Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gaby82 Creative Commons License 20 órája 0 0 121750

Ezt én is tudom, hogy az erőhöz semmi köze. Ezért is írtam külön hibaként fel.

Előzmény: ádibébi (121749)
ádibébi Creative Commons License 22 órája 0 0 121749

A télen nem éri el az üzemi hőfokot az egy külön probléma szerintem az erőtlenségtől, vagy a termosztát nem jó, vagy a víz hőmérője.

Előzmény: Gaby82 (121744)
Zolysys Creative Commons License 1 napja 0 0 121748

Igen többször is előfordult az üveg törése. 2 csavar tartja belülről az ajtót

Előzmény: meromokus (121742)
micro521 Creative Commons License 1 napja 0 0 121747

Köszi, majd alánézek, hogy hol ázhat.

Előzmény: meromokus (121746)
meromokus Creative Commons License 1 napja 0 0 121746

Elvileg csak simán bepattanó patentok tartják. Elég ragaszkodóak tudnak lenni, szóval ne lepődj meg ha nem adja magát könnyen.

Előzmény: micro521 (121740)
soryton Creative Commons License 1 napja 0 0 121745

..a gyertya akkor sem jó hozzá ...  lehet a trafó is haldoklik ... 

Előzmény: Gaby82 (121744)
Gaby82 Creative Commons License 1 napja 0 0 121744

Utána voltam vele gázosoknál, számítógéppel állították menet közben, szűrő is akkor lett cserélve. Benzinnel is ugyanaz a jelenség mint gáznál.

Előzmény: soryton (121743)
soryton Creative Commons License 1 napja 0 0 121743

""...Gyertya 5000km-rel ezelőtt lett cserélve, 4 pólusú bosch. .... ""   pl. ez a gyertya nem igazán jó a gázhoz ...legyen egypólusú a motorhoz való NGK Vagy Bosch  0,6-0,7 -es hézaggal...  nézesd át a gázrendszert/vezérlőt   mert lehet újra be kell állítani / programozni.... gáz szűrők mikor volta cserélve ...? 

Előzmény: Gaby82 (121738)
meromokus Creative Commons License 1 napja 0 0 121742

Sziasztok!

 

Cserélt már valaki 307 kombin csomagtérajót? Hogy lehet leszedni?

Hallottatok olyanról, hogy magától betörik a hátsó üveg? Nem volt semmi értékes a kocsiban és nem is tűnt el semmi, ráadásul fényes nappal történt az eset, nem hiszem hogy betörték volna.

Mindenesetre, lehet jobban kijövök ha veszek egy ajtót, mint ha a szélvédőt cseréltetem. Vélemény?

 

Köszi,

Tamás

Bubba76 Creative Commons License 2 napja 0 0 121741

Sziasztok! " kérdésben kérnék segítséget: pug kombi, 2003 év, 1.6 benzines

1. Szivargyújtó csatlakozás bekötése hátra. Hol van ennek a helye, illetve ajánlott-e házilag barkácsolni, van-e leírás valahol?

2. Csomagtér világítás (lenti, oldalsó) nem működik. mértünk mindenfelé és ok, hogy a csomagtér felnyitásakor kapcsolna de onnan csak egy vezetéket kap (sárga-zöld). a másik (lilás szürke színű) elindul előre a Hayness szerint vmi interface-be, ami jelen esetben nem tudom mi. a mérések során levont következtetés, hogy onnan nem kap áramot, jelet, bármit is.

 

Szóval a szivargyújtó beköthető-e házilag, nagyon bontogatni kell-e miatta, illetve mi az az interface s leginkább hol található?

 

Köszönöm!

micro521 Creative Commons License 2 napja 0 0 121740

Sziasztok!

 

Nemrég kicserélték az SW-nk csomagtér ajtaját, és azóta nagy esőzés után (áll az autó ilyenkor), ha felnyitom a csomtér ajtót akkor kb 1 dl víz folyik ki a hátsó szélvédő feletti belső műanyag takarás jobb széléből.

Mit lehet ott rosszul összerakni?

Van valakinek robbantott ábrája a csomagtér ajtó alkatrészeiről?

