendeltem. Mégis szinte ugyanannyiért adja, ráadásul amit rendeltem azt 1eur-ért szállítja, amit meg kaptam 7 eur-ért. Nem értem. Nézzétek meg a terméklapokat
Köszönöm. Erre a megerősítésre vártam. Furcsa, mert hónapokra visszanéztem az értékeléseit, és mindig pozitív. 100%-os a figura. Valami 25000 eladással.
Menjen a case! Engem egyszer próbáltak durván hülyére venni. Napokon keresztül ment a levelezés, és ugyanazt a 3-4db sablonszöveget küldözgették random sorrendben. Aztán a vége refund lett.
Na kezdődik. A más terméket küldő kínaim kérte, hogy küldjek neki fotókat a termékről, amit kaptam.
Lefotóztam, elküldtem. Ma ez a válasz jött:
thanks for your message. I am so sorry. I could not see this photo clearly. Could you please send me first picture to me once more? Please show this item more clearly. Thanks. Best wishes
Mit nem lát??? Nem tudja azonosítani? Hisz' ezt a terméket is hirdeti az oldalán. Üldözési mániám van, ha azt gondolom, hogy arra játszik, hogy kifussak a sok oda-vissza értetlenkedő levelezéssel a reklamációs időből?
Mit tegyek? Indítsak case-t, és b@sszak be neki egy negatívot?
A tapasztaltabbaktól kérdeznék, hogy valakivel történt már olyan, hogy eltévedt a csomagja?
Velem most ez történt, Oroszországból várok egy kis csomagot ajánlott levélként feladva és amikor megláttam a trackinget az orosz posta (pochta.ru) oldalán azt hittem az ütő megáll bennem. Ugyanis célországnak Bulgária lett beállítva. Ami érdekes, hogy a feladónál rákérdeztem és jól lett megcímezve a csomag illetve az orosz posta oldala is jól írja ki a nevemet (mint címzett), úgyhogy ezt nem értem.
Lehet hogy a cirill betűk miatt keverte össze a postás a két országot, mert így hasonlónak tűnhet a kettő?
Hungary: Венгрия
Bulgaria: Болгария
Szerintetek van arra esély, hogy esetleg Moszkvában a nemzetközi feldolgozóban észreveszik a tévedést vagy ha esetleg el is megy Bulgáriába akkor majd Szófiából továbbküldik Budapest felé? Vagy esélytelen, hogy idetaláljon?
Igen. Ez lehetett nálam is. Vagyis, hogy csak Kínán belül működött. De hát mit is várjak 1 eurós szállítási díjért? Vörös szőnyeget, fanfárokat, meg fehér ruhátlan szüzeket? :-)
A problémák megoldása a vásárlói védelem keretében
Hogyan működik? Az eBay vásárlói védelmet nyújt a regisztrált tagjainak (eBay Buyer Protection). Abban az esetben, ha a rendelt küldemény nem érkezik meg, vagy nem azt kapod, amit rendeltél (nem olyan minőség, eltérés stb.), lehetőséged van egy Case-t (ügy, vita) indítani, itt tudsz kommunikálni az eladóval, a kártérítés vagy refund ügyében. Case-t a (legkésőbbi becsült - Estimated Delivery) érkezéstől számított 30 napon belül tudsz nyitni az eBay felületén keresztül, ha nem egy országban vagy az eladóval, ha azonos az ország, akkor 7 nap. Ha egy vásárlásnál nincs megadva Estimated delivery, akkor a vásárlás napjától 30 nappal kell számolni a várható szállítási időt, és ha az letelt, attól a naptól 30 napig van vásárlói védelem. Megjegyzés: Az eBay-n megadott küldemény várható érkezési időtartam (Estimated delivery) egy, az eBay programja által becsült statisztikai átlag. Nem az eladó által vállalt
"Hogy néz ki a Tracking number? Általában ebben a formában találjuk meg EE123456789XX, ahol az első két betű változhat attól függően, hogy milyen feladási módot választottak, az esetek többségében ez RA (Registered Mail), de akár lehet LK,EA, RT,RB,AC,CP stb (Express mail, International stb.). Az utolsó két betű pedig a feladási országot jelöli, pl.: HK – Hong Kong, CN – Kína, US – USA, GB – Nagy Britannia stb."
A más formátumban megadott trackingek vagy kamuk vagy csak az adott országon belül érvényesek.
Igen olvastam. Nem is az a kérdés, hogy mikor reklamáljak, hanem hogy hogyan. Írjak az eladónak, vagy adjak negatívot? Hogyan kell ügyet nyitni. Ez a kérdés.
Talán tegnap, vagy tegnapelőtt tárgyaltuk ezt az én kérésemre. Keresd vissza, hogy a becsült érkezési idő után hány napig van lehetőséged reklamálni. Én a helyedben megvárnám, hogy még legyen egy hétnyi laufom és akkor indítanék reklamációt.
Igazad van, a legutóbbi tracking nekem is használhatatlan volt. 15 bejegyzés Kínán belül, aztán egy hónapig semmi. Egyszer csak csönget a postás..... :-)
Jaj. Most számolom, hogy neked már közel két hónapja van úton a küldeményed. Ettől függetlenül még mindig azt mondom, hogy kicsit még legyél türelmes. Trackinged nincs?
Én még nem reklamálnék. Például pont tegnap érkezett meg az én, Kínából rendelt árum, valamivel több, mint egy hónap alatt. Ahogy az itteni öreg rókák javasolni szokták: türelem.
Március 26-án rendeltem kettő terméket két különböző eladótól Kínából. A mai napig nem érkezett meg egyik sem. Nem gondolnám, hogy az eladók a hibásak, inkább a szállítás során lehet valami gond, mert az utóbbi időben egyre nehezebben érkeznek meg a dolgok.
Viszont azért reklamálni szeretnék, de nem tudom hogyan kell, mert még soha nem volt rá szükségem. Tudna valaki segíteni ebben?
Válaszolt. Azt írja, hogy sűrű elnézésemet kéri, és hogy küldjek egy fotót a kapott termékről, amit továbbít a főnöke felé. Valamint megnyugtat, hogy nem marad a problémám megoldatlan.
Persze, mindenképpen megvárom a válaszát. Jóindulatú és udvarias ember. Gondolom, havi ezer eladása van, és benézte a csomagoláskor. Így lehet, hogy valaki meg az én termékem miatt reklamál nála.
22 eur az értéke. Ez azt jelenti, hogy ugyanannyi volna a visszapostázás ára, mint maga a termék. De lehet, hogy még drágább is.
Ha bizonyítani kell, az mi lehet, mit kérhetnek? Hülye dolog, mert én lefotózhatok egy fiókból elővett tésztaszűrőt is, lefotózom és azt mondom, hogy az volt a csomagban?