Használtteszt: Volkswagen Golf III VR6 - 1992.

Erre érdemes spórolni

A VR6 hangja egyszerűen isteni, imádja ha pörgeted a kaszni csak gumimatrac neki, és befér a család is. Ilyen egy elérhető álomautó.

Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
Kundvar 2008. júl. 8. Creative Commons License 33

Szevasztok!

 

Valaki használja még az autóját vízbefecskendezéssel. Írja meg a tapasztalatait.

 

 

peter513 2005. dec. 16. Creative Commons License 32

Grof Ur!

 

Mire jutottál a benzines Suzukiddal? Meddig használtad? Milyen káros és hasznos

tulajdonságai voltak?

2003 régen volt, de ha Netközelben vagy légyszi írd meg.

 

Köszi!

 

peter513 2005. dec. 16. Creative Commons License 31

(Újra Netközelben vagyok.)

Ezzel a járgánnyal nem akarok kísérletezni. Többen megvizsgálták már, és a

hozzáértők (autószerelő, karosszérialakatos) mind csodálkoztak, hogy miért

akarom eladni, nincs ára, a korától jobb állapotban van, megkímélt, nem rohad...

Mindenki azt mondta, hogy lényegesen többet ér, mint amennyit kérek érte.

Még autókereskedő se mondott többet, pedig azok...

Volt egy 750-es motorom, néhány szabályt az ember betartott, bírta ami a

csövön kifért. Erre jobban vigyázok. Nem rendezek gyorsulási versenyt, de ha

egy autó nem bírja a 4000-es forudalot, akkor annak gondja van. Nem sokszor

hoztam ki belőle azt se. Az olajat rendszeresen cseréltem, ha más volt

szakszervízbe vittem.

Ebbe nem akarom betenni a gázt se meg a vizet se.

Egyszerűen nem akarok még éveket várni a cserével. Ha nem tudom eladni,

akkor sincs gond. Használható, megbízható, ahogy én vezetem keveset fogyaszt.

peter513 2005. dec. 16. Creative Commons License 30

Sziasztok!

 

Az autóm '92-es Mazda 323 sedan 1.6 16V. Nem rohad! A kilométeróra szerint

144700 km van benne. (2001 áprilisában vattem, akkor 117 e volt benne.)

Tegnap valaki megnézte, látta az olajnyomot, majd közölte, hogy ez az autó

hengerfejes! Válasz ez nem. Ragaszkodott hozzá, hogy hengerfejtömítést

kell rajta cserélni! Majd az után faggatott, hogy milyen gyakran melegszik túl

a hűtővíz! 35 fokba 140-nel (4000-es fordulat) félórát, órát lehet menni, akkoris

ott a hőfokjelző, ahol ilyenkor télen. Több olajcserét csináltam, két olajcsere

között nem kell utántölteni. Többe kerül a tömítés, mint amennyi olaj kifolyik!

A másik: beül az utastérbe, közli: Itt fagyálló szag van. Nagyon jó orra van!

Mikor vettem a verdát, fagyálló volt benne. Most ugyanaz van a rendszerbe, hogy

nem lett leeresztve. Hogy lehet az ilyen embereket elkerülni? Valaki írja meg!

 

Mikor vettem a verdát, egy gyermekem volt. Most már minkettő óvodás. Akkor jó

volt a nagy kocsi, most már egy kisebb is elég. 170-180 km-re mntünk, jó volt, hogy

befért: Két utazótáska, két kosár, legalább 10 szatyor ajándékokkal, pelenkákkal.

Sok játék, enni-. és innivaló a gyerekenek, plusz egy járóka!!! Súlyra nem sok, csak térfogyatra! Ha nem voltak sokan az úton, akkor lassacskán gyorsítottam 140-ig, és

tartottam a tempót. A kocsinak nagyon jó az úttartása, 98-asból 8l volt a fogyasztása! A kánikúlában nbem akartam sokáig az autóban tartani a családot!

(1 liter miatt sokan igen.)

 

Sziasztok

NeomatiK 2005. dec. 13. Creative Commons License 29

Miért akarod eladni a Mazdádat? Milyen Mazdád van?

És miért pont Ladát akarsz helyette?

Előzmény: peter513 (27)
peter513 2005. dec. 5. Creative Commons License 28

Sziasztok!

