A Danuvia gyártmányok barátainak legnagyobb és legrégebbi netes találkahelye, legyen az motor, óra, kitűző vagy lakat :)
Tanácsok, túrák, börzehírek, csevegő, alkatrészek, pénteki csajok...
Ez lett a korábban említett D-Csepelből,nagyon szeretek hóban motorozni,ezért alkottam meg ezt a hóláncos figurát,egy amerikai újságból kopintottam. Úgy ment fel a Nagykevélyre,mint nyáron normál körülmények között.De,mivel sima kerítésdróttal fűztem össze a láncdarabkákat,lefelé az egész leszakadt,hát volt mutatvány onnan hazajönni,azóta is ott rozsdásodik az erdőben a nagy munkával elkészített hóláncom.A második ilyen kerekem a mai napig meg van,csak kereket kell cserélnem a motoron.Ez egy egyszerű kútlánc,amit körbetekertem a felnin.
Nekem nincs magas ülésem sajnos. De nem kell különösebb szerencse hozzá, ha csak egy lemez kell, Kecskeméten majdnem mindig láttam eladót belőle. Szép gyári huzattal, ép szivaccsal, na az a ritka...
Nekem egy használható magas ülés alaplemez kellene (komplett lábakkal), mert a lapos ülésemet szeretném lecserélni a magasra. A kárpitos nem tudott eddig szerezni jó alapot, a laposból pedig nem tud magasat készíteni.
Elég lenne csak az alap, a kárpitos adja a többit.
Pár hónapja vettem egy elég jó, de nem hibátlan barna laposülést, fekete kéderrel. Feladat annyi lenne, hogy az alját rendberakjam, mert már le volt kenve ezüstre a rozsdás felület. Hónapok óta csiszolgatom, amikor odajutok, de az igazán nem sok mostanság. Mindig annyi minden más van, ami fontosabb. De most a téli szünetben befejezem. A csiszolás majdnem kész, meneteket kipucoltam, aztán valószínűleg kenek rá egy sor trinát alapozót meg fekete fedőréteget, meg a bőrre viaszt, és kész is.
Esetleg valakinek felfogató vasai lennének eladósorban hozzá? Ezen semmi nincs meg.
Köszönöm Triplahárom-nak a találkozást,a csomagot.Nem lett elrendezve a számla,de nem felejtek,bepótolom jövőre :) Robival is sikerült találkozni,több év után.Köszönet D.Nagy-nak a kisláncfogaskerékért,a csomag feladást,meg a kutyacsontokért,egyről volt szó :)
Igen,volt egy büfévé alakított ezres sorozatú villamos motorkocsi a Móricz Zsigmond körtéren.Ezek voltak a legerősebb kocsik,régen ezek jártak a Budai hegyekbe.
88-90 között is hiánycikk volt az M6-os csavar, leállított gépekről bontogattuk a Tsz-ben. Komolyan gondolkoztunk azon, hogy vásárolunk egy mángorló gépet. Volt egy pár melléküzeme a Tsz-nek, jellemzően a feleségeknek próbáltak munkát adni - több kevesebb sikerrel...
Azt tudtam hogy 1948-50 körül hiánycikk volt, még ment is a hőbörgés valami régi újságban miatta hogy hatszög anyagból jelentősen kell forgácsolni őket és ez micsoda anyag és időpazarlás.A 100as és 125ös Csepeleken látszanak is a régi csavarokon hogy nem tömeggyártásban hanem egyedileg esztergálták őket. A Csavaripari vállalat mikor kezdte meg működését?