Szerintem az ékezetes magyar írás eléggé alap dolog, kb a 80-as évek óta. Magyarul arra nem méltatod a többieket, hogy ékezettel írj, mert akkor át kell kapcsolnod...
Értem.
Amúgy kicsit túllihegted a helyzetet, arról van szó, hogy az illető visszaküldje-e a tévesen kapott árut, vagy inkább kerülje el a visszaküldéses tortúrát.
Arra nem reagáltál.
Arra sem, hogy eddig mik a visszaküldési tapasztalatok.
1. a magyar nyelvu billentyuzet nem feltetele a magyar kiosztas hasznalatanak
2. en itthon magyar bill-t (netbook, sok eves, csere nem is erne meg) angolra kapcsolva gepelek, egyreszt mert amikor en kezdtem akkor az emailekben is maceras volt ekezeteket kuldeni, masreszt meg mert az ekezetes karakterek pont a programozasban leggyakrabban szukseges jelekre telepszenek ra (=-;[]'"), es tovabbi fontosakat meg eltesznek lab (kez) alol ( &@()<>#!^| stb.)
3. szerencsere en nem csak kerdezni szoktam, es aki meg nem hajlando elolvasni a valaszom, az igy jart...
Konkretan
0., azaz legfontosabb: az en kornyezetemben rohadt ciki am, hogy ha valaki nem tud etikailag is elfogadhato korrekt valaszt adni, akkor eltereli a temat egy olyanra, ahol csaloka modon vitapartnere fole helyezve lathatja magat... tudod felenk ez a KO megkapasaval egyenerteku.
Igen, átkapcsolhatnám mert csak lassabban írok, de előre tudom hogy baromira nem attól függ hogy elolvasod-e, a tartalom alapján fogod valójában eldönteni, hogy elolvastad és reagálsz, vagy nem (tippem hogy az ékezettelenségre hivatkozva nem fogsz).
Tud valaki segíteni abban, hogy ha mint eladó kaptam negatív értékelést és nem jogosan vissza lehet vonatni az ebayal?
Eladtam egy táskát, melynek a méretei fel voltak tüntetve a terméklapon, de a vevő azt írta az értékelésben, hogy kicsi a táska és erre fel kellett volna hívnom a figyelmét.
Ugyan elég nehezemre esik ékezetek nélküli gügyögésedet olvasni,de maga ez a tény számomra felvet egy kérdést: mennyire érthetsz az ebay-hez, ha egy magyar nyelvű billentyűzetet beszerezése meghaladta eddigi lehetőségeidet?
Vitanak nincs sok helye. Nem valaszoltal a kerdesemre, hogy szerinted mi az akadalya, hogy tisztesseges legyen az uzlet.
Es igen volt tobb visszakuldesem. Minden esetben ugy zajlott le, hogy a tranzakcio nem roviditett meg senkit. Volt, hogy en hibaztam, volt, hogy az uzletfel.
De ehhez az kell, hogy hiba eseten ne sunnyogjanak a felek, amit mindket fel elvar a masiktol a tranzakcio folyaman. Fenntartom a velemenyemet, hogy nem tisztesseges, ha az elado nem tud rola, hogy rossz termeket kuldott, mivel igy o rovidult meg. Ne feledjuk, lehet, hogy nem o csomagolta es postazta, hanem egy alkalmazott. Az ar igazan mellekes. A kerdezo ugy tette fel a kerdest, ami alapjan velhetoen csak megerositest keres, hogy valoban elsumakolhatja-e a doldot. Vagy csak dicsekedni akart. Ez pedig nem helyes, mert a kettos merce alkalmazasa alapbol kiuti a legtobb embernel a biztositekot. Egy tisztesseges tranzakcioban mindket felnek elegedettnek kell lennie.
Amennyiben baratunk szol, hogy baj van mert rossz termek kerult hozza, az el fog inditani egy parbeszedet, ami megoldashoz vezet. Az tuti, hog rafazni nem fog, mert nem o hibazott.
Ebben az esetben lelkiismereti kerdesrol van szo, mivel az elado nem tud (meg) a hibarol.
Varom valaszod, hogy hol az akadalya egy normalis parbeszed meginditasanak, bar a hozzaszolasaid elegge egyertelmuve tettek mostanra.
Azt tudom... még nem telt el 60 nap, még 30 se (márc. 18-i rendelés). Annyi, hogy "This listing was removed by eBay." Sőt, az eladó egy kivéltelével összes listingje removed... 11685/98.8% positive. Nem értem...
Halvany seged fogalma sincs senkinek, hogy mi tortenne, mert az elado nem is tud rola. A hibat o vetette. Ha jot akar, akkor segiteni fog a megoldasban. Fogadok, ha egy 100 dollarral olcsobb modell erkezett volna, akkor egy teljesen mas tortenettel szembesulnenk. Holott ugyanugy kellene eljarni midket esetben.
Akku: fura egyébként, hogy rendben ideért Amerikából (Kínából), erre a Magyar Posta ahelyett hogy kivinné a címzettnek, visszaküldi, hadd tegye meg az utat még egyszer..
Sziasztok! Kis segítségre lenne szükségem. Ebayről rendeltem egy terméket USA-ból de helyette egy tök más érkezett, annyi volt mindössze a hasonlóság, hogy mindkettő effektpedál, de lényegében teljesen más a kettő. Annyiban nem zavar a dolog, hogy amit küldtek az egy 100$-ral drágább cucc, így ha ár alatt el is adom, akkor is pénzemnél vagyok. Ettől függetlenül gondoltam, hogy írok nekik, mert mégiscsak volt nekem gyerekszobám, meg aztán nehogy a végén még én kapjak negatív FB-t. Szóval a kérdésem úgy szólna, hogy kötelezhet-e az eladó, hogy visszaküldjem a terméket, vagy utaljam át a különbözetet, illetve én élhetek-e olyan követeléssel, hogy ő küldje el azt amit én rendeltem? Előre is köszönöm a hozzászólásokat!
Erről nem tudok, és a szállítás mindkét esetben - és mindkét irányban - rendben le is zajlott. Mindkét akkus csomagot egyértelműen a magyar vámhivatal fordította vissza.
Lassan egy éve nem szállítanak akkukat, elemeket egyes posták, mert veszélyesnek tartják. Időnként csak egyesek, időnként egyik sem szállít. A csomagokat röntgenezik és visszaküldik a feladónak. Jelentősen lelassult emiatt a szállítás.