Tudtok olyan szerelőt, aki sikeresen felújít kopott ecotec motorokat? Érzelmileg kötődik a család a járgányhoz, de sajnos végét járja a motor. Bődületes olajfogyasztás, stb.
következő problémában kérem a segítségetek: Van egy 1.6os ecotec 2000 évjárat x xel motor. Tempótól és fordulatszámtól független erősen rángatni kezdett, lambdaszonda most volt cserélve benne. Gyertyák cirka 500-1000 kmel ezelött voltak cserélve. Ennyiből lehet tudni mi a baj? Vagy szerelőhöz javasolt vinni? Előre köszönöm A választ.
A mai napon olyan hibára lettem figyelmes, hogy ha bekapcsoljuk a világítást (vagy csak a helyzetjelzőt) a kilométer állást mutató LCD háttérfénye nem csak lecsökken, hanem teljesen elsötétül. Találkozott már valaki hasonlóval?
sziasztok. 1.6 16v f astra 24-es hibakodot jelez,ami sebességérzékelő hibáját jelzi. ezért keresek km orát,de nem tudom mi az eredetinek a w xxxx szám,mert már régebben cseréltem orát,de nem jegyeztem ezt fel. ha van itt valakinek ilyen astra,irja meg mi az eredeti w szám. kőszi
G Astra: minden előjel nélkül, 500 métert követően a vízhőmérséklet 100 fokra emelkedett, a hűtő ventilátor is elindult. Érdekesség, hogy a termosztátot követő gumicső nem volt meleg. Szerelő - termosztát csere - nem javult - vízpumpa csere, egybekötve vezérléssel - nem javult - termosztát előtti jeladó csere - nem javult - hűtő ki ellenőrizve - hiba nem szűnt meg. Nincs hibakód.
A kiegyenlítőben nem változik a vízszint, nincs benne buborékolás, a kipufogó sem köhögi a gőzt. A motor egyenletesen jár a szerelő azt mondja lehet, hogy hengerfejes.
Amennyiben valaki tudna ötletet adni nagyon megköszönném.
Egy olyan problémával fordulok most hozzátok ami nagyon kiborít:
van egy 2004-es Opel Astra G 66kw-os Z16XEP a jármű.
Melegen menet közben van hogy fogja magát és egyszerűen LEÁLL. Utána már csak tekeri az önindító de nem indul.
Üzemanyag van, és mindegyik injektor okés, megnéztük a sugárképeket, illetve amikor nem indult, kis fék tisztító befújással sem akart megindulni a motor.
Trafó sor lett rápróbálva, de nem oldotta a problémát.
Diag géppel, néztem a tényleges értékeket indítózás közben, és a motor fordulat jel is megvan mert amikor nem indul be és tekerem az önindítóval, kiírja hogy 200-300rpm.
A lényeg: semmi hibakód, csak annyi hogy beírja a 4 injektorra, meg lambda szondára meg még 5 másik dologra hogy funkció zavar. ( Nem szakadás, zárlat, hanem csak hogy funkció zavar )
Én ezt annak tudom be, hogy meghülyül az ECU amikor leáll a jármű.
Ha hagyjuk kihűlni az autót, és törlöm a hibakódokat, akkor volt hogy beindult, ment 2 napig, el is vitték, 3 nap járás után megint elkezdte.
Kompressziómérés és veszteségmérés megtörtént, ott minden Ok, mind a 4 henger 12 bar stb.
Valaki tud valamilyen hülye típushibáját ezeknek a járgányoknak?
Felvettem Rascalal a kapcsolatot és a lambda szonda volt neki a rossz,Ő kicseréltette egy bosch-ra és azóta hibátlanúl müködik az autója.Én is elmegyek az egyik bontóba és egy használtal kipróbálom,amennyiben jó lesz az autó veszek bele egy bosch-t ami jelenleg 27000 körül mozog.Remélem tudtam segíteni.
Szia!Jelenleg én is ezzel aa hibával küszködök trafósort már cseréltem sajna..:(a szerelő 95 % ban arra esküdött de nem..esetleg te már túlvagy ezen a problémán?
Az autó rángatott, trafócsere után jött az EGR szelep, amely megtisztítás után kb. 3/4 évet szépen elment, majd jött újabb tisztítás, kb. 1/2 évig megint jó volt az autó, most újból rángat. Levakítottuk, de sajnos nem jött be a dolog, mert a rángatás most megint előjött.
Véleménytek szerint vegyek új EGR szelepet, vagy használtat, esetleg tisztítsam meg megint, és imádkozzak, hogy bírja valameddig?
Nemtudom menyire aktuális a válaszom de nekemis igy kezdte rángatot igaz a motor chekincs lámpa nemvillantki a gyertyánál olajt találtam mikor megnéztem mostvan szerelönél ugynézki szelepszár szimeringes a motortérbe jut az olaj ezért nemtud a benzin kellö hatásfokal égni éz ezért rángat.Azttudom javasolni minél elöb nézesdmeg esetleg nézdmeg a gyertyáknál nincse olaj a hengerben.