 

Akinek van tapasztalata, az legyen szíves írja meg! Mert ha pl 3 évenként szétrohad

a kipufogórendszer, de fél év alatt behozza az árát, és más káros hatás nincs, akkor

indulhat az átalakítás. Szerintem nem csak engem érdekel.

peter513 2005. dec. 3. Creative Commons License 27

Helló!

Érdekes dolgokat olvastam itt. Erről jut eszembe:

'87-be hallottam, hogy egy 1200-re kis csövön a végén valamilyen tűvel odavitték a

karburátor szívótorkához a vizet.

1. Dinamikusabb volt a járgány, pedig addigra már megette a kenyere javát.

2. 120-nál evett 7 litert.

3. ha kifogyott a víz, érezhetően gyengült az autó.

Nem én találtam ki! Azt sem tudom mi lett a járgánnyal, meddig bírta, mi baja

lehetett a víztől.

Ha ez mind igaz, akkor meggondolandó a gáz, mert ahogy hallom, törődést igényel,

van aki szerint a motor nem bírja addig, és elég sok pénzbe kerül a beszerelése.

Várom a véleményeket.

Ha eladom a Mazdámat, akarok egy Ladát, és valahogy le akarom szorítani a

fogyasztását. Ez 90 lovas, de én 7 literrel autózom. Nem vagyok fogyasztási bajnok!

(90 körül megyek városon kívül.)

5 sebességes Ladánál miket lehet elérni?

Áron21 2005. nov. 13. Creative Commons License 26
hm,Te a Lada Baráti Körös Pavel vagy? :-))

nem tudod,Budapesten foglalkoznak még vhol ilyennek a beszerelésével?
Előzmény: Pavel (21)
WarbiRunner 2004. jún. 4. Creative Commons License 25
Csak annyit hozzászólok még magamhoz, hogy három sör után hülyeségeket írok. Merthogy a víz van belül és kívül a benzinnek árja, és mégis a víz az úr. Vagyis: a benya körbeveszi a vízcseppet, és a vízcsepp felforrván szétpukkasztja az egész kis golyszlit, így végül finomabbra porlad a benzin.

WR

WarbiRunner 2004. máj. 29. Creative Commons License 24
Ez remekül hangzik, DE!
A teljesítmény növekedés oka valahol az előgyújtás átállításánál keresendő (a víz elnyújtja az égést!). De mi van télen? Évente oda vissza állítania z előgyújtást az szívás. Meg mivan, ha kifogy a víz az autópályán.mert elfeledkeztünk róla?
Miért pont fordulatszám függő a bekapcsolás, amikor az a jó, ha a víz benzin levegő keverési aránya egy konstans ideális érték közelében van. Sokkal ésszerűbb lenne terhelés függően bejuttatni a vizet. És beFECSKENDEZNI, nem szívni. Van értelme annak az Aquamistnek is. Nagy nyomáson pici cseppekre porlasztva a vizet szinte szétbombázza a benzincseppeket, majd körbeveszi őket. Tényleg javulhat a hatásfok, csökkenhet a hőterhelés, nőhet a nyomaték, csökkenhet a fogyasztás, de ha már csináljuk, akkor ésszel. Nem mondom, hogy a ViziSpricc rossz, csak azt, hogy ennél azért ügyes barkácsember tud jobbat.

üdv,
WR

Előzmény: electom (23)
electom 2004. máj. 10. Creative Commons License 23
Az Aquamist nevű kütyü szép is, jó is, csak az ára horror kicsit. De mért költötök méregdrága külföldi cuccokra mikor 1991-től kis hazánkban már lehet ilyen kapni és "fillérekből" megvan?
A link már régersrég itt pihen a kedvenceim között, mivel és is szeretnék ilyet a kispolszkimba (úgy tervezem pár héten belül beletetetem), a motorhőmérséklet akár a 90fokot is elérheti, úgyhogy a jótékony hatása biztos nem fog elmaradni, és a fogyasztást is remélem le lehet vele nyomni úgy 3.5l/100-ra. Addig szétnézek egykét bontóban olyan szintmérős ablakmosótartály után aminek a visszajelző lámpácskáját a a műszerfalon fogom elhelyezni...

Szóval a cuccot AquaSPRICC-nek hívják aki még nem ismeri, itt a link és minden amit tudni akartok róla. Hogy most mennyi az ára nemtom de biztos találtok a sok közül egy lakóhelyetekhez közeli beszerelési pontot.

