Ausztráliából sokszor nehéz európaiként vásárolni (így van ez pl. Kanadával is meg az USA-val) - legtöbbször nem is küldenek Európában, de ha Neked a kérés után jött a letiltás, akkor lehet, hogy berágott rád ... Mondjuk akkor sem értem miért tiltotta le szinte egész Európát :(
szia. Ha a csomag nem érkezik meg, de ennak ellenére mindennel elégedett vagyok, mindig pozitív értékelést szoktam nekik adni. Sokszor látom, hogy egymás között is ezt adják ilyen esetben.
A pozitív értékelés szöveg részébe be szoktam írni, hogy az eladó visszaküldte a vételárat, a csomag elveszáse miatt. A semlegest nem szeretik, Én már egyszer megtapasztaltam.....
sziasztok.A kérdésem a kóvetkezö.Eladtam egy elemet,de a ,not received,.nél van az ōsszeg,tehát még nem fizette ki.Úgye jól értelmeztem?Ilyenkor mi a teendő?Máskor egyből a Pay-on volt a vételár.Valaki segítsen.
Igen, én is szimpatikusnak láttam őket, ezért nem kerestem meg az itt látott cuccot az eBay-en. Csak pech, hogy ez a darab hibás. A kapacitásig még nem jutottam el, mert egyszerűen nincs kimenó feszültség, pedig 2 usb aljazat is van. Amellett nincs semmiféle leírás, azt sem tudom, mit jelentenek a ledek.
Vmit félreértesz: a DX nem piactér = ők az eladók, a reklamációs rendszerük pedig éppenhogy jól kiépített!
Bejelentkezel, felső menüben ott a My account alatt a My orders, kiválasztod a megrendelésed, majd ott az RMA gomb, ami alatt részletesen leírják, mi a teendő.
(Kínából mindig fenntartással szabad akkut venni, mert jellemzően szívbaj nélkül megszorozzák a kapacitást egy tetszőlegesen kiválasztott számmal... DX-en pont az a jó, hogy lehet (sőt: bátorítják ezt hűségpontok osztogatásával) írni beszámolót egy vásárlás után, ahol a rossz vélemények is bekerülnek, ezért nagyjából ki lehet szűrni, mivel nem szabad foglalkozni)
kb. 100 ebayes vásárláson vagyok túl, és most először eltűnt egy csomagom. :-(
Norvégiából jött volna, de egy hónap alatt nem ért ide; az eladó még egy hét türelmet kért, azt megadtam, de azóta sem érkezett meg. (Furta, hogy tracking nr. nélkül küldte).
Az ebay visszatérítette a pénzt, úgyhogy nem ért kár.
A kérdésem: milyen értékelést illik ilyenkor adni ? Semlegesre gondoltam, de 100%-os eddig az eladó, nincs se negája, se semlegese, nem akarom ezt elrontani.
Ez nem eBay, hanem DX esemény, de hátha ismeritek a dórgést. Míg az eBay-en fóleg csak pár dolláros aprósàgokat vettem és sohasem volt komoly baj, de most megbolondultam. Vettem a DX-től egy 13 800 mAh-s napelemes akkupackot 30$-ért. Richtig hibás. De a DX-nél nem látom a jól kiépített rekamációs, visszaküldési, vsszafizetési rendszert. Még az eladó címét is csak cimkeleáztatásal tudtam előásni.
Az értesítő levél visszfordításával írtam egy reklamáló eailt.
Szerintem felesleges összeesküvés-elméletet gyártani erre az esetre. Talán a kérésed zavarta - vannak országok, ahol nem triviális a vámot, adókat elbliccelni - , de lehet, kevésnek találta a vásárlásaid számát, vagy túl frissnek a regisztrációdat. Meg sok egyéb oka lehet. Jogában áll.
Te meg keress másutt ilyen terméket.
Számolj úgy a továbbiaknál, hogy van szállítási költség (pl.40$), ha nem akarod azt is megúszni, van Áfa és esetleg vám, és akkor rendelj, ha így is megéri.
Viszont, gondoltam a vám esetleges elkerülése végett (Mivel a béremet így is 34%-nyi adók terhelik !) megkérdezem az eladót, hogy a csomagolásra hajlandó-e ráírni, hogy 20 USD az érték (nem pedig 100).
Továbbá, hogy van-e regisztrált szállítás és az mennyi.
Ide szállítás volt: FREE, meg expressz (40 AU$)
Erre nézem másnap az óra weblapját és amint ti is látjátok, le lett tiltva az egész ország az eladónál !!!???
Válasz azóta sem érkezett.
Az eszem megáll !
Mi ez ?
Itt ez az óra 38000.-, még ÁFÁ-val együtt is kijövök 27000.-ból, ha jól számolom.
Persze, ha a free shipping nem akad meg valaki kezében valahol...
És még annyi hogy kinti címre küldték első körben,és nem tudom mi volt célállomás rajta.postacímemről visszaigazoló e-mailt csak első körben küldtek..nem vágom ennek menetét+ vámot is megfizettem a vásárlásnál egyből..
e-bay-en rendeletem usa-ból telefont.következőt nem értem.st.louisból elindult 27-én és 30án Erlanger-ben elkezdődött a vámolása..vajon miért?
A ups azon a tarckingen csak ott látja és ráadásul ezzel a számmal itthoni ügyintéző azt mondta csak amerikán belül mozgott a csomagom..kezdjek el aggódni?vagy mivel vámolás cimkézés alatt van ott egy pár napot az eltart?kicsit nyugtalanít az itthoni ups diszpécser nem tudott segíteni ebben nekem.
Nem teljesen világos (leginkább semennyire...), hogy hogyan tudnék a német vagy az amerikai eBay-en nemzetközi aukciót indítani? A kötelező 10 darab minősítésen már túl vagyok.
A német eBay-en olvastam fordítóval olyant, hogy meg kell adni az egyes országokba a postaköltséget meg valahol be kell jelölni
Ha jól értelmeztem, akkor az alábbi oldalon a 'Sichtbarkeit von Angeboten auf englischsprachigen eBay-Websites verbessern' cím alatt írnak erről:
A kérdés, hogy a feltöltéskor hol érem el az Internationale Sichtbarkeit checkbox-ot?
Illetve a másik kérdés, hogy melyiken érdemes indítani a kettő közül (amerikai vagy német), ha alapvetően Európát célzom? (Könnyebben boldogulnék angol nyelvű felületen.) Az angoltól viszont amiatt idegenkedem, mert onnan nem valószínű vásárlás. (Valószínű a vásárlás Olasz-, esetleg Franciaországból, másodsorban Németországból, Ausztriából illetve a környező országokból.)
Kedves Mindenki! Több éve vásárolok az eBay-n. PayPallal fizetek, idáig, mint magánember. Most szeretnék eladni a régi felhasználó nevemmel. Céges Paypal regisztrációt szeretnék hozzárendelni meglévő eBay-s felhasználónevemhez. Lehetséges ez? Köszönettel:mutargy