Nyitsz egy item not as described ügyet. A pénzt visszakapod és rendelsz másik eladótól egy olyat amilyet szerettél volna. Előtte írj a kínainak, és a válaszától tedd függővé a lépést.
No megjött a kínai napelem töltésvezérlő. Ám nem lehetek boldog, mert egy teljesen más típus lapult a dobozban, mint amit rendeltem. Természetesen egy jóval gagyibb. És nekem továbbra is szükségem volna az általam megrendelt típusra. Mit kell ilyenkor tennem. Segítsetek legyetek szívesek.
Nem, licitben csak annyit írtam hogy tudom combinálni és használják a total requestet. Villám ár nincs. Ami fixen mennek ott van hogy csak egy postát fizet és nincs más költség ha vesz még mást is. Mindegyikre írtam külön szállítási profilt. De mindegyiknél él ha egy adott összeghatár felett vásárol free a shipping cost. Ezek mind sablonok amik nem a termékleírásban hanem a postage and paymentnél láthatók.
Ha jól értem, akkor az aukciónál adtál meg postaköltséget, csak a leírásba beleírtad, hogy ha valaki villámáron leüti, akkor ezt átvállalod. Szerintem ez így korrekt, emiatt nem reklamálhat, hiszen ez csak egy plusz kedvezmény. Amennyiben free shipping-et jelölsz, és utólag kérnél postaköltséget, az valóban inkorrekt lenne.
Amennyiben tényleg alacsony összegről van szó, lehet hogy jobban jársz, ha ezt most inkább elengeded, pláne, ha már akkor reklamál, amikor még meg sem kapta a cuccot...
Vásárolt tőlem egy csóka sok apró értékű tételt. Alacsony ár alacsony posta, de rakok rá fél font plusz tétel költséget így az általa vásárolt tételek áránál nagyobb lett a postaköltség. Erre reklamált hogy ez neki nem jó csökkentsem. Én megírtam hogy ez ennyi mert paypal és ebay fees és postaköltség miatt van de ha átlép egy összeghatárt akkor ingyenes a posta. (ez is benne van a szállítási feltételekben és a terméklapon) Erre a következő üzenetet írta: "I am most puzzled at your reply. Your 'buy it now' is free postage, whilst items in the auction you say "I combine shipping prices for multiple items, please use the 'request total from seller'. It is not my fault if I buy at half or quarter the price.. -that is your starting price! You can't try to get more by adding a high postage price. Postage stamps are not heavy nor do they take up room. I am a pensioner and cannot afford such money. Please cancel all bids as I do not wish to deal with you at this postage price, otherwise I shall have to alert ebay as to what you are doing. "
Ezek liciten keltek el. Ami meg fix áron megy de magas ára van ott van hogy csak egy postát kell fizetni.
Neki állt fenyegetni, de mivel tudjátok hogy hendikepem van ezért nagyon nem akarok ugrálni ha nem muszáj. Be tud e támadni jogos a felháborodása vagy csak elszámolta magát és nem akar fizetni.
Köszönöm mindkettőtök segítségét. Valószínű az ebay rendszerben volt/van valami porszem, mert azóta néhány alkalommal rendesen felállt a vett áruk oldala. A terméket nem sikerült megvenni, de ez kevésbé okozott gondot. Remélem, rendbejött végleg a rendszer. Most működik egy ideje minden opció.
Szerintem az jó jel, hogy a függők sem láthatók, mert akkor nem csak ez az egy tranzakció ment "cigányútra". Valószínűleg valami rendszer-karbantartás, vagy ilyesmi lehet. Várj még egy kicsit (1-2 óra). Náluk is péntek du. van ...
Van vagy 4 ezer tranzakció mögöttem az ebayen, de így még nem jártam, s nem tudom a megoldást. Egy órával ezelőtt vásároltam egy angol cégtől, s paypal fizetéssel egyenlítettem ki a számlát. Aztán meg akartam nézni az ebay oldalamon a vásárolt termékek között, de ott az égvilágon semmi nem jelent meg. Van vagy tíz függő, úton lévő vásárlásom is, s azok sem láthatók. Megnéztem a paypalt, a kifizetett összeg nem jelent meg rajta. Ugyanígy a bankomban sincs zárolva.
