Keresés

Részletes keresés

357 Dömötör Creative Commons License 1,5 órája 0 0 190777

Hááát ölég varnyú szegénykém!  :-)))

Előzmény: Remete13 (190776)
Remete13 Creative Commons License 3 órája 0 0 190776

Gyuri barátom gyüjteményéből, kettő régi kép. Az első '971-es.Téli öröm motorozás után.

 Ez a gép un.fellelt állapotban.

Zoli_t5H Creative Commons License 8 órája 0 0 190775

Auuu, fiatal barátom, van izlésed. :-)

 

Előzmény: petrol pet (190774)
petrol pet Creative Commons License 8 órája 0 0 190774

cbx Creative Commons License 8 órája 0 0 190773

:))

Előzmény: kamutka (190769)
Bikertibor Creative Commons License 12 órája 0 0 190772

Pentek! Igaz mar del van en meg most ebredtem.Elnezest,hogy nem sokat reagaltam a heten,a tulorak teljesen padlora tettek. Nincs mit csinalni ez van ezt kell szeretni,majd augusztusban leallaskor jol fog esni a piheno. :)))) Remelem majd iszunk egyutt valamit B.Kereszturon.

Zoli_t5H Creative Commons License 12 órája 0 0 190771

Ezt még nem hallottam, de jó. :-)))

 

Előzmény: kamutka (190769)
kamutka Creative Commons License 12 órája 0 0 190770

Frundzi köszönöm a telefonszámot. Beszéltem a komával,ha pesten járok elmegyek hozzá.

kamutka Creative Commons License 12 órája 0 1 190769

Imbolygó tejbolygó. :)

Előzmény: Zoli_t5H (190768)
Zoli_t5H Creative Commons License 16 órája 0 0 190768

Na, ennek is benne van a bugi a lábá... akarom mondani, cickóiban. :-))

 

Előzmény: BUSZNYI (190765)
kakukkjoe Creative Commons License 16 órája 0 0 190767

Teljesítmény függő. Én gázt használok, de bizonyos okok miatt nem akartam leírni.

 

Régen mikor még nem volt UH mosóm, meg nem voltak olyan szerek mint most, trisós vízben "főztük" a karbikat. Kb. 70°C-os vízben (mikor gyöngyözik) aztán fogkefés sika. Ezt ugye hallotta at okoska félfülről(csk annyit hogy trisós vízben főzni), aki úgy gondolta, na majd Ő megoldja, és zubogva forralta órákig. Végeredmény nem ugyan az lett.

 

Azóta óvatos vagyok ezekkel a dolgokkal, mert valaki csak felületesen olvas, és képes megolvasztani még az alut is.

Előzmény: csepcsanyi (190751)
kakukkjoe Creative Commons License 17 órája 0 0 190766

"Alapesetben belülről tolod kifelé ütközésig, a zegerig, hézagolóig. "

 

Az itt csak egy rossz becsípődés. Sajnos Magyar motorhoz még nem láttam, gyári javítási utasítást. Gondolom nem is volt. 

 

Úgy is jó, ha belülről tolod kifelé (bár én inkább kintről befelé :-), de akkor sem kell előre hézagolni. Utólag kell mérni a csapágy és zéger közti távot, és annyit bepakolni. Pannóniának ennyi előnye van a danuviával szemben, hogy nem kell előre cseszkődni, és ha még sem tuti , lehet újból széthúzni a blokkot. :-(

 

Előzmény: csepcsanyi (190750)
BUSZNYI Creative Commons License 17 órája 0 0 190765

Előzmény: p21-feri-tb2 (190761)
csepcsanyi Creative Commons License 17 órája 0 0 190764

Eddig úgy néz ki, én megyek. Remélem, nem jön közbe semmi. Nekem hazai pálya lenne.

Előzmény: Csillagnyee (190760)
star61 Creative Commons License 18 órája 0 0 190763

Én! 

Előzmény: Csillagnyee (190760)
star61 Creative Commons License 18 órája 0 0 190762

Viszont a főtengelyre meg rá lehet dobálni a csapágyakat. Sokkal lazább az illesztése, mint a Danuviának. Volt szerencsém egy új főtengelyhez is, az is olyan volt. 

Előzmény: Zoli_t5H (190756)
p21-feri-tb2 Creative Commons License 19 órája 0 0 190761

PÉNTEK!!!!!!!!!!!

Csillagnyee Creative Commons License 25 órája 0 0 190760

Szelestére ki menne?