Hogyan lehet leszedni a hátsó szélvédő körüli belső műanyagot?

 

Üdv, M

kisbenga Creative Commons License 2 napja 0 0 121739

Sziasztok! Vácon vagy közelében van valakinek diagja? Meglepett a Pug egy apf-fel. Köszi előre is!

Gaby82 Creative Commons License 2 napja 0 0 121738

Csak benzinnel indul, gázra 1600as fordulat vagy 30C-os vízhőfoknál kapcsol. Országúti használat a 90%. Gyertya 5000km-rel ezelőtt lett cserélve, 4 pólusú bosch. Hűtő kb 3 éve volt takarítva.

Smíró Creative Commons License 2 napja 0 0 121737

Szerintem az első kérdés az lesz, hogy gáz-, vagy benzin üzemben indul nehezen és nincs kraft. Erről írhattál volna valamit. A második az lesz, hogy olvastál-e vagy 10 hozzászólást az üzemi hőfokhoz itt alant, mert ilyesmiről volt épp szó. Na ehhez kapcsolódik a kérdés; tisztítottad-e valaha a hűtőt és a két hűtőrész között? Mert hogy az üzemi hőfok szabálytalankodás alfája ez lenne, majd ha már ezen a fronton minde oké, akkor meghibásodásra gyanakodni. Nem én leszek a megmondó ember, de eltelt 8 óra a kérdésed óta válasz nélkül, ennyivel viszont előbbre jutsz, ha pontosítod a dolgokat, mert a hozzáértő szakik is ezeket kérdeznék. (Na meg mikor volt gyertya csere, levegő szűrő hogy áll, csak városi forgalom, vagy csak országúti használat, diagoltattad-e és egyéb, ami Neked is eszedbe jutna, ha máson kellene segítened.)

Előzmény: Gaby82 (121736)
Gaby82 Creative Commons License 2 napja 0 0 121736

Sziasztok! Peugeot 307 1.4 benzin/gáz 2002es évjárat, 233000km. 9 éve van a tulajdonomban. Segítségeteket kérném. 3 hibám van jelenleg az autóval.

1. Índításkor néha csak teker és nem indul. Ha másodszor ráindítok pöccre indul.

2. Ha 30C körül van kint a hőmérséklet, feljebb megy a vizem 90C fölé. Télen viszont a 80C-ot is alig éri el.

3. Erőtlennek érzem az autót, főleg ha klímázok. Alig akar gyorsulni, néha rángat is. 9 liter a fogyasztása gázból.

ádibébi Creative Commons License 3 napja 0 0 121735

Srácok nem grillezni akarunk rajtuk, nem kell patika tisztára csinálni. A problémát az okozza, amikor a kis járatok jó része fedett lesz, vagy el is tömődik. 

 

Kilazítod a felső részen a radiátorokat, és bő vízzel kimosod először a motorhűtőt, aztán a közét, végül a klímahűtőt, menetszéllel szemből lökve a vizet. Ha már nem saras a lé, mehet szemből is. Nagynyomásút kerülni, a bő víz slagról többet is ér, meg nem is rombolja a lamellákat. 

Előzmény: ex!letm (121731)
balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 3 napja 0 0 121734

X. Fórum találkozó

Időpont 2017. július utolsó hétvégéje 28-30

 Hely: Garden szálló

 

Márcsak pár nap és találka.

Aki le szeretne jönni csak egy napra az írjon nekem, hogy tudjak mondani a szállásadónak egy létszámot.

 

 

Előzmény: balazs.robi aliasz Őrmi (121621)
ex!letm Creative Commons License 3 napja 0 0 121733

A szakszerű tisztítást én is így programoznám, de a csináldmagad-on gondolkoznom kell még...

Előzmény: naveed (121732)
naveed Creative Commons License 3 napja 0 0 121732

Lefejtik a gázt, kiszerelik, kimossák, visszateszik, feltöltik. Kb ez a sorrend. :)

Előzmény: ex!letm (121731)
ex!letm Creative Commons License 4 napja 0 0 121731

Ha csak a belső járatokat akarod mosni, akkor nem kell kiszerelni, viszont le kell csatlakoztatni a radiátor csöveit a motoroldalról nehogy felesleges lerakódás menjen a radiátor csatornáiba. Ha pedig a hűtőbordákat akarod átmosni akkor ki kell kapni a helyéről. Amit én sem tudok, hogy hogyan tisztítják a klíma-radiátort? Én azt nem hiszem hogy ki fogom szedni...