Két használtautó közt kell döntenem vásárlás előt.Astra f 1.6 16v(101le),és Vectra b 1.8 (116le).Abban kérném a seítségeteket ill tapasztalatotokat,hogy mennyivel nagyobb fenntartási költségei az 1.8-asnak?Fogyaszt-e sokkal többet az 1.8-as?Esetleg melyik szerízigényesebb?Az 1.8-as is eszi az olajat?
Hibajelenség: Bemelegedett motor alacsony fordulatnál, váltásnál rángat, ill. motorfékezésnél a sárga motorlámpa kigyullad, esetenként (váltás közben) a motor leáll. Menet közben ha leveszem gyújtásról majd vissza, a lámpa kb. 10mp múlva kialszik. Következő motorféknél újra kigyullad. Ha a motor nem áll le, alapjáraton érezhetően egyenetlenül jár. Leállítva majd újraindítva mint ha mi sem történ volna. Ez a jelenség azért kellemetlen vagy inkább különösen balesetveszélyes, mert a minap kanyarodáskor leállt a motor (közben váltottam) és kis híján elütöttem egy kerékpárost, ugyanis értelemszerűen a szervó is elmegy, a kormány nagyon elnehezül... Megköszönném az építő jellegű hozzászólásokat!
Még annyi, a meleg motort újraindítva előfordul, h. pár másodpercre 2.5-ig is felpörög, kuplunggal fojtva gyorsan leesik a fordulat és úgy is marad.
minden astrában van ilyen jelado. km orában van benne,tekerd ki a spirált és már nem is megy ugy ahogy kéne. ez saját tapasztalt. talán alapjárati motor probléma lesz
tudna valaki segiteni angel eyes bekotesi tanacsokkal. Opel astra f 97 es evjarat. Az eredeti fenyszorokkal ugye nem talalnak. Nem lehet osszecsatlakoztatni oket. esetleg ha tudnatok par tippet adni a temaban...
Sziasztok!Problémám a következő lenne:van egy 99-es g astám 1.6 16v ecotec.Olyan a hibajelenség,hogy amikor egy bizonyos tempót tartanák,pl80 90 vagy akár száz elkezd rángatni mint amiből ki akar fogyni a benyó!Ha gyorsítok semmi baja megy mint állat,csak ha egy tempón közlekedek akkor rángat!Nagyon idegesítő,hogy nem tudsz kényelmesen utazni!Remélem tudtok valami okosat erre a hibára!Köszönöm előre is!
Sziasztok!
Ha alkatrész problémátok akad esetleg, akkor várom a rendeléseket alkatrész ügyben.
20-35 % kedvezményt tudok nyújtani.
Budapest és Pest megyeieknek kiszállítom, a többi megye postai utánvétellel tudja megkapni a motyót.
Esetleg ha Valakit érdekel, bontott fődarabokra is kedvező árat tudok adni! (motor, váltó stb...)
Fontos!!!!
Az ajánlatkéréshez kellenek az alábbiak, mert anélkül nem tudok rákeresni az alkatrészekre!
Évjárat
Motorkód vagy motorszám
Alvázszám
benzin vagy diesel
köbcenti
lóerő
kilowatt
kivitel (pl:ferdehátú, lépcsőshátú, kombi stb..)
Ajánlatkéréseket a larry111@citromail.hu mail címre várom.
sziasztok. van egy garnitura eladó 13' -as acél felni nyári gumival. Gyári opel acél felni, astrán voltak, a gumik kábé 40%-ak. A gumi valószinu csere, ha csak valaki nem akar még egy kicsit vandálkodni velük. Az ár 15000 Ft. (kompletten a 4 darab felni+gumi) érdeklödni: delonge1@gmail.com
Szevasztok!Iszonyú nagy bajom van,remélem,tud rajtam segíteni valaki.96-os 1,6/16v ecotec(x16xel)motoros Astrám van.A hibajelenség a következő.A motor indítása után 10 másodpercel elkezd dadogni,átmegy háromhengeresbe.Csak a négyes henger nem megy.Erő eltünik belőle,csak nagyobb fordulaton jön elő.Két hónapja csinálja a műsort,ezalatt az idő alatt cseréltek trafót(bontottra),gyertyakábeleket,lambdaszondát,EGR-szelepet,gyertyákat és a négyes hengernél hidrotőkéket is.5 hónapja ujjították fel a hengerfejet,szelepeket becsiszolták,szimmeringeket cserélték.A végnyomás mind a négy hengernél penge.Olajat nem eszi,olajnyomást is jó,mechanikus órával megmérték.Injektort és ac-pumpát még nem cseréltek,főleg azért,mert unom már kidobálni a lóvét az ablakon,ha nem lesz jó.Válaszaitokat előre is köszönöm!
Nekem -nem Opel volt - akkor kezdte enni, mikor a 10 e km után illő lett az olajcsere, új olaj 8-9000-ig semmi, majd ismét. Állítólag Opel eszi, jobban pályán, sok szakirodalom szerint 1000km/1l - kész, passz. Semmit sem tennék vele.
Valaki kérdezte, a vezérműszíjon nem lehet spórolni -megvétel használtan vagy 80 k km... Jók az Opelek szerintem. lelkük van, nem széttaposni.