Rá vagytok kattanva erre az értékelés témára. Most örülök, hogy nem értékeltem előre a vevőt.
Vevő nyitott egy ügyet az ebayen, hogy nem érkezett meg a cucc. Írtam neki, ne aggódjon, az év vége miatt csúszások vannak, meg fogja kapni, nyugi. Már 1x vásárolt tőlem, és nem volt gond.
Pár nap múlva nyit egy ügyet a Paypalon(!), értelemszerűen az ebay ügy automatikusan bezárult. Nem értettem miért.
Leírtam neki ott is ugyanazt. Tegnap megérkezett a csomag amit át is vett. Ma reggel fogadott az email a Paypaltól, hogy a vevő claimmá alakította az ügyet, bevonta az ügyfélszolgálatot , hogy döntsenek.
Gondolom nem kell leírnom mi lesz a vége, a paypalon a trackingra kattintva az usps közvetlen oldala jön be, ahol ugye nem mutat semmit a nyomkövető. Eddigi ebeayes pályafutásom alatt ilyen szemét gusztustalan emberrel még nem találkoztam. Értékelni fogom utólag... de a szöveg az nem pozitív hangvételű lesz. Patthelyzet.
"Nem értékelek előre soha mivel nem a fizetést értékelem hanem magát a tranzakciót."
Gondolom, akkor nem is fogod sosem értékelni a vevőt, ha ő nem értékel először téged. De akkor ez olyan, mintha bemész egy boltba vásárolsz, majd Te mint vásárló megköszönnöd a kiszolgálást és csak ez után mond valamit az eladó is. Ez IRL elég modortalan lenne ahogy online is! :)
Bocs ha idegesítő voltam. Köszönöm az eddigi segítségedet. Nem egyszerű számomra kevés angol tudással mi a következő helyes lépés.Hagyom ezt a 4ezer forintot. Vesztettem. Üdv.
Szerinted a Close this return gombra rányomhatok? Akkor vajon mi történik? Áll a folyamat,amit ebből értek,hogy várja a kínai hogy vissza küldjem a kártyát.
Az USÁ-ban mennyi idő általában a kiszállítás és kézbesítés, miután beérkezett hozzájuk a cucc? Mert már 4-5 napja "IN TRANSIT" státusza van az usps riportban.
Értem én, de pozitívon kívűl úgysem tudsz neki mást adni mint eladó, innentől nem sok értelme van ennek, ahogy annak sem, hogy a pozitív mellé esetleg beírsz valami kritikát, mivel azt a kutya se olvassa el.
USA dec1-6 közti küldeményeim úgy tűnik, végképp elvesztek...már a harmadik refundom van ennyi idő alatt :(
Send the item backThe seller is responsible for return shipping charges. Contact the seller for a return shipping label. If they can't provide one, you can purchase a label, and we'll ask the seller to reimburse you.Already sent it back?It's important to let the seller know the item's in the mail and when they can expect it. Just mark the item as sent.
Seller return information
Address
白云区三元里大道北1106号建南大厦402房
广州市 广东省 510400
Mark as shippedContact SellerClose this returnYour photos
Kis segítség kéne az USA csomagos ügyemmel kapcsolatban.
A vevő 12.-én átvette a csomagot az Ebayes USPS nyomkövető szerint. Azóta 2 levelet írtam a vevőnek hogy zárja be a 10.-én nyitott case-t mivel megkapta a csomagot, de sehol semmi, válaszra se méltat.
Most lett egy olyan választási lehetőségem a case-nél hogy: "Ask us to step in and help"
Mit kéne tennem? Várjak hogy a vevő lezárja a case-t, vagy lépjek tovább, és kérjem az ebay segítségét?
Na most érkezett el az idő, hogy életemben először nem jól működő motyót kaptam.
Német eladó, Orosz névvel, 5537 feedback 99,9%pozitív.
A cucc ára 288 Euro volt.
Most nyitom a case-t, kíváncsi leszek a visszaküldésre, hogy rá is vonatkozik e a címke vagy majd azt mondja küldhetem vissza saját költségemre. (?)
Amúgy van még ugyanebből a termékből neki és nekem inkább a termékre van szükségem mint a pénzre így azt se vágom akkor mi van ha felajánlja a cserét. (?)
Hát én ezt k*rvára nem értem. Korábban szó volt róla, hogy van, aki 21 napos várakozás után fér hozzá pénzhez, van aki azonnal. Nekem eddig mindig 21 napos várakozás volt, a legutóbb 2 eladás után azonnal hozzáférhető volt a pénz, most megint volt eladás, most meg megint 21 nap....