Előzmény: applausexi (121730)
applausexi Creative Commons License 4 napja 0 0 121730

Milyen módszerek vannak a hűtő mosására? Bontani kell-e?

Előzmény: ádibébi (121729)
ádibébi Creative Commons License 4 napja 0 0 121729

Majd nézd meg azt a lét, ami lejön belőle, mondjuk még 3-4 kör után is. Akkor megérted. Több kiló mocskot cipelgetünk ott szerintem. 

Előzmény: ex!letm (121725)
ádibébi Creative Commons License 4 napja 0 0 121728

Majd a nagyon okosok megmondják, hogy vannak elosztva a hőmérsékletek, de a 2. fokozat asszem 102-105 foknál indul.

Előzmény: ex!letm (121725)
ádibébi Creative Commons License 4 napja 0 0 121727

A "nem dízel" itt a megoldás. Azoknak alacsony az üzemi hőmérsékletük. 

Előzmény: naveed (121721)
Smíró Creative Commons License 4 napja 0 0 121726

Csak tapasztalat. Addig nem érdemes költeni rá, amíg az alapok nincsenek rendbe rakva. Inkább legyen nekünk igazunk, Te is jobban jársz.)

Előzmény: ex!letm (121725)
ex!letm Creative Commons License 4 napja 0 0 121725

A végén lehet igazatok lesz... Ma rámértem az ECU-ra és 90C fok felett is "inaktív"-ak maradt a két relék, viszont gépen keresztül tudtam mindkettő fokozatot indítani. Szóval a központi egység tényleg nem akar a ventilátorral rámozdulni... Maradt akkor a mosás! Habár még mindig furcsállom, hogy ennyit romlott a hőátadó képessége :S Beavatkozás után majd jön a feedback, addig is köszi a győzködést.

Előzmény: ádibébi (121720)
opel123 Creative Commons License 5 napja 0 0 121724

Ha lámpát gyújtott, akkor valószínűleg el is mentett hibát.  Olvastasd ki gyári diaggal.

Előzmény: Vazsan (121723)
Vazsan Creative Commons License 5 napja 0 0 121723

Sziasztok.Adott egy Peugeot 307 HDI 1.6 66kw,2008-as.Autópálya használat közben Horvátországba jövet egyenletes gáztartásnál,leesett a fordulat és nem reagált a gázra,az autó nem döglött be,motorhiba előjött,lehúzódtunk és egy gyors újraindítás után már reagált a gázra,húzott is az autó ahogy kell neki 110km-ert lementünk vele kis pihenés után,majd egy éjszaka pihenés után reggel indításnál nemvolt motorhiba,eltűnt,mintha az autóval semmi sem történt volna. Eléggé elgondolkodtató h mi is lehet ez most valójában. Szerintetek? Előre is köszönöm a válaszokat. 

SilverFlash Creative Commons License 5 napja 0 0 121722

Helló!

Vezérléscserénél (vezérműszíj készlet + vízpumpa) mi az ajánlott márka, ha nem gyárit kérnék?

1.6 HDi, 110Le, 16V, FAP (PUG 308, 9HZH, DV6TED4) 

SeviceBox szerint ez való hozzá: 16 095 256 80

Ajánlott szerelő esetleg Pesten vagy közelében?

naveed Creative Commons License 5 napja 0 0 121721

Viszont ez a vízhőfok teljesen normális is lehet, ha kint 40 fok van, az aszfalt meg vagy 70 fokos.

Nekem pl teljesen új vízhűtő és klímahűtő van az autóban, a ventillátor működik és mégis 100 fok környékén mocorog a mutató 130 km/h-nál ebben a melegben (mondjuk ez nem dízel). A hengerfejességet is kizártuk már.

Előzmény: ádibébi (121720)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!