Keresés

Részletes keresés

D. NAGY Creative Commons License 23 órája 0 0 247053

Sőt, gyújtásra sem lesz :)

Előzmény: petrol pet (247052)
petrol pet Creative Commons License 23 órája 0 0 247052

"Utak? Ahová mi megyünk, ott nincs szükség utakra!"

😀

Előzmény: D. NAGY (247051)
D. NAGY Creative Commons License 27 órája 0 0 247051

cbx Creative Commons License 1 napja 0 0 247050

A Honda marad,az RD-ét kéne eladni,de nem kapkodnak érte.Mint az új,de úgy látszik a mai fiatalságnál nem menő.

Előzmény: D. NAGY (247041)
cbx Creative Commons License 1 napja 0 0 247049

A 15SLC ÉS A 14M váz ugyanaz.A blokk nem ugyanaz,a tizenötös erősebb,jobbak a fékek,...Lehet a korai 15-t nézted,a 15SL-t.

Előzmény: CsA (247047)
petrol pet Creative Commons License 2 napja 0 0 247048

TL-ből viszont legalább volt keskeny sportnyerges, azt cseréled és király a gép 🙂

Nekem a klasszikus TLF jobban tetszik a T5-nél, meg a színesek: kék, piros. Esetleg TLB is. ZoliT5H jó krómtankosa a legtutibb, vagy az a tankszerszámdobozos zöld TLT, ami a vaterán volt 100-ért 20 éve. Kihez is került végül?

Előzmény: CsA (247046)
CsA Creative Commons License 2 napja 0 0 247047

Megnéztem ezeket a kismotorokat. Az Electronic 90 és a 15 az tetszik, a 14M már nem annyira. Kicsit fura a váz alsó csövének az a megtört íve, legalább is szokatlan...

Előzmény: cbx (247031)
CsA Creative Commons License 2 napja 0 0 247046

Nekem mindig is a laposüléses változat tetszett, a magasnyergeseket sose nézegettem. Nekem valahogy a magas nyereg megtörte azt a szép harmonikus formáját a Danuviának.

Mint ahogy a Pannóniánál most jó lenne egy TL, ha az állna a garázsban az értéke és a ritkasága miatt, de tetszeni mindig is a T5 tetszett...

Előzmény: D. NAGY (247039)
CsA Creative Commons License 2 napja 0 1 247045

Az én Cz 175 450-05-öm Csehországba költözött egy magánmúzeumba.

Előzmény: abes (247033)
petrol pet Creative Commons License 2 napja 0 0 247044

Vettem 2 db vizezős matricát. Biciklihez árulták, de szerintem ilyen nem volt, csak Pannonia motor tankján. Képről nem derült kina mérete, az necces volt. Viszont pont akkora, mint a fém embléma. Szerintem elég ritka, én nem láttam még ilyet gyárit.

D. NAGY Creative Commons License 2 napja 0 0 247043

D. NAGY Creative Commons License 2 napja 0 0 247042

Aluvégest hajtogattam végül magamnak egy jót, Orbán Laci adott egy mintát annak a palástja alapján készült, Kamutka meg adott egy fa kúpot arra tekertem rá. Minden lamella benne van, de a későbbinek akkor is jobban tetszik a hangja. 

Előzmény: petrol pet (247040)
D. NAGY Creative Commons License 2 napja 0 0 247041

Azért azt a Hondát ne engedd még el, olyan szép, igazi klasszikus. 

Előzmény: cbx (247038)
petrol pet Creative Commons License 2 napja 0 0 247040

Pedig 10 szép sípos kipuffra jut 1 aluvéges, ami előkerül és vállalható állapotú. Az ülés is hasonlóan nehéz ügy. 

Előzmény: D. NAGY (247039)
D. NAGY Creative Commons License 2 napja 0 0 247039

Ez már így marad :) mindig próbáltam az évjáratnak megfelelőre alakítani. Valahol a lelkem mélyén nekem az alacsony üléses új kipufogós tetszik jobban, de ez a szegény pára 1958-as, nem mocskolhatom össze későbbi modell alkatrészeivel :)

Előzmény: 357 Dömötör (247037)
cbx Creative Commons License 2 napja 0 1 247038

Elvihetik az összeset,ami engem illet.Az a baj,hogy felnyomják az árakat a szlovének,én pedig szeretnék venni egyet.Mindig volt a portán,volt amikor 4drb is.Tomos-al kezdtem a motorozást,vele szeretném befejezni is.

Előzmény: 357 Dömötör (247032)
357 Dömötör Creative Commons License 2 napja 0 0 247037

ja csak a hülye eredetiség miatt  

 

Ejnye - ejnye no!  :D)

Előzmény: D. NAGY (247034)
D. NAGY Creative Commons License 2 napja 0 1 247036

Csodálkozom, hogy nem hordtàk még el mindet, akkora nepper mennyiség gyűjti, babrálja.