Betörtek az ebay rendszerbe? Rendszerkarbantartás miatt átmenetileg akadozik a felület? Van valakinek hasonló tapasztalata? Esetleg javaslat a megoldásra?
Ahogy pedig leírták, ebay-en 60 nap a védelmi idő, PayPal-on pedig 180. Tehát a vásárlástól számítva 59 napnál többet viszont nem érdemes várni.
...ez így konkrétan nem igaz, mert ha az eBayen az estimated delivery 60-70 nap, akkor is az estimated delivery utolsó napjától számított 30 napig van vásárlói védelmed az eBaynél...
Nézd, ha ennyi vásárlásod volt már, akkor nem számítasz kezdőnek. Normál esetben úgy érdemes eljárni, hogy adsz 30-45 napot a megérkezésre a vásárlás vagy méginkább a "shipped" jelölés után, függetlenül a kiírástól. Ahogy a nevében is szerepel, ezek csak "estimated" (becsült) időpontok, és eleve intervallumot adnak meg.
Tehát, ha csak nincs nyomós indokod, akkor érdemes kivárni a fent említett időt, mindenféle reklamáció nélkül. Amikor Kínából rendel az ember, ez benne van a pakliban, kivéve ha "expedited shipping"-gel kéri. Mert akkor jogos dátumokon való lovaglás.
Ahogy pedig leírták, ebay-en 60 nap a védelmi idő, PayPal-on pedig 180. Tehát a vásárlástól számítva 59 napnál többet viszont nem érdemes várni.
52 vásárlásom volt fél év alatt, 40 megérkezett időben hibátlanul. Kettő eladót termékestől törölt az ebay, az egyiket mégis megkaptam. Még 10 van hátra, de ebből ötnél nincs írva szállítási dátum.
Szóval szerinted úgy működik a dolog, hogy megrendelem januárban a cuccot, és várok húsvétig, vagy karácsonyig hogy megjöjjön, épp ahogy gondolom, és egyszer majd kérek refundot.
Az ebay-en van vevővédelem, ha nem kapom meg a cuccost, akkor visszakapom a pénzt. De erre van egy határidő !!! Ha ezen időn túl kérem, akkor nem kapok semmit. Csak ennél az ötnél, nincs dátum!!
"Azt lesed, mikor jár le az időpont, amit megsaccolt az eladó, aztán refundot kérsz."
Ha nem akar áru és pénz nélkül maradni valaki, akkor bizony ezt csinálja. Én kifizettem, ő vállal egy- másfél hónapos határidőt a leszállításra, és visszaadja ha nem kapom meg. Mit nem értesz, mi nem tetszik neked ezen?
Ez az ebay biztonsága.
A vaterán 100%-os vagyok 356 vásárlással, de amúgy örülnék ha nem oktatnál ki, hogy hol vásároljak.
Ha az eredeti kérdésemre meg nem tudsz válaszolni, akkor minek írogatsz?
...ha nincs írva szállítási idő, akkor a fizetés napjától számítva 30 nap az estimated delivery és ezután van 30 napod, hogy az eBayen reklamálj...a PP.on a vásárlástól számítva 180 napod van erre...
Magadtól nem tudsz egy nagyjából korrekt időt saccolni a szállításra?
Nekem eddig minden megjött, amit Távol-keletről vettem, pedig nem két tétel volt. Volt, ami két hét alatt ért ide, és volt, ami két hónap alatt. Függetlenül attól nyomkövethető volt vagy nem.
De értem már. Azt lesed, mikor jár le az időpont, amit megsaccolt az eladó, aztán refundot kérsz.
Pedig a feladónak sincs a szállításra nagyobb befolyása, mint neked. Ha nincs türelmed várni, vásárolj a vaterán.
Aha, kezdem már érteni. Tehát a malájziai eladótól akkor kérhetek refundot, ha nem érkezik ide arra az időpontra a hőmérő, ami időpontot egy kínai eladó jelölt meg.
Már csak azt nem tudom, hogy melyik kínai eladó időpontját vegyem figyelembe. Amelyiktől az akkutöltőt vettem, vagy amelyiktől a napszemüveget?
Az egyik : Estimated delivery May 12, 2017 - Jun 20, 2017
a másik: Estimated delivery May 05, 2017 - May 26, 2017