Ez engem is érdekelne. Sok vevő jelezte, hogy nem tud "kosárba helyezni" több terméket, és utána fizetni.
Megoldást még nem találtam. Max annyit, hogy a terméklapra kiírtam, hogy több termék vásárlása esetén várja meg az "invoice"-t. Ez természetesen nem működik néhány "egyszerű" vevőnél, aki simán kifizeti a többszörös postaköltséget. Ilyenkor partial refundolok.
Hol tudom azt beállítani, hogy ne azonnal fizessen a vevő?
Valami miatt néhány országból ha vásárolnak, nem tud kombinált számlát kérni, mert azonnal fizetnie kell, másképp nem engedi továbblépni a rendszer. Mindig a problémázás van emiatt, és refundolnom kell a különbözetet.
ha POSTÁN MARADÓKÉNT adjátok fel, akkor lehet vastagabb, úgy tudom
ill. a külföldi leveleket nem befolyásolja.
esetleg érdemes lehet megpróbálni az 1-napos időgarancia kipipálása mellett a CSOMAGAUTOMATÁra küldést (ha van az adott településen), ami 'S'-méretű dobozzal együtt 610 Ft, ha jól emlékszem, és gyönyörűen látszik az útja, és e-mailben és sms-ben is tájékoztatást kap a címzett.
Igen, amikor elkezdődtek év végén a case nyitogatások és a visszafizetések, akkor elvették.
Az 1 napos szállítás és a 30 napos pénzvisszatérítés az már az Ebay premium service minősítés és annak a feltétele, hogy Top rated legyél. Kaptam erről emailt (többször is), hogy a termékeimnél változtassam meg 1/30-ra. Megváltoztattam, bár nem értettem miért írogatnak, aztán kiderült, tévedésből küldték el nekem azt az emailt:))
Amúgy megkaptam a premium service-t. (előnyét nem élveztem, a top rated minősítésnek sem, mert kedvezményt nem adnak a jutalékból)
Jól láttam, hogy a sorozatos refundok miatt buktad a TOP-rated Seller címedet?
Amúgy a kritériumoknál szereplő "1-napos postázás" az azt jelenti, hogy feltöltéskor is ezt az opciót kell kijelölni, vagy lehet mást is, de a fizetést követő 24 órán belül adj meg trackinget?
És nem elég az alap 14-napos pénz-visszatérítést választani, hanem a 30-naposat kell megjelölni?
Ma Ebay üzenetben érdeklődött egy vevő egy termékem után. Ő is magyar, így természetesen magyarul írtunk. Az első üzenetváltásban meggyőződtünk róla, hogy jó neki a termék. Kért, hogy módosítsam a postaköltséget, és leüti(mert eredetileg nem állítottam be külön MO.-ra történő szállítást). Visszaírtam volna neki, de az Ebay letiltotta. Szerinte az üzenet Ebay-en kívüli megegyezést tartalmaz. Ezt hogy???????!!!?!!?! Az ég világon semmi utalás nem volt a trükközésre benne, csak megírtam neki hogy sajnos olcsóbban nem megy a posta új szabályzása miatt.
Dec. 29-én adtam fel, és január 6.-án megérkezett. Nem húzok semmit, megírtam neki, hogy ha nem veszi át, akkor majd ha visszajön hozzám a csomag megkapja a pénzét.
" ALERT: Some of our applications are undergoing maintenance from approximately 10:30 PM ET, Saturday, January 21 through 6 AM ET, Sunday, January 22, 2017. We apologize for any inconvenience. "
No, ha eddig nem frissültek az e-Bayes trackingek, most pláne nem fognak :)
DE! Bízzunk benne, hogy megtalálták a mumust egy bug formájában, és azt készülnek kijavítani :D
KÉRDÉS (előre is köszi): Feedback adásánál létező 60napos időszak az mikortól számítódik: - az akció lejártától; - a vevő általi fizetéstől; - vagy a postázás dátumától?
(az ebayn a számomra ködös "transaction" szót olvastam, ami nekem etikailag a kifizetett adásvételt jelentené, mert addig csak stoppolás az egész, más elől elhappolás)
ÉS, ha e-bayn visszanézed a trackinget, akkor legalább annyi látszik, hogy beérkezett az országba, vagy úgy kapta meg, hogy még ennyire sem frissült le a tracking?
Mert, ha úgy frissült le, hogy gyakorlatilag a trackingből még mindig csak annyi látszik, hogy: "ORIGIN POST IS PREPARING SHIPMENT" , de ugyan akkor már réges régen szkennelve van, plusz mostanság már kézbesítve is, akkor az nem nyugtat meg :)