Még ebben a számban is énekelnek róla! :))
https://www.youtube.com/watch?v=kg0OhSYuvdg

cbx Creative Commons License 27 órája 0 0 190759

Majd kerülöm a 2 megapixeles Nokiát :)

Előzmény: cbx (190758)
cbx Creative Commons License 27 órája 0 0 190758

Majd fotózok minden mozzanatot.Biztos vagyok benne,hogy sikerülni fog.

Előzmény: csepcsanyi (190747)
csepcsanyi Creative Commons License 27 órája 0 0 190757

Akkor én szerencsés vagyok, a P10-esemben is olyan stabilan állnak a csapágyak, mint a gerely. Halálra kellett melegíteni-hűteni szereléskor.

Előzmény: Zoli_t5H (190756)
Zoli_t5H Creative Commons License 1 napja 0 0 190756

Nekem is van olyanom, de sajna nem ez az általános. A többségnek annyira ki vannak verve a csapágyfészkek (föleg a fôtengely gyújtás oldalán), hogy nem azzal kell küzdeni, hogy bemenjen a csapágy, hanem, hogy ne essen ki.

 

 

Előzmény: csepcsanyi (190755)
csepcsanyi Creative Commons License 1 napja 0 0 190755

Ebben modjuk igazad van! :-) Azért szerencsére van kivétel, a TLF, amit csinálgatok, olyan csapágyhelyekkel rendelkezik, hogy be kellett tenni a sutőbe 160 fokra blokkfeleket, csapágyakat a fagyasztóba, csak így ment be könnyedén. Szerencsére az eredeti csapágyak voltak még benne, és én szereltem elsőként, így marad is a jó állapot! :-)

Előzmény: Zoli_t5H (190752)
357 Dömötör Creative Commons License 1 napja 0 0 190754

A 70-es évek második felétől a Simsonnál sokkal lazább illesztéseket használtak mint korábban. Lehet, hogy akkorra az alumínium szilárdságát is tudták már javítani, ezért lehetett.

Előzmény: kakukkjoe (190749)
357 Dömötör Creative Commons License 1 napja 0 0 190753

:-)))))))

Megnyugodtam, ezek szerint ilyen jó csapágyhely csak a Danuviánál létezik! Nálam tényleg az volt!

Előzmény: Zoli_t5H (190752)
Zoli_t5H Creative Commons License 1 napja 0 0 190752

Akkor gond egy szál se, mert a "nagyon-nagyon jó csapágyhely" és a Pannónia kizárják egymást. :-)))

 

Előzmény: csepcsanyi (190751)
csepcsanyi Creative Commons License 1 napja 0 0 190751

Ja és nagyon-nagyon jó csapágyhelyeknél nekem nem szokott elég lenni a hőlégfúvó. 

Előzmény: kakukkjoe (190749)
csepcsanyi Creative Commons License 1 napja 0 0 190750

Ez így jól hangzik, de Pannóniánál nem biztos, hogy sikerül pontosan a helyére tolni, ha koppig megy, nem biztos, hogy jó lesz. Alapesetben belülről tolod kifelé ütközésig, a zegerig, hézagolóig. 

Előzmény: kakukkjoe (190749)
kakukkjoe Creative Commons License 1 napja 0 0 190749

Van gyárilag is ilyen kihúzó szerkezet, ami a csapágyhoronyba kapaszkodik. 

Simsonba, MZ-be eredetileg így kell berakni a jobb oldali csapágyat. Sütő tüskén csapágy belső gyűrűjét melegíted, blokkot csapágy körül hőlégfúvóval melegíted (ilyenkor főtengely csonkra rádugok egy nagy MTZ csapszeget, és közepébe befújok kis fagyisprét mert már ilyen is van), és ha minden jól sikerül, és elégy gyors vagy, kézzel be lehet tolni a csapágyat.

 

https://www.youtube.com/watch?v=gwUJSuSfQew

 

Kb. 24 percnél. Mivel blokk a helyén, így nem lehet rezsóra rakni, azért kell a hőlégfúvó.

Előzmény: csepcsanyi (190747)
csepcsanyi Creative Commons License 1 napja 0 0 190748

Részvétem... Nálunk nem volt semmi, még motoroztam is tegnap, próbálgatom a Danuviát a cserés blokkal, eddig minden ok., csak erős motorsírása van. Pedig vadi új benne a primer hajtás. Viszont az újszerű eredeti főtengely kellemesen vibráció mentes. Viszont kellemetlenül nyomatéktalan... Még jó, hogy errefelé nincsenek emelkedők.

Előzmény: Kaboca72 (190723)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!