Előzmény: 357 Dömötör (247032)
D. NAGY Creative Commons License 2 napja 0 0 247035

Kizavartad a friss fehérjeforrást? Pazarló 😀

Előzmény: petrol pet (247018)
D. NAGY Creative Commons License 2 napja 0 0 247034

Nekem simán lejönne a deknim nem kellene leszedni szinte a dobozt sem, ja csak a hülye eredetiség miatt a csavaros olajbeöntős van fent és az megakad.

Előzmény: petrol pet (247013)
abes Creative Commons License 2 napja 0 0 247033

A lengyelek viszik a 350-es ČZ-ket.

1-1 ritkább Jawa is megy vissza a Szlovákokhoz.

Előzmény: 357 Dömötör (247032)
357 Dömötör Creative Commons License 2 napja 0 0 247032

Nálunk ugyanez van a Simsonnal. Jönnek, viszik a nácik is meg a lengyelek teherautó számra. Bárcsak vinnék az összeset, mert már unalmas, hogy milliót próbálnak kérni egy ilyen tömegcuccért...

Előzmény: cbx (247031)
cbx Creative Commons License 2 napja 0 0 247031

Szia ! A Hondát hajtom,de nem sokat.Valahogy elkényelmesedtem,vagy ellustultam,nem tudom magam sem.Hajtani kéne többet,mert nagyon drága az egy évi regisztrálás.Nálunk most éppen Tomos mánia zajlik.Mikor rengeteg volt belőle,nem volt érdekes.Most hogy már nem nagyon van már belőlük,hirtelen nagyon populárisak lettek.Főleg a Tomos elektronic 90.Szép példányért elkérnek 7 ezer eurót.A Tomos 15-ös,14M is nagy értéket képvisel.A szlovének eljönnek ide,felvásárolják,viszik vissza az anyaországba.

Előzmény: petrol pet (247028)
cbx Creative Commons License 2 napja 0 0 247030

Szívesen máskor is :)

Előzmény: 357 Dömötör (247024)
petrol pet Creative Commons License 2 napja 0 0 247029

Ez a bogár iszonyú jópofa kis autó. Nekem mindig tetszett, egyszer vittek is benne.

Pont a napokban volt itt a cég előtt egy szép darab, jellegzetes hanggal távozott.

Előzmény: abes (247021)
petrol pet Creative Commons License 2 napja 0 0 247028

Szia cbx! Ez nem verseny, és nem is tudnék ilyenben versenyezni senkivel. De szívesen olvasom más tapasztalatait.

Mi újság felétek? Volt alkalmad járatni valamelyik motorod a nyáron?

Előzmény: cbx (247020)
petrol pet Creative Commons License 2 napja 0 0 247027

A szegedi börze végleg megszűnt, vagy csak én maradok le mindig?

petrol pet Creative Commons License 2 napja 0 0 247026

Olyan kupplungrugó kiszedőnek én mindig hajtok egyet bicajküllőből, aztán utána jól elteszem, hogy meglegyen. Most már van egy jó pár, de épp nem jutott eszembe a tuti tárolóhelye most se. 🙂

Nyilván túlzok a humor kedvéért, de tény, hogy amíg nem volt 2 kisgyerek mellettem, egyszerűbb volt az ilyesmi. Az egyik a kalapáccsal javítja a térkövet, a másik meg homokba forgatja a szerszámokat. 🙂

Talán tavaly nyáron, van előtte évben a kisebbik konkrétan magára borította a pirosat, amikor az udvaron álló motoron épp olajat cseréltem. Épp csak beléptem a garázsba valamiért, ennyi idő elég is volt neki, fel akart rá mászni. Szerencsére nem lett baj, de megbeszéltük a dolgokat.

Előzmény: 357 Dömötör (247024)
CsA Creative Commons License 2 napja 0 0 247025

Nekem volt 1,2-es 34 LE és 1,3-as 40 LE bogaram is.

80 körül jártam velük, de szépen mentek 60-nal is... :-)

Bár emlékszek a bogár kézikönyv azt írta, hogy a legnagyobb sebesség egyben tartós utazósebesség is. A németek már akkor autópályán száguldozhattak, amikor a bogarak újak voltak... :-)

30-35 éve még nem volt így felgyorsulva és nem volt ilyen sűrű a forgalom, még a 4-es főúton sem voltam 60-70 km/h-val forgalmi akadály, aki nagyon menni akart, simán megelőzött.

Mondjuk akkor még felénk nem volt autópálya, az M3 Gyöngyösnél véget ért...

Előzmény: abes (247021)
357 Dömötör Creative Commons License 2 napja 0 2 247024

Kösssz!  Nem oktatom, csevegünk...  Amúgy meg nem méregetjük, hogy kinek nagyobb...   :D
Aztán ki tartja számon, hogy ki mennyi blokkot szerelt már?  Mondjuk nekem ahhoz a pár blokkhoz ami átment a kezemen egy jó nagy dobozra való spec szerszámom van, pl kuplungrugó kiszedő is. De van főtengely csapágyfészek mérő megy / nem megy kaliber is. No de mindegy.

Előzmény: cbx (247020)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!