Aztán ne felejtsetek el beszámolni az eredményről!
HUNGARO-PANNON-MAGYAR-NÉPI-NEMZETI TERMÉKET!!!!!!

http://www.celtia.hu/ladaklub/muszaki/vizbe3/AQUA-Spricc.htm

Üdv:
Tom

pufituning 2004. jan. 10. Creative Commons License 22
Tudok én is pár érdekes linket:
http://aquatune.com/order.html
http://members.aol.com/raydorman/
http://www.mrtrally.com.au/performance/aquamist.htm

Ce a google-n keresgélve még több ezzel kapcsolatos anyagot találni , és szetteket is lehet rendelni

Pavel 2004. jan. 1. Creative Commons License 21
Hm, érdekes hogy az okosságokat még senki nem linkelte be ide.
EZT
MEG EZT

Üdv. Pavel

S.Zola 2004. jan. 1. Creative Commons License 20
Helló !
Ezt olvassátok el, hogy mennyire igaz, nem tudom:

80 digitkm 2003-12-30 19:52
válasz erre

hi!
Én láttam egy csodát kb.. 6-8 éve mikor vizsgázni jártam!
Ezt érdemes meghallgatni!
A sztori röviden!
Skoda 120 L (már a döntött lámpás, 84 utáni)
megyünk-megyünk kifogy a benzin!
na kész!
semmi gond az oktatónál volt két liter tartalék... azzal elmentünk a házához! Ott beletankoltunk 10 litert! Én öntöttem bele!!!!!!!!!!!! És még a házból hozzott egy liter csapvizet!!
Motortér felnyit! ott volt egy kicsi tartály amibe pont belefért 1 liter víz! az rá volt köztve egy karbira (nem skoda volt!!!!! ismerem 6 évig skodáztam)
És azzal a 10 liter benzinnel elmentünk pestre és vissza (ez nekünk úgy 250 kilométer!) úgy 220 körül fogyott ki a benzin akkor töltöttünk bele még egy ötös kannából és mentünk tovább..!!!!!!
Számoljatok utána mennyit evett a kocsi!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sajnos nem árulta el az ürge, hogy hogyan megy a kocsi és milyen az a karbi! De az tuti hogy valahogy vizet kevert vagy a benzinhez vagy valamit csinált vele.. mert úgy ment az a skoda 120-130 al (igaz 5ös váltó volt benne) de akkoris..
a mai napig nem tudom mi volt és senki nem tud rá választ adni (tippjeim vannak,de nemvagyok fizikus , kémikus)
üdv dm

Grof ur 2003. dec. 11. Creative Commons License 19
Hát a 2 nem ugyan az!!
100 % páratartalomra gondolj,ha esös idöben autózol vizes lesz az olaj az autódba?

A haver skodáját szétbontotuk,az égéstér és a dugók szép tiszták voltak.

S.Zola 2003. dec. 10. Creative Commons License 18
Ezek szerint előnyös, ha hengerfejes a motor és beszívja a fagyállót :))))
Elméletben hogy műkszik ez, a víz elbomlik hidrogénre meg oxigénre ? Ehhez valami 2200 fok kell. Az olajba nem kerül bele a víz ? Vagy csak töltésnövelő hatása van azáltal hogy lehűti a beszívott levegőt ?
Grof ur 2003. dec. 10. Creative Commons License 17
Hivatalosan nem használhatsz vizzet,mert akkor azt is jövedéki adóval kéne megterhelni!!!!Pl országuton több viz fogy mint benya.
Meg macerásabb mint a kútnál benzint tankolni,befagyás stb.
yipi 2003. dec. 10. Creative Commons License 16
hi

semmi ellenvetésem nincs a megoldás ellen, mert én is több helyről hallottam, hogy működik. csak azt árulja el valaki hogy ha ez ennyire tuti dolog, akkor az autógyárak miért nem készítik így a motorokat? nekik is nagyobb üzlet lenne a kisebb fogyasztás elérése nem?

yipi 120el

Grof ur 2003. dec. 10. Creative Commons License 15
A vizbefecs. olyan hatást érünk el mintha párás idöben közlekednénk mindig,még a nagy kánikulába is. Hidegebb,sürübb keverék,a sürités során még + nyomás növekedés,vizböl-göz, + katalizáló hatás.
Ettöl lesz nyomatékosabb a motor,r-go nagyobb fokozatba is birni fogja a városi közlekedést.
Grof ur 2003. dec. 10. Creative Commons License 14
A csapvizzel is megy,ugy kell megoldani ,hogy alap helyzetbe a teljes rendszerbe levegö legyen,csak ha befecskendezés müködik akkor folyik a viz.(alapjárat,motorfék,parkolás)
Az enyém igy müködik.
BMW Power 2003. dec. 10. Creative Commons License 13
Hali!

Én hasonló rendszert a következőképp képzeltem el, tartályban ugyanolyan elektromos ac-t használok szivatyúnak mint amilyen a benzintankban is van. Befecskendező szelepként ugyanolyan szelepet alkalmaznék amilyen a benzinbef.fuvóka. Tehát hengerenkénti befecskendezős gk. esetén lenne még egy ötödik bef.fuvóka, ami egy bizonyos fordulaton kapcsol be. A vezérlő jelet egyszerűen lelopom az egyik benzin.bef.fuvókáról igy adott a mindenkori motorfordulatszám és terhelés fügvényében változó víz befecskendezési mennyiség. Központi injektoros rendszernél viszont le kell osztani a jelet a hengerek számával, mert sok lessz a víz.
Persze a fuvóka elötti nyomás behangolása is fontos, mivel az el.ac sokat nyom, ezért visszavezetés is szükséges a tankba, igy is lessz vagy 3bar nyomás, ami azért jó mert nem pisil bele a szívócsőbe, szépen porlaszt és ez a fontos.
Mégegy gond: csapvíz nem műkszik, mert ha sokáig áll, akkor az elektromos ac berohadhat.
Röviden ennyi.

Előzmény: Grof ur (11)
Grof ur 2003. dec. 9. Creative Commons License 11
Mindent én csináltam,találtam ki.
Az elektronika figyeli a mot.fordulatot,pill.szelep állását és lineárisan növeli a kimeneti feszültséget,csönek levegöztetö csövet használtam.

Az egyszerübb rendszert (ki-be,állandó feszültség)beépitetük a haverom skodájába,kopot motor stb. és még ott is nyomaték növekedést értünk el.

pufituning 2003. dec. 9. Creative Commons License 10
Szeretnék többet megtudni erről?
Műszakilag elég otthon vagyok az átalakításokban, és az elektronikák építéséhez is értek!
Miket és hol szereztél be hozzá?
(szelep,elektronika,stb)
Az elektronikát te építetted vagy készen lehet venni valahol?
Előzmény: Grof ur (9)
Grof ur 2003. dec. 9. Creative Commons License 9
A tartály a hütö mellé van berakva,5 literes,elötte kb.5,5 L volt a fogyasztás.
Kibocs.adatokat nem tudok ,nem mértem...
Szivatyút 1 elektronika vezérli,ez szab. a befecskendezet viz mennyiségét.
S.Zola 2003. dec. 8. Creative Commons License 8
Károsanyag-kibocsatás ? Hogy működik, befecskendezőszeleppel ? Mekkora a víztartály ? Előtte mennyit fogyasztott városban ? Egyéb részletek ?
Előzmény: Grof ur (7)
Grof ur 2003. dec. 8. Creative Commons License 7
Én megcsináltam,a SUZUKImba épitettem be.Elektromosan vezérelt,1800 fordulat alatt nem müködik,1800-6000-ig között lineárisan növeli a viz mennyiségét.Csapvizzel használom.

A becsurgatós módszer nem jó,az elektronikus vezérlés és a szelep hozta meg a hatást.

Az 1000-s motor városba 4,5 L fogyaszt.
Oktobertöl márciusig nem használom.

logoutx 2003. febr. 9. Creative Commons License 6
Nincs CADwe valakinek egy értelmes hozzászólást produkálni?
(Csak mert engem is érdekelne)
Blindmouse 2001. júl. 10. Creative Commons License 5
4 hozzászólás után ekkora kretén vagy? na jóéjt..
Előzmény: wassermann (3)
RAFi 2001. júl. 10. Creative Commons License 4
Wassermann légy üdvözölve :)

http://forum.index.hu/forum.cgi?a=t&t=9038187&uq=23

Előzmény: wassermann (3)
wassermann 2001. júl. 10. Creative Commons License 3
Aszthiszitek a szar bmw-s haveroddal,hogy most faszagyerekek vagytok? ui:ti csak polírozzatok!!!& bocs off voltam! (fasszopók!!!)
Előzmény: FOCUS (2)