A Danuvia gyártmányok barátainak legnagyobb és legrégebbi netes találkahelye, legyen az motor, óra, kitűző vagy lakat :)
Tanácsok, túrák, börzehírek, csevegő, alkatrészek, pénteki csajok...
Ha valaki nem tesz pontot soha egy leírt mondat végére, akkor mindig olyan érzésem van, hogy azt egy levegővétellel, hadarva mondja. Olvasás közben is egyre gyorsulok, nehogy kifogyjak a szuszból, ezt is alig bírtam elolvasni. :)
Srácok, ezt meg kell osztanom, ez a legújabb agymenés a FB-ról egy olyan poszthoz, ahol valaki egy rotakapába szerelt Csepel/Danuvia blokk beazonosítását kéri (sajna csak egyik oldalról van értékelhető kép a blokkról, és körbordás henger van rajta, ezért is fogalmaztam úgy, hogy mindkettő lehet):
"csepel művek gyártotta szerelték mind a három magyar motorba de 72-töl megszünt a gyártása mert a henger belső hüvelyezése anyaghibás volt amugy gyártottak 3 illetve 4 sebességes változatot persze magyar belpiacra csak 3 sebességes jutott szállitották angliába illetve németország.hollandia."
Ezeket vajon maguktól találják ki, vagy súgja nekik valaki? És az a durva, hogy a sok egyszavas "Danóbia", meg hasonló színvonlaú pontagyú komment között ez tűnik az okosnak és a többi birka simán elhiszi neki...
(Komolyan mondom, az ilyen díjnyertes szösszeneteket itt közvetíteni fogom, hogy azok, akik nem FB-oznak, ki ne maradjanak a "jóból". :-)))
Olyan ez, mint a piros, krómtankos Pannoniák: helyieknek nem mond semmit, meg hót drága, a rosszul feltett hirdetésre meg csak a szemfülesek jelentkeznek... ;-)
Az eladó fiatal srác mondta is, hogy valami örökség, és mivel a hirdetés leírásában sem szerepelt, a képről nem volt kivehető 100%-ra, elő is kerestettem a dobozt vele és felolvastattam, hogy mi van ráírva. Hallhatóan nem volt semmi kapcsolata még ezzel a márkával, mert úgy olvasta fel, mintha egy fogkrémes tubus összetevőit böngészné. Gondolom nem kereste még senki ezzel a cuccal kapcsolatban addig. Rákérdeztem, de semmi más témába vágó holmija nem volt. Szóval véletlen, na.
Ez nagyon príma kis cucc, szép fogás, gratula! Hithű danuviásként a helyedben én már csak ebből venném magamhoz a reggeli szent pálinkát. Minden nap másikból, hogy egyformán patinásodjon. :-)))
65-óta motorozom,simson stárral kezdtem, mégkérdés, ohaj sohaj, kivetnivaló,???csapelen, és a MÜM-30 végeztem ....."b@zmeg" ez a szó,a müszakilexikonbolvaló?
Annyit szeretnénk kérni, hogy amennyiben lehetséges, tisztelj meg minket azzal, hogy lehetőség szerint az írásaidat igényesen, összeszedetten osztod meg velünk. Mi is igyekszünk. Nem vagyunk nyelvtannácik, 1-2 elütés, stb. mindenkinek belefér, de a teljes központozás hiánya, "chat minőségű", SMS beszéd nem fog nagy sikert aratni itt. Ez csak egy baráti jótanács. Ha valami nyomósokból ez nehezen megy, akkor elnézőbb a társaság: volt már itt amerikás magyar, most is van határon túli jóbarát, akiknek minden sokkal nehezebb az ismert körülmények miatt. A szándékos igénytelenséget nem szeretnénk itt.
Azon vagyok! Mérek, mérek, mérek és töröm a kobakom.
Ha sikerül kevesebb lamellával is működnie, akkor valószínűleg nem is cserélem ki a kuplung kosarat MZ-re, hanem csak egy betétgyűrűt kap a Danuvia kosár amit megmaratok a hornyoknak megfelelően.
Azt akartam kinyögni,ha az MZ kuplungba "csak" négy MZ lamellát teszel,jó lesz,nem fog megcsúszni,szerintem.Esetleg a kosarat meg bírnád keskenyíteni,akkor lehet a deknit nem kéne megpiszkálni.Nem biztos, ez csak egy elmélet.Mérni